Alt Ædende Kommunist skrev:
Du er ikke blevet resistent, ryg noget hash eller skunk i stedet, der er nok mange der vil mod sige det jeg siger nu, men synes sku pot er det rene lort. Jeg er sku aldrig blevet fucket ordenligt af pot.
Det handler ikke blot om at blive fucked. Især ikke med grønt. Hash bliver man ofte mere stenet af pga der kan være blandet alt muligt i, bla. Det grønne hvis ordenligt kvalitet giver ihvertfald mig og mange jeg kender en mere optursagtig skævert på. dansk pot er meget ofte sativa dominant og giver derfor en anden rus.
Og dansk pot er ikke altid så potent. Jeg har flere gange fået en masse af en ven. Røget 5-6 joint samme aften. Kun de to første var værd at ryge, resten var lige meget pga, manglende potens. Og så kan det også være fordi du er meget fokuseret på at få samme skævert som sidst, så du ikke slapper ordenligt af og lægger mærke til du faktisk er lidt påvirket. Måske kun ganske lidt pga, noget dårligt pot, men stadig.
Mit råd er, vent lidt, få det ud af hovedet og prøv igen når du har lyst, Jo bedre kvalitet, jo bedre skævert. mængde har ikke så meget at sige hvis det bare er ordenligt. Oral indtag vil give en bedre effekt, men det er svært at sige hvor meget du skal bruge og hvis du spiser for meget kan det godt blive en hård tur og lang.
Mvh Mikkel