Child of Aum skrev:
En anden ting king of bong bong, tydligvis ligger du op til et eller andet, siden du fremhæver child med store bogstaver. Det en provokation fordi du synes jeg er barnlig, altså en gemt mening i teksten, noget man skal tænke sig til. Undrer mig meget at du selv bruger sådanne gemte ting, nu når du ikke kan forstå hvad jeg skriver, men måske du ikke tænker så langt når det andre mennesker det drejer sig om.
Grunden til jeg lavede Child med stort er ja fordi jeg synes du opførte dig umodent i at svine på den måde du gjorde.
Det siger jeg til dig helt reelt uden at svine dig, er ikke ude på noget lol.
Ja forstår godt hvad du siger: at han er et løgnagtig lille nar, det var ikke det jeg mente, mente at bare igen at det næsten ikke var til at læse fordi det var så åndsvagt det du skrev.
[quote]
Om jeg er barnlig, hvilket er det du synes jeg er, så vil jeg fortælle dig at alle mennesker bliver aldrig andet end børn, se på alderen af vores univers og check så din egen alder... Aldrig når den noget der ligner det omkring dig. Så at jeg er barnlig vil jeg kun se som en kompliment, altså det giver mig da ren rus at være barn af universet
[quote]
Fint pointe komplet enig men øøøøøøøhhhhh? wtf? når jeg skriver barnlig talte jeg ikke lige just om det at være menneske iforhold til uendeligheden du var vel ikke på syre i skrivende stund

. Jeg snakkede om din åndsvage trang til at nedgøre et andet menneske og den måde du gjorde det på du lyder som jeg selv gjorde dengang jeg var 13-14 og svinede folk på nettet hvis de havde provokeret.
da jeg søgte efter en artikel med indholdet da tråden var ny fandt jeg 1 link til en person på Arto

der havde skrevet det her:
http://ingencensur.dk/section/user/prof ... &showold=0yderst stereotyp og griner arto profil lol! hvor der er en der skriver det samme men hvis dette ikke er InTranceWeTrust har han jo ret. ved ikke hvordan man finder ud af om det er ham.
Desuden underlig ting at lyve om foran alle sine venner på arto.
Han kan godt havde været død af og have taget ketamin, hvis han fx har fået det blandet op med andre stoffer har blandet, hans helbred havde været ekstremt dårligt pga fx den udsultning og belastning stofmisbrugere udsætter dem selv for. Det ting som der i omgangskredsen sagtens kunne være formidlet som: han sniffede en kæmpe bane Keta og dejsede om, der kan jo være mange faktorer der spiller ind og ketaen kunne være prikken over i'et.
Men ja selvom OD på ren ketamin nærmest er uhørt, tror jeg ikke at det er uhørt at en heftig ketajunkie og blandingsmisbruger kradser af pludsligt. Faktum er jo at han ser et par af hans venner bliver mere og mere hærget af et stort keta misbrug og det føre dem længre ned af junkie stien.
Så er det self ikke Ketaens skyld alene, det ville jeg da gerne havde overbevist ham om, men alt sammen druknede jo i åndsvage sure opstød og tilsvininger der går på at han er mindre værd pga. han er en usel dum stofmisbrugere der bor på en instution (jeg kan sq heller ikke stave det?)