Den her tråd kræver ikke tilbagesvar, da det mere bare er lidt selvfilosofi.
Men hvis der er nogle der har oplevet lign. eller har gode råd, så skriv
Jeg er en fyr på 19 år, som ,igennem de sidste par år (on and off) har været afhængig af hash og weekend bruger af alt fra amf til syre.
Jeg har gået til afvænding, med et godt resultat (syntes jeg selv), hvilket fik mig til at stoppe igen.
For 3 måneder siden, døde min far så i en alder af 53 år. Ugen efter min fars begravelse, blev min bror gift.
I de 2 uger, hvor alt det stod på, var min hjerne en tom skald, intet kunne bryde igennem.
Ugen efter min bror bryllup, trængte jeg til en pause (mentalt).
Sorgen blandet sammen med denne glædelig begivenhed og en negativ økonomi, fik mig til at stå af.
Nu ligger jeg og suger bong, på min kammerats sofa, dag ud og dag ind. Jeg fucker 3.g up, og jeg har udviklet mig til at asocialt monster. Jeg kan mærke at min hjerne ikke kan mere. Min krop kan ikke mere!
Alting ramler ned over mig på engang. Skole, økonomi, familie, venner! Alt tager en negativ drejning.
Hver gang jeg prøver at rejse mig fra støvet, smadre jeg mig selv tilbage i det igen.
Her ville de fleste nok sige, "du har gjort det før, så kan du vel igen!?".
Men den gang tog jeg kun stofferne for at få det sjovt. Nu bruger jeg dem som en flugt,
hvilket, for mig personligt, gør det meget svært at slippe igen.
I dag har jeg så taget mig sammen til at begynde til afvænding igen.
Men nu sidder jeg så med følsen af, at det ikke er nok, og at jeg ligger begravet i lort til halsen.
Det er her man har tændens til at sætte sig selv i offer rollen, hvilket jeg også gør selv.
Men inderst inde, er jeg jo godt klar over, at jeg selv har forvoldt mit sind og min krop den skade, som
den har lidt under de senere år.
Jeg ser mig selv som værende intelligent, og jeg kan sagtens se hvad mine problemer er, og mange gange også hvordan de løses.
Men den her gang kan jeg ikke se mig ud af noget som helst!
Min hjerne koger, min mave skriger! Men jeg ignorer den og suger videre....