Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 11:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Champost skrev:
hvad er Hoffman jubilæums 100 års mærkerne ca. på ?

120 miks. - eat 'em while they're fresh!

In our memories
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Champost skrev:
hvad er Hoffman jubilæums 100 års mærkerne ca. på ?

120 miks. - eat 'em while they're fresh!

Hvis alle jubilæumsmærkerne er på 120 mics, vil jeg godt nok være forundret over, at to drenge, der har adskillige trips på mexicanske svampe, 2C-B, 2C-E og Amsterdam-skunk i bagagen, begge tripper uden sammenligning og bliver grovkneppet visuelt og mentalt af et halvt mærke. Det lyder underligt, at 60 mics LSD skulle skyde alt tidligere i sænk og overvælde brugerne, så de har svært ved at håndtere det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Var også helt overbevist om at 100 års jubilæums-mærkerne bestemt var på mere end 120 mics.

In our memories
Brugeravatar

Halose skrev:
Var også helt overbevist om at 100 års jubilæums-mærkerne bestemt var på mere end 120 mics.

Der kunne jo også være flere forskellige batches.

In our memories
Brugeravatar

Ikke dem der har floreret rundt de sidste par år, de har været på 120 miks...

Og ja, jeg kender også en MEGET erfaren psykedeliker der syntes at et halvt var for meget.

I skal ikke undervurdere ren d-LSD!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Dextrose skrev:
Ikke dem der har floreret rundt de sidste par år, de har været på 120 miks...

I skal ikke undervurdere ren d-LSD!

Det overrasker mig sku alligevel :D .. men "hørt" "hørt" .. Det skal helt sikkert ikke undervurders.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Minimal skrev:
Halose skrev:

Der kunne jo også være flere forskellige batches.

Selvfølgelig. Det kommer bare alligevel bag på mig.

Gad godt prøve dem en dag, efter hvad jeg har hørt om dem.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
altså 1 dråbe = 1o0mic ?? undskyld hvis det er forkert men jeg har læst trip raporter hvor folk tog 3 dråber , så må det da været ekstreme crazy / meget vildt . men prøv og tag nogle svampe trip med forskellige svampe i forskellige doser så åbner der sig en verden du ikke kender til endnu, er det ikke vildt at starte ud med lsd når man ikke har prøvet psychedelia ????

Senest rettet af Budha 20 nov 2008 15:29, rettet i alt 1 gang.

In our memories
Brugeravatar

:D

LSD! :rocking:

Stodder
Brugeravatar

Låner lige tråden.
Har fået fat på nogle mærker med en hvid mand på en sort cykel. Der er et billede af nogle magen til på forsiden af erowid.
Er de af høj kvalitet? (hvis de da er blevet opbevaret ordentligt) Vil ½ mærke måske være i overkanten til et jomfru LSD trip?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
leaf skrev:
Låner lige tråden.
Har fået fat på nogle mærker med en hvid mand på en sort cykel. Der er et billede af nogle magen til på forsiden af erowid.
Er de af høj kvalitet? (hvis de da er blevet opbevaret ordentligt) Vil ½ mærke måske være i overkanten til et jomfru LSD trip?

Ahh det tror jeg ikke du skal være bange for :) .. Jeg har taget et kvart mærke rigtig mange gange. Jeg syntes man får sådan en lidt kikse effekt af kun at spise det. Man bliver i rigtig godt humør men ingen visuals. ½ er somregel meget passende at starte ud med, bare husk at læs guidelines angående setting på siden. Enjoy.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Første gang jeg åd mærker, var jeg en bette 17-årig knægt... Jeg anede ikke hvad det var, eller hvad det gjorde ved en...

Jeg lagde ud med at spise 1.5 flage, da vi var tre personer om at dele 4 mærker... Jeg mener de hed KKK...

Men ihvertfald gik det skide godt... De første 4-5 timer... Så begyndte jeg at få nogle sjove tanker... Og de tanker blev dælme underlige til sidst...
Jeg er lykkelig for det ikke gik mere galt end det gjorde... :)

Jeg har også prøvet igen siden... Der åd jeg kun ½ mærke... Og det var en rus om jeg kunne forholde mig til...
Så det vil være mit bud til dig, som førstegangsbruger... Æd et ½ mærke, og se trippet an... Du kan jo altid æde et helt næste gang...

Enten det, eller som de andre siger: tyg nogle svampe først... Det er et kortere trip som ikke er så hårdt for hovedet...

Jeg synes ihvertfald det var pænt nederen at være blæst i x-antal timer EFTER trippet var overstået...

Held og lykke! ;)

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Måske spørger jeg dumt, men kan man smage LSD'en?

Jeg har selv kun prøvet en enkelt gang (halvt mærke på Vuuv 2008) - huske tydeligt den bitre smag fra jeg havde det liggende under tungen, som den kære pusher sagde jeg skulle... (som en lidt sjov siddebemærkning, så gav den anden halvdel af mærket ingen effekt overhovedet på han der spiste det :? )

I min omgangskreds har været nogle mærker her på det sidste, hvor folk spiser både 3 og 4 uden nogen synderlig effekt (lidt visuals osv men ikke det store tankespind)... De snakker om de "ikke smager af noget" - som om smagen skulle have noget med effekten at gøre... Har det noget på sig eller forsøger folk bare at være kloge at høre på?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Pacman19 skrev:

Altså jeg har læst næsten alle LSD trip rapporter, og det lyder bare som noget nyt, spændende...
Mere en slags oplevelse.. Som fx rejse til udlandet og møde en ny kultur eller sådan noget...

LSD er ikke bare en tur i udlandet, som at møde nye mennesker.!

Hvis du ikke passer på og har tankerne i orden under trippet, så skal du nok regne med at LSD´en river dig rundt på let som ingen ting!
Første gang så lad være med at æde et helt, start evt med et halvt. Ikke alle mennesker er lige gode til at tackle tankerne som kommer så "snapt" de første par timer! Det er specielt her hvor filmen kan knække for folk der ikke ved hvad det indebærer!
Og lad være med at redoser første gang. Så vent nogle uger, og så prøv at tage samme dose eller lidt højere. Du skal lære LSD´en at kende inden den bliver sjov og rigtig brugbar.

Mvh FlæmMIng

Medlem

LSDrejø: Nogle mærker smager meget surt, nogle har en lille bitter eftersmag og nogle er stort set uden anden smag end pappet.

Jeg er lidt uenig i at man skal lære syren at kende inden det bliver sjovt. Den sjoveste del af at tage syre er mens man lære det at kende og render rundt som et lille barn på eventyr. Efter min 5. gang begyndte det virkelig at blive konstruktivt og personligt, men også mere alvorligt. Det er som om man bliver hivet længere og længere ind i sig selv.
Ens egen idé om hvad der foregår bliver langtsom udbygget og balancere mere og mere på kanten af midlertidig psykose(usaglig term i mangel på bedre) Har igennem sommeren set rigtig mange tidligere kikseklappere bliver glad for syre fordi de kan være fucked i 12 i timer og se farver, men de er alle sammen blevet overrumplet af for lumsk lucy er på længere sigt.

Mvh.
Anarkrig

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Hej, kan I ikke fortælle lidt om mærkernes anatomi? :D

Jeg har nogle liggende, men der er en slags delekærv der deler det op i tre mindre stykker. Hvad hedder disse mindre stykker?
Det ligner relativt meget en del af dette: http://i237.photobucket.com/albums/ff15 ... by/lsd.jpg - hvor mit er det halve af det røde felt eller noget i den dur, hvis det giver nogen mening?

In our memories
Brugeravatar

And skrev:
Hej, kan I ikke fortælle lidt om mærkernes anatomi? :D

Jeg har nogle liggende, men der er en slags delekærv der deler det op i tre mindre stykker. Hvad hedder disse mindre stykker?
Det ligner relativt meget en del af dette: http://i237.photobucket.com/albums/ff15 ... by/lsd.jpg - hvor mit er det halve af det røde felt eller noget i den dur, hvis det giver nogen mening?

Det dér, det er Hofmann... 120%!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]