Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 21:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg havde bestilt 50 1mg´s rohypnol af en dute, men endte med at få hvad han sagde var 25 2mg´s.
Det har nu desvære vist sig at pillerne er Rivotril 2mg.
Når kærsten og jeg har været i byen og blæse den rigtigt grundigt igendem på MDMA og ikke kan sove, så plejer vi at æde nogle rohypnoler, side og hygge en times tid mens vi nyder hvordan virkningen kommer, så går vi i seng og sover dejligt.
Vil jeg have samme glæde af Rivotril?
Jeg plejer at skulle have 2-3mg Rohypnol for at kunne sove, hvor meget Rivotil vil det svare til?
jeg drikker altid en del når jeg er i byen, det har aldrig givet problemer med Rohypnolerne, hvordan vil det forholde sig med Rivotril?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
hey OQ. Jeg for selv rivotril 2 mg 3 gange dagligt.. Det der er med rivotrilen er at det er en slags dags benzo og rohypnol derimod er et sove/nat benzo. Rivotril er så tilgængæld en af de rigtige heftige dags benzoer som mange folk oplever en meget opstemt eufori på, men ikke særligt sløvende som robberne.. Og man bliver utroligt hurgtigt vandt til dem! Så du vil nok kun få glæde af dem det første stykke tid. De har fx. en meget lang halvereingstid..

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det ved jeg nu ikke helt, om det gælder for alle mennesker. Jeg har da sammen med min kæreste brugt rivotril til at sove på efter stimulanser. Jeg bliver ret hurtigt bundet til sengen, men bliver der så også i RET lang tid. Derfor vil jeg ikke anbefale dem til at sove på, medmindre du vil hive en halvstor bid ud af kalenderen.

Medlem

Jeg har også tager Rivtril 2mg og virker tem´lig kraftigt. Jeg oplever også, at den lange halveringstid gør, at jeg er ør af dem i meget meget lang tid.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
Du kan tage et kig på det her "Benzo comparison chart" :

http://www.pharmer.org/forum/discussion ... ison-chart

Som jeg Læser skemaet, så er det hvor "kraftigt" et givent stof er i forhold til 10mg diazepam.. (ret mig endelig hvis det er forkert/ingen mening giver)

F.eks 0,5 mg Clonazepam (rivotril), skulle svare til 10mg diazepam
F.eks 1mg flunitrazepam (rohypnol), skulle svare til 10mg diazepam

om man kan sammenligne det sådan ved jeg ikke (selvom der er nogle der tydligvis har gjort det), der kommer jo nok noget med tolerance ind over også..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark
hak ham en på hatten ville fandeme føle mig snydt gange 100 hvis jeg ville ha 50 robbere og fik 25 rivotril hahaha forfærdelig junkie medicin, du blir helt blank af dem

Medlem

Kenny skrev:
hak ham en på hatten ville fandeme føle mig snydt gange 100 hvis jeg ville ha 50 robbere og fik 25 rivotril hahaha forfærdelig junkie medicin, du blir helt blank af dem

Jeg ville også føle midt snydt, men hvis du kalder Rivotril "junkie-medicin", hvad er "Robbere" så?
Der er LANGT flere som er "junkier" pga. "Robbere" end Rivotril. Grunden til du bliver så blank af dem, er at du, selvom du åbenbart ved de varer lang tid, spiser alt for mange, og så går og er påvirket i flere dage. En enkelt eller 2 Rivotril taget om eftermiddagen, synes jeg ikke har den store virkning dagen efter.
Desuden er det jo dine elskede "Robbere" som er et hypnotika, og som slet ikke egner sig til at være vågne på, og IKKE Rivotril.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Det aktive stof i rivotril og rohypnol er det samme. Forskellen er optagelses og udskillelseshastighed. Rohypnol virker langt hurtigere. Begge to er angstdæmpende og søvnfremkaldende.

Most of the physical world is unseen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
narpheus skrev:
Det aktive stof i rivotril og rohypnol er det samme. Forskellen er optagelses og udskillelseshastighed. Rohypnol virker langt hurtigere. Begge to er angstdæmpende og søvnfremkaldende.

Nej det er det ikke!

Rivotril = Clonazepam

Rohypnol = Flunitrazepam

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Du har ret, jeg var træt og har vrøvlet. Indholdsstoffet er ikke det samme, men de virker begge på gaba systemet og har stort set ens virkning. Forskellen handler først og fremmest om udskillelses og optagelseshastighed.

Senest rettet af Agathos D. 30 dec 2008 09:19, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Du vil stadig mærke en forskel på dem, da Rohypnol er et hypnotika som faktisk slet ikke "egner" sig til at være vågen på, og Rivotril er jo beregnet til at skulle være vågen på, og ikke decideret til søvn.

Jeg kan opnå nogle tilstande på Rohypnol, som Rivotril slet ikke kan komme i nærheden af :)

Men overordnet set, ja, ligger stofferne meget op af hinanden!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Der er selvfølgelig individuelle forskelle, men alle benzodiazepinerne virker på søvn og har stort set ens virkning og bivirkningsprofil. Men den lille forskel har selvfølgelig betydning. Jeg ville også foretrække rohypnol eller for eksempel nitrazepam frem for clonazepam fordi clonazepam er lang tid om at virke og har meget lang halveringstid.

Medlem

narpheus skrev:
Der er selvfølgelig individuelle forskelle, men alle benzodiazepinerne virker på søvn og har stort set ens virkning og bivirkningsprofil. Men den lille forskel har selvfølgelig betydning. Jeg ville også foretrække rohypnol eller for eksempel nitrazepam frem for clonazepam fordi clonazepam er lang tid om at virke og har meget lang halveringstid.

Som sagt ja, rusen er ret ens, men vi er alle forskellige og bliver forskelligt ramt af benzoer.

Nu har jeg så også brugt disse benzoer "rekreativt", og taget langt, langt over hvad de terapeutiske doser er. Jeg kan nærmest opnå en trippet følelse på visse benzoer, hvorimod andre bare knalder mig ud - men venner som har det helt modsat.
Jeg kan opnå utroligt specielle tilstande, hvor jeg slet ikke har lyst til eller føler for at sove på Flunitrazepam og til dels Nitrazepam, men derimod bliver jeg ret søvning af Oxazepam. Altså når vi snakker store doser. Det mærkeligt - for det burde jo være omvendt?

Selvfølgelig kan du ikke mærke den store forskel om du spiser 0,5 mg. Flunitrazepam, eller om du napper 5 mg diazepam - men mener bare i større doser bliver virkningen mere "karakteristisk".

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Det er ret alment kendt, at specielt de benzoer der er hypnotika - kan ved høje doser, have en paradoksal effekt... Midazolam gør især dette ved mig, men har også oplevet det ved flunitrazepam. Og en sjælden gang i mellem på clonazepam... Dette finder jeg dog ubehageligt, den næste dag, da der er enorme sorte huller, plus en adfærd der ikke ligefrem er charmerende....

Medlem

HopIFjordeN skrev:
Det er ret alment kendt, at specielt de benzoer der er hypnotika - kan ved høje doser, have en paradoksal effekt... Midazolam gør især dette ved mig, men har også oplevet det ved flunitrazepam. Og en sjælden gang i mellem på clonazepam... Dette finder jeg dog ubehageligt, den næste dag, da der er enorme sorte huller, plus en adfærd der ikke ligefrem er charmerende....

Jovist er det alment kendt, men nogle af mine bekendte kan slet ikke opnå den slags "delerium" som det jo næsten er :P De falder bare omkuld - andre har det som mig.

Jeg giver dig helt ret i det med enorme sorte huller, og den mindre charmerende adfærd. Men udover det er jeg også EKSTREMT rastløs på en rigtig ubehagelig måde, som intet andet har "givet mig", dagen efter jeg har guffet Flunitrazepam eller Nitrazepam for den sags skyld.
Specielt ved Flunitrazepam har det været et problem, for man er jo stadig godt påvirket af pillerne dagen efter, så man tænker jo ikke helt klart, og så er det altså rigtigt nemt at få fjernet ovenstående uro, ved at indtage det samme stof som forsagede det.
Fatter virkelig ikke jeg/man bliver ved :(

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Rekreativt er jeg færdig med dem. Tror sidste gang har været i starten af 1990´erne. Fik også paradoks effekt af specielt flunitrazepam, fik sorte huller i hukommelsen og gjorde mange dumme ting. Jeg synes også jeg oplevede meget grænseoverskridende og farlig adfærd, både hos mig selv og dem jeg var sammen med.

Dedikeret medlem

undskyld mig arpheus.. Men hvad fanden snakker du om?? ikk for at diss dig.. Men kunne nærmere forstå hvis det var nitrazepam og flunitrazepam du snakkede om men det er stadig ikke det samme..

Dedikeret medlem

undskyld buddy.. skrev hvis inden jeg tænkte mig om ligesom dig.. læste ikke videre.. ville bare lige slå fast at clonazepam og flunitrazepam ikke er det samme.. Mange gange undskyld her fra..

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Morpheus skrev:
undskyld buddy.. skrev hvis inden jeg tænkte mig om ligesom dig.. læste ikke videre.. ville bare lige slå fast at clonazepam og flunitrazepam ikke er det samme.. Mange gange undskyld her fra..

Helt i orden, kender det jo :wink:

Dedikeret medlem

tak fordi du forstod min ven, kommer sku bare til at være lidt for hurtig på aftrækkeren nogen gange...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]