Jeg har smagt på det 4 gange nu. Første gang 20 mg, hvilket var fedt men ikke tilstrækkeligt til rigtigt at bryde igennem. Anden gang 30 mg, hvilket var fantastisk. Virkelig flotte visuals, dejlig lykkesfølelse og kilden i kroppen.
De to sidste gange har været 50 mg, hvilket jeg synes passer godt til mig - jeg er 1,86 og vejer 71 kg. Mega dejlige visuals, jeg så forfærdeligt mange mennesker, det var nærmest som at træde ind i en åndeverden, gennemsigtige mennesker overalt. Farveløse og spøgelsesagtige men meget deltaljerede. Heldigvis var de alle sammen glade, og de fleste af dem hunkøn

Sidste gang, så jeg igen en hel masse mennesker, mit loft blev sådan set til et stort display hvor der udspillede sig forskellige scener, for det meste glade mennesker der festede og dansede, stadig farveløse og gennemsigtige. Nærmest som om der var en projektør der skød billedet op på mit loft.
De to sidste gang (50 mg) har været én lang psykedelisk orgasme. Stoffet virker for mig meget akustisk, lyde kan blive forvrænget og strukket, og hvert en enkelt lyd på Trentemøllers The Last Resort gav mig myrekryb og næsten orgasme!
Desuden kan jeg virkelig også få dødsgriner på, f.eks. mit sidste trip hvor jeg hørte noget Johnny "Guitar" Watson. I det hele taget giver funk mig god griner på når jeg er på 4-pro-DIPT.
Jeg får en kraftig bodyload når jeg kommer op. Peaker efter ca. 1-2 timer, hvor peaket vel også varer 1-2 timer. Under peaket plejer jeg ikke at kunne kommunikere særlig godt, jeg ser virkelig mange ting (mennesker for det meste) og tankerne er næsten ustyrlige. Når peaket er overstået, bliver jeg mere rolig, de fleste hallu'er forsvinder, og istedet står hele verden og gløder og bølger og mønstrer flakker lidt. Jeg er en meget stor fan af dette tryptamin! I alt varer trippet godt 8-10 timer.