Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 14:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel: N2O ..
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
Hey.

Så fik jeg endelig anskaffet mig en siphon og nogle patroner, men har læst lidt rundt om de forskellige metoder at inhalere på, så derfor ville jeg høre om hvilken der er "bedst"? :roll:

Og hvis man fylder en ballon med n2o, kan man så "genbruge" det, altså exhalere gassen tilbage i ballonen, og så bruge det igen? 8)

Senest rettet af twisted 26 jul 2009 01:16, rettet i alt 1 gang.

Titel: Re: N2O ..
Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
Ja du kan men det bliver lidt fortyndet hver gang, jeg bruger en frysepose det er billigere og der er ingen modstand hvis man skal puste det tilbage. Men jeg synes ikke det virker lige så kraftigt hvis man genbruger, det er som om jo større koncentration ren gas jo bedre virker det.

Jeg hyperventilerer en smule og tømmer lungerne helt og suger så ind og holder vejret så længe jeg kan, for det meste suger jeg lidt luft ind når jeg ikke kan holde vejret længere og holder det lidt mere, men så kan man ikke rigtig genbruge da det bliver for fortyndet.

Senest rettet af Zorglub 08 dec 2008 20:59, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Super, tak for svar :)

Hvordan skal blandingsforholdet med ilt helt præcist være?
Skal det være 3/4 n2o og så 1/4 ilt? :i

Medlem

hvis du har ren ilt til at blande i skal du mindst have 20% ilt (dette gælder ren ilt og ikke atmosfærisk luft)

Senest rettet af Zorglub 08 dec 2008 21:06, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Hvad så hvis det er atmosfærisk luft? :D

Medlem

det kan ikke betale sig for der skal du have 100% atmosfærisk luft for at der er ilt nok :)

atm luft ca = 80% nitrogen og 20% ilt

Senest rettet af Zorglub 08 dec 2008 21:10, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Hvordan skal jeg så få ren ilt? :i

Medlem

du behøver ikke ilt for at suge en patron, det svarer til at holde vejret et minut. Du skal bare trække vejret ind imellem og ikke holde det for længe. Og selvfølgelig sørge for at du ikke har en pose over hovedet eller lignende hvis du skulle besvime.

Prøv og tage hørebøffer på når du holder det nede, for mig giver det en sindsyg fed lyd, andre siger det "hakker" men det er da forsøget værd. Nogen gange glemmer jeg næsten at jeg skal trække vejret fordi det lyder så fedt.

Senest rettet af Zorglub 08 dec 2008 21:23, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Så har jeg lige gjort det :) Og fryseposen var et godt trick :i

Fyldte bare posen med en rimelig meget N2O og så sugede til lungerne var næsten fyldt, og så sugede jeg en lille smule luft med ind :)

Tak for hjælpen :D

EDIT:
Jeg lagde også mærke til at musikken hakkede lidt :D
Jeg begyndte at hoste lidt efter en af trippene, og fik en lidt kvæl-agtig følelse, var det fordi at jeg glemte at trække vejret? :shock:

Medlem

man kan godt komme til at hoste lidt hvis man suger det lige med det samme fordi det er meget koldt, du kan evt lige lade det varme lidt inden du suger. tjah kvælningsagtig følelse, den kommer jo hvis man holder det længe nok for kroppen mangler ilt tilsidst, jeg er nu aldrig besvimet selv om jeg har prøvet det mange gange

Medlem
Brugeravatar

Det lyder super - du skal have mange tak for hjælpen :)

Senest rettet af twisted 26 jul 2009 01:16, rettet i alt 1 gang.

Medlem

np de fleste har iøvrigt omvendt tolerance overfor n2o over kortere tid, det bliver lige en lille smule bedre hver gang så det kan være svært at stoppe igen :) jeg tror det er fordi man hober lidt af gassen op i blodet

Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
ik for noget... Men hvad får man ud af at gøre det der?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
ik for noget... Men det var ikke et specielt dybtegående spørgsmål Pacman19

Hvad får man ud af at gøre hvad? Mener du hvad får man ud af at indhalere lattergas?

Lattergas er et rusmiddel, du inhalere gassen og opnår en kortvarig rus, ved at inhalere gas over flere omgange bliver rusen længere. Som også nævnt tidligere. Jeg skal dog ikke gøre mig klog på rusen og henviser dig derfor til søgemaskinen!

Ellers kan du søge indformationer på google, der står massere på de forskellige sider, søg på N2O og Lattergas eller siphon, cracker og patron eller noget i den dur.
Der er også god information at hente på wikien og erowid.

Medlem

Jeg skal eksperimentere med at suge lattergas i et LSD-trip denne weekend, er der nogen der har erfaringer med denne kombo?

Medlem

omg lol.. Sgu nok det laterligste ever... Hvem gider dog inhalere lattergas.. Det er næsten som at synke så lav som at proppe en masse skosværte i en pose og begynde inhalere ud og ind fra den... eller lege med lim.. Whatever..
Det er jo noget underligt noget at gøre..

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Pacman19 skrev:
omg lol.. Sgu nok det laterligste ever... Hvem gider dog inhalere lattergas.. Det er næsten som at synke så lav som at proppe en masse skosværte i en pose og begynde inhalere ud og ind fra den... eller lege med lim.. Whatever..

Det er jo ikke lightergas. Du får også lattergas hos tandlægen, det er da ikke åndssvagt. Lattergas er faktisk sindssygt psykedelisk, når du suger det på et trip på fx LSD. Det kan give ekstremt vilde oplevelser, og det er altså helt uden at smadre dine organer som på fx lightergas. Det giver en god og ren effekt. Det er sgu langt fra noget dumt teenage-fis som at inhalere deodorant eller sniffe lim. De ting er dumme og skadelige. Lattergas er mere for inkarnerede psykedelikere.

Medlem

Pacman19 skrev:

Måske du skulle undersøge lidt inden du udtaler dig, lattergas er en af de få ting man kan inhalere uden at det skader noget som helst, man kan få b-vitamin mangel ved lang tids dagligt brug men bortset fra det er der intet skadeligt ved det, man mister ingen hjerneceller eller skader hjernen som ved de fleste andre stoffer til at inhalere. Faktisk er lattergas et af de mest uskadelige rusmidler der findes.

Medlem

Minimal skrev:
Pacman19 skrev:

Det er jo ikke lightergas. Du får også lattergas hos tandlægen, det er da ikke åndssvagt. Lattergas er faktisk sindssygt psykedelisk, når du suger det på et trip på fx LSD. Det kan give ekstremt vilde oplevelser, og det er altså helt uden at smadre dine organer som på fx lightergas. Det giver en god og ren effekt. Det er sgu langt fra noget dumt teenage-fis som at inhalere deodorant eller sniffe lim. De ting er dumme og skadelige. Lattergas er mere for inkarnerede psykedelikere.

Virkelig :shock: Det må jeg sgu nok sige.. Det ville jeg aldrig i mit liv ha gættet.. Det er helt sikkert..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Nej, men derfor kunne du godt ha' undersøgt sagen lidt mere, inden du begyndte at kaste om dig med konstateringer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]