Minimal skrev:
InTranceWeTrust skrev:
jeg kan jo ligesom se hvordan de har det . og de siger selv at de har det dårligt !. de tager det hver dag
Og hvad så? Mange mennesker har det dårligt, og mange vælger at tage en masse stoffer for at få det bedre, eller hvad der ligger bag, ligesom dine venner måske gør. Med et roligt forbrug er ketamin er det noget af mest uskadelige.
Hvad er det du prøver at forsvare her? hvad har det med sagen at gøre? Hvad fanden er det i det hele taget for en kommentar at komme med! hans ven er blevet junkie og er ude og skide og det eneste du har til overs er.. det er der jo så mange der er??
Er et roligt forbrug af ketamin noget af det mest uskadelige.. det tror jeg ikke helt efter at have hørt om diverese implikationer ved overforbrug, ja overforbrug vel og mærke men de alvorlige impliktioner som fx syntese har haft siger lidt om det måske ikke er ligefrem ufarligt.
er du fuldstændig følelse kold? man siger at hans ven/bekendt er lige død af en overdosis.
Det eneste du har til over er hån?
Halose skrev:
Er det os der er væk?
Prøv at læs igen hvad han skriver. Han skriver at du kommenterede det han skrev, flere gange på forskellige måder. Du kommenterede den samme post 2 gange, med forskellige svar, uden at du fik et svar tilbage i mellemtiden. Prøv at læs det igennem igen.
Og hvis ham din ven altid har levet et luset liv - Så kan man vel næppe tilskrive ketaen skylden? Det kan du vel godt selv se? Eller er det bare mig der er væk igen?
Er vi ikke alle fucking enige om at det aldrig er stoffernes skyld men dem der tager stoffernes skyld, men derfor tager hans ven stadig keta hver dag og det fucker ham stadig up og udsulter ham osv, har du svært ved at kigge på ketaens skyggesider?