Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 22:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Hey alle.

Ville høre om der er andre der har det som mig mht. coke.

når man først har smagt på det stopper man ikke? man slutter altid af med en følse af at man vil ha mere.

og man bruger de penge man ikke har ! (men i situitationen er man fuldstændig ligeglad med alting. man vil bare ha den næste streg.

synes det synd at det skal ende ud i en mega stramhed. (ihvertfald for mig) fordi der er sku en lækker rus.

ville høre om der er nogle som har et par guldkorn man kan bruge til at tænke i andre baner når posen er tom.

alt godt herfra :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Mener du når coke rusen er aftagene, for så ved jeg præcis hvad du mener, så vil man bare have mere næsten lige meget hvad det kommer til at koste.
Jeg synes nu ikke det er noget problem for mig efter rusen, f.eks. når jeg har sovet i nogen timer og der efter vågner, så er lysten ikke den storer mere.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Svært at komme med guldkorn. For man vil næsten altid stadig crave.

Jeg plejer enten at ryge mig ordentligt skæv, eller prøve at falde i søvn. En ordentlig lunge på et instrument plejer at være godt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Halose skrev:
Svært at komme med guldkorn. For man vil næsten altid stadig crave.

Jeg plejer enten at ryge mig ordentligt skæv, eller prøve at falde i søvn. En ordentlig lunge på et instrument plejer at være godt.

syntes det virker på næsten alle stoffers aftagen at som du siger, ryge sig godt skæv
og så gør det også så man kan falde i søvn, ihvertfald for mit vedkommende, syntes godt jeg kan ha lidt problemer efter et trip med at falde i søvn pga for mange tanker i hovedet og måsk er ens psycke ikk lig hvad den var inden trippet :peace:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Tror at det er en temmelig uundgåelig ting ved cola, personligt plejer jeg at tage små streger med mellemrum (hellere betale meget for et enkelt g, som er godt, så holder det længere, i stedet for at købe noget der er billigere, fordi så løber man hurtigere tør, og derfor bliver det dyrer i enden) men så rationere jeg det, så når festen slutter er der tit en smule tilbage, så snupper jeg en drink mere til at sove på, sætter en film på og gemmer mit cola til en morgen linje, så får jeg ikk følelsen af jeg er løbet tør når jeg skal sove:) kender dog ikk rigtig andre som kan "gemme" deres cola så ikk sikkert det virker for dig, men prøv at betal mere og find en der kan få dig noget, hvor hvis du tager en streg har du ikk lyst til mere den første time.......

8)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Valium

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
det kan være godt (for mig ihvertfald) at aftale med sig selv hvor meget man vil tage i løbet af aftenen før man går igang.

når man så er ''færdig'' drikker jeg lige en ordentlig omgang appelsinjuice (c-vitamin)
så er det ude af systemet og lettere at abstrahere fra.

Medlem

Hvis det skal være ekstremt så benzoer(er problematik hvis du har drukket), opiater eller ghb(udelukket hvis du har drukket på grund af livfarer i blanding med alkohol)

Ellers kan du på apoteket få 1 g c-vitamin som brusetaplet. Det plejer at give mig 30 min bust og så en langsomere og behageligere comedown.

Af mere naturlig oprindelse er der kratom og baldrian, hvor af kratom er mest effektiv og baldrian er mest tilgængeligt.

Opiater og dermed også kratom fortærkes en del ved indtagelse af alkohol så det er også værd at have i mængde.

Mvh.
Anarkrig

Medlem

forstærker c-vitamin rusen? hvordan og hvorledes?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
Anarkrig skrev:
Hvis det skal være ekstremt så benzoer(er problematik hvis du har drukket), opiater eller ghb(udelukket hvis du har drukket på grund af livfarer i blanding med alkohol)

Ellers kan du på apoteket få 1 g c-vitamin som brusetaplet. Det plejer at give mig 30 min bust og så en langsomere og behageligere comedown.

Af mere naturlig oprindelse er der kratom og baldrian, hvor af kratom er mest effektiv og baldrian er mest tilgængeligt.

Opiater og dermed også kratom fortærkes en del ved indtagelse af alkohol så det er også værd at have i mængde.

Mvh.
Anarkrig

Jeg kan ikke se hvordan c-vitamin skulle gå ind og påvirke rusen?

C-vitamin er en antioxidant, som normalt tages så den kan "fange" radikalerne fra det metaboliserede kokain, hvorefter det bliver udskildt med urin. Derved får man hurtigere stofferne ud af kroppen.

Jeg tror det du oplever er ren og skær placebo, eller er jeg gal på den?

Medlem

Jeg tror måske ikke jeg har gjort mig helt klar. Nej det buster ikke, jeg synes bare at det liver lidt op i min krop hvis jeg er brændt og gør det lidt behageligere at komme ned. Det kan være placebo, og er det det så... men det virker for rigtig mange af mine venner også.

Mvh
Anarkrig

Medlem

Kokain er en bitch når det kommer til afhængighed/cravings! :-) Der er nemlig ikke noget værre end at stå en aften og kigge ned i en tom pose, og man er på comedown. Men jo, det er en god idé at aftale med sig selv, hvor meget man vil tage i løbet af aftenen, og så ikke tage mere med end det. Og så er det jo bare om at holde fast i det, og ikke pludselig at forlade club'en for at finde en gadepusher der kan hooke én op med noget skamcuttet coke til 600 kr. ;P

Held og lykke - jeg er selv faldet i en gang eller to :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]