Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 jul 2025 06:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

heej folkens

endag havede jeg taget 20 mg ritalin. som jeg pleger at ska tage

en time efter røg mig og nogle gutter en pind

jeg gik to meter også lå jeg nede på jorden. og kastede mig ned over deres fødder og skreg jeg troede jeg sku dø. jeg ku mærke at jeg var ved at gå ud. min puls det hele var helt oppe at ringe.

jeg lå i 3 timer og havde det sådan. til sidst. lagde jeg mig i en bestemt stilling og fik kold is på panden og det hel. også gik det over. jeg var helt blå i ansigtet. har prøvet det to gange nu

første gang fik jeg hjerte stop men blev genoplivet

hva kan det mon være.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
tvivler stærkt på at det har noget med røgen at gøre, ritalin+røg er vidst heller ikke nogen kendt dødelig kombo. Lyder dælme ubehageligt, håber du finder ud af hva det er...

Junior medlem
Brugeravatar

Umiddelbart bør du i hvert fald ikke ryge hash igen, indtil du ved hvad det er osv.

Junior medlem

tro mig jeg har ikke røget siden.

og har faktisk fundet ud a det der folk siger med at folker laver gruppe press med at ryge hash er en stor løgn. alle dem jeg kender. har fuld respekt for det.

det både perkere og danskere osv

men ja jeg rør ikke det lort. tror bar jeg dropper hashen helt.

jeg vil ikke ryge 4 joints daglig mere

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Det er klogt at du stopper dit hashmisbrug, men glem da ikke ritalinen. Det lyder som om den er den største synder i denne sag ihvertfald.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Det er godt nok mange forskellige ting du fejler intrancewetrust, jeg siger ikke du lyver men du er svær at tage seriøst når du skriver adskellige indlæg med alle mulige mystiske sygdomme.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
jeg tror vi bliver gasset, venner.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
det lyder som om du godt kunne trænge til den STORE tur hos lægen.

jeg mener det virkelig, be dem om at tjekke dig fra top til tå og fortæl dem ALT hvad du har fortalt os + det løse.
det har vi alle sammen sku brug for engang imellem, og jeg tror lægen giver meget bedre svar end vi gør :)

held og lykke.
:peace:

Insane psychedelia user!

Halugenlampe skrev:

ord op.

hvis du virkelig havde haft hjertestop, tror jeg ikke din læge blev ved med at udskrive ritalin....

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordpolen
feed jooke !

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
ja intrancewetrust kan du ikke lige svare med det tempo du forventer af os andre.

Junior medlem

tror i jeg sagde jeg røget hash.

så bliver jeg smidt ud fra der hvor jeg bor !. og mine skole. og det er min sidste skole hvis jeg fucker det op kan jeg godt sige goodbye til uddannelse og hej til en lukket afd.

jeg sagde det var fordi at jeg løb også min puls gik amok

de tjekkede min puls og det og undersøgte mig og sagde at mit hjerte var helt fint og at jeg var i stand til at forsætte på ritalin!

Junior medlem

galskabens-gardner skrev:
ja intrancewetrust kan du ikke lige svare med det tempo du forventer af os andre.

ja ved godt det er svært at fjerne sig fra din fucking computer. men det har jeg ingen problemer med.

undskyld jeg ikke sidder på computer 24 timer .

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
Halugenlampe skrev:

fed hjælp du giver der. Hvad sjov skulle han få ud af og påstå at havde haft ritalin misbrug og prøvet at få hjertestop? to ting der ikke er helt langt fra hinanden. Det er simpelhen ubrugligt shit du lukker ud sorry...

Alt Ædende Kommunist: er rysten og et underligt hjerte underligt efter et langt og stort ritalin misbrug? ved du noget om det eller snakker du bare? er det noget der ikke stemmer??

Og ja kan kun sige til InTranceWeTrust gå for fanden til lægen NU. du belaster dit hjerte utroligt meget med et ritalin misbrug.

:peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Jeg synes alle de indlæg som Intrancewetrust virker usammen hængende og uforstålige. Når mand spørger ham om noget i øst svarer han i vest, det kan selvfølgelig godt være det ikke er med vilje og han bare er lidt dårlig til at formulere sig (ikke noget angreb).

Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
Så du har haft hjertestop og bliver ved med at bruge ritalin og blander med andre stoffer?

Det er jo komplet hjernedødt!

Nå men både hash og tildels også nikotin virker på nogle af de samme receptorer som ritalin og kan derfor forstærke virkningen

Junior medlem

Zorglub skrev:
Så du har haft hjertestop og bliver ved med at bruge ritalin og blander med andre stoffer?

Det er jo komplet hjernedødt!

Nå men både hash og tildels også nikotin virker på nogle af de samme receptorer som ritalin og kan derfor forstærke virkningen

nej tager ikk andre stoffer mere. efter det med hjertet...

du har fat i noget der.

for hver gang jeg indtager ritalin. og ryger en smøg føler jeg at de virker (faktisk får jeg et RUS A DET) total fucket men. jeg ryger ekstremt meget når jeg indtager ritalin. og føler at dens virkning er bedre

Senest rettet af InTranceWeTrust 03 dec 2008 17:18, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

men folkens . kan det ha noget at gøre med at ritalin er speed middel. og hash er et "slap a middel"

Medlem
Brugeravatar

Eller et angst-anfald pga. jointen? Hvis man nu er disponeret for disse anflad kunne det være???
Har prøvet voldsom hjertebanken under et par pinde, men som regel når de mixet med stimuli. . hviket ritalin kind of er..??

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
In trance we trust: Ritalin er en stimulans ja - eller en upper. Men hash er altså ikke kun en slapper... Det er et psykedelisk stof - men det kan du læse mere om her: http://www.erowid.org/plants/cannabis/cannabis.shtml

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]