Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jun 2025 00:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hey... Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvem der havde prøvet at tage ketamin i kapsler fx? Prøvede det for noget tid tilbage, og det gav en meget anderledes virkning end indtaget gennem næsen. Det bliver meget mere psykedelisk og visuelt, uden at svimmelhed og lamhed overlapper. Jeg var på en måde helt klar i hovedet og let i kroppen på en måde, som jeg normalt ikke kender til på keta, men alting var overdrevet keta-visuelt gange ekstra. ;) Godt nok skal man meget højere op i dosis, men man får også et helt andet udbytte. Jeg ved ikke, hvad jeg foretrækker endnu, men der var langt større psykedelisk effekt, end det er muligt at opnå nasalt, uden at ens hoved drejer rundt af forvirring. Det var rimelig fascinerende og skal prøves igen. Ville bare høre, om andre havde lignende erfaringer, eller hvad jeres eventuelle erfaringer er.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Lige et off-topic spørgsmål, som jeg regner du kan svarer på, da du lyder som en erfaren keta kriger.

Hvorfor frarådes det at indtage ketamin når man er fuld ?

In our memories
Brugeravatar

Alt Ædende Kommunist skrev:
Lige et off-topic spørgsmål, som jeg regner du kan svarer på, da du lyder som en erfaren keta kriger.

Hvorfor frarådes det at indtage ketamin når man er fuld ?

Det kan jeg personligt give dig et førstehåndssvar på: FUCK, hvor kan man nemt blive syg, dårlig, utilpas og brække sig i stride strømme ved at kombinere de to. I små doser af begge stoffer kan mange godt finde en underholdende synergisk effekt, men i lidt større doser er de to forskellige virkninger bare ikke gode venner. Øst og vest river i dig, og de mødes ikke på midten. Jeg vil næsten påstå, at det er værre at tage keta, end det er at ryge hash i en brandert, som generelt også med god grund er frarådet. Primært alkoholen ser jeg som problemet i det her. Hvis du er stiv, skal du holde dig væk fra keta, det er også min klare indstilling. :)

Medlem

Citat:
Jeg vil næsten påstå, at det er værre at tage keta, end det er at ryge hash i en brandert, som generelt også med god grund er frarådet. Primært alkoholen ser jeg som problemet i det her. Hvis du er stiv, skal du holde dig væk fra keta, det er også min klare indstilling. :)

Det er vel forskelligt fra person til person. Personligt har jeg ingen problemer med at ryge når jeg er pisse fuld, det giver mig den vildeste brandert, det er super fedt :) Mine kammerater kan også sagtens ryge og drikke.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har en enkelt gang sniffet en 70mg ketamin ovenpå en brandert (og der var lidt skunk indblandet forinden også..) - Ret dumt, fik det også bare dårligt. Knækkede mig og faldt halvt i søvn, halvt i keta land, og fattede ikke helt hvad der skete.. Vågnede op i en kammerats seng med bræk overalt i sengen.

Kan ikke anbefales! Både fordi de ikke passer sammen som downer + downer/psykedelika og fordi man får så meget kvalme.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
jeg har kun haft dårlige erfaringer med oral indtagen af ketamin.
- det skal lige siges at jeg ELSKER stoffet nasalt og i sprøjten.
men når jeg indtager ketamin i bomber har jeg aldrig oplevet andet en opkast, og noget der føles som en enorm brændert.
dagene efter har jeg svært ved at spise uden at kaste op. og min opkast er enormt basisk og frygtelig ubehagelig.
som en VOLDSOM omgang tømmermænd.

- har kun dårlige erfaringer med snitter i maven i det hele taget, både keta, cola og amf.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er klart du har dårige erfaringer med cola oralt, da det ikke kan tåle mavesyren og du der for ingen virkning for (nogen der kan konfirmere den?).
Tilgengæld synes jeg amf er for lækkert oralt, fortrækker det faktisk oralt fram for nasalt

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
er i det hele taget meget mere til at indtage stoffer IV.

men det der med oral indtagelse af kokain ikke er ''hip-hip hurra'' har jeg godt nok aldrig hørt før,
der er da flere der KUN indtager cola oralt fordi de syntes den nasale virkning er for kortvarig on kencentrede.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kan godt være det er mig der husker helt forkert, jeg er ellers ret sikkert på at jeg har læst det et sted her på psy.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Minimal tilbage til dit topic. Oplevet ca det samme som dig og nyd det også til fulde. Det skal klart prøves noget mere og så skal doserne lidt mere på plads, jeg synes det kan være en smule svært/anderledes, at dosere oralt. Men trippet er noget så anderledes.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Ikke for at gå mere offtopic, men vil lige slå fast at kokain altså mere eller mindre er oralt inaktivt, så simpelthen spild.

Tilbage til emnet, må jeg høre om jeres doseringer oralt? Foreksempel din fra den aften Minimal? :)

In our memories
Brugeravatar

Jeg mener, at jeg fik taget omkring 300 mg i en kapsel, men det er bare et ca.-tal. Det var ikke SÅ voldsomt, men alligevel kraftigt nok til at få en god idé. To af mine venner har efterfølgende prøvet at fylde en kapsel hver helt op (nok noget mere end det, de var også tolerante) og syntes, at det var overdrevet fedt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]