Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jun 2025 22:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 127 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Hey Xpert

Det ligner sgu SN langt de fleste af dem :-)
Mht. sidste billede er jeg noget i tvivl alle svampene taget i betragtning, men er temmelig sikker på, at 1*,2,4,10 og 20(?) er SN.
Tror godt du kan kompostere nr. 9,14,15,16 og 19 samt det sidste "?"

*At 1´eren er slimet skyldes nok bare snot fra en forkølet stakkel af en sikahjort heh. Ej, jeg ved det ikke, men visuelt ville jeg vurdere den til at være SN.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Hej Øgler

Tak for kigget, du har ret i at der er nogle sn mellem udsmiderne. Det var ret tydeligt her i dag i mere tør tilstand. De mere røde er smidt ud, dem var jeg ret sikker på. Nummer 1 og 4 er samme slags og IKKE sn selvom den ligner helt forfærdeligt. Min veninde kom til at guffe en eller to på sidste tur på markerne, med maveproblemer og et forstyrret trip. De ligner en ung sn imo. Tættere på kan man dog se at hatten går fra mørk til lysere, er mere spøgelses-hvid og mere gummi-agtig og slimet i konsistensen. Lamellerne er lysebrune eller creme-agtige og ikke lilla.

Har kasseret en 15 stykker, resten er fine og tørrede. At man ikke skal stole på antal som dosis-beregner blev ekstra tydeligt i går med indtag af 15 + 5 stk. mellem-små og små svampe. Meget stærkere og længere trip end sidste marktur hvor jeg åd 15 + 10 stk. betydeligt større svampe.

Medlem
Brugeravatar

Så er der sgu beviser drenge.

Her er dagens fangst sammen med de tørrede. Der er omkring 250 g friske fra i dag og 20 g tørrede.

Billede

Samlet samletid: 3 mand, 3 timer

Så skal der laves the :D

Billede

Billede

Junior medlem

Geografisk sted: oppe i din momz
Var en tur ude på en nice skov-eng, hvor der går fasaner. Masser af SN! dog svære at finde pga ultra højt græs.

da jeg efter 2 timers jagt havde funde ca. 100 g friske, gik jeg på en eng hvorder havde gået heste og jow tak. der var dejligt kortklippet græs, ingen heste og sygt mange Sn. havde ellers haft 2 år i træk hvor der intet var. men dette år gav jackpot.
6 drenge, 300 g frisk svamp! :rocking: :rocking: :rocking:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Var igen ude i går, alene desværre de andre skulle på arbejde. Brugte 2 timer og fandt en god portion, der var masser og stoppede kun fordi det blev mørkt.

Heldigvis havde jeg kameraet med denne gang

Billede

Godter i græsset
Billede

Hjemme med en hel masse græs og en masse svampe. Der mangler 35-40 svampe på billedet, de blev spist i haven
Billede

En større opgave af sortere græs og svampe, sværere end at plukke dem. Stråene klistrede fast til især hatten og gjorde det meget vanskeligt. De andre kom hjem fra arbejde og fik 50-60 svampe
Billede

De største og flotteste som blev lagt til tørring til skue
Billede

Sorteringen forløb fint med guitarspil, sang og Tuxen på trommer og vi blev enige om at lave lidt the på de mindre og grimme svampe.
Billede

I dag er der ca. 150 store tilbage, plus nogle tørrede fra sidste tur. Det er dejligt at have flere end man kan æde selv når man kaster dem i fjæset

Øgler: Snakkede med en svampesamler derude og han sagde at de små hvide svampe kunne stoppe åndedrættet, så ikke en god svamp. Fandt et par stykker af dem og de ligner altså små sn bortset fra de lyse lameller. Han sagde også at der var exceptionelt mange sn i år, han havde samlet 1200-1400 alene på 7 timer

Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Var ude og samle onsdag og torsdag med et par veninder på et sted omkring Værløse/Bagsværd.

Vi havde held begge dage, men der skulle knokles for at få gevinst. Jeg vil skyde på vi har fået 200-250 mellemstore SN med hjem på de to dage, 1 time brugt pr. dag. Ikke møj, men en ok fangst, og så er det jo rart at være ude i det grønne på denne årstid, hvor der er godt gang i farverne på træerne. :-)

God jagt derude.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Wow en fangst! Der er virkelig gang i den nu her!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Billede

Stodder
Brugeravatar

Jeg har virkelig ramt psychonautens svar på en guldmine :D
En veltrimmet græsplæne på ca 100 x 150 m med rigtig mange af de små.

Så en SN for første gang i onsdags og har indtil nu fundet næsten 500 g friske.

Lige et lille spørgsmål:
Bliver der ved med at komme flush' som der gør med cubensis-kager eller er de der kun i et kort stykke tid?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

leaf skrev:
Lige et lille spørgsmål:
Bliver der ved med at komme flush' som der gør med cubensis-kager eller er de der kun i et kort stykke tid?

Bare rolig, det fortsætter til frosten tager dem 8)

Stodder
Brugeravatar

Flimmer skrev:
Bare rolig, det fortsætter til frosten tager dem 8)

Fantastisk :D

Et par stemningsbilleder:
Billede
Billede

Junior medlem

Geografisk sted: oppe i din momz
hephephey!!!
så var man lige ude igen idag, festligt at opleve må man sige. fuck jeg ville sku ønske jeg var på bistand stadig, der er ikk timer nok i døgnet til alt det samleri!
fandt måske 1000-1200 idag. OG LOD ENDDA DE SMÅ STÅ!!!
blev lidt overrasket da jeg så to mennesker rende rundt ved siden af mig med posen i hånden haha.de fandt sku lige så mange som mig....skod jeg troede det var min mark!!dammit!!!
well de var mester flinke og endda herinde så hej hvis i læser her!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der er stadigvæk gang i markerne! Fandt 450g sol-tørre svampe i dag på et par timer. Fuck et fedt vejr og fede farver på træerne

pics to come

Dedikeret medlem
Brugeravatar

En kammerat og jeg var ude på vores første svampejagt onsdag og torsdag. Det gav os alt i alt omkring 11.2g tørrede SN.
De blev testet i går med beskedne 1.5g pr. mand. Føj det var effektivt!

Vi bliver lige nød til at tjekke igen i næste uge, om der er kommet et nyt flush på det gode sted vi fandt, eller om nattefrosten er begyndt at tage overhånd.

Junior medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Xpert skrev:
At man ikke skal stole på antal som dosis-beregner blev ekstra tydeligt i går med indtag af 15 + 5 stk. mellem-små og små svampe. Meget stærkere og længere trip end sidste marktur hvor jeg åd 15 + 10 stk. betydeligt større svampe.

Undskyld mit lidt sene spørgsmål i forhold til dit indlægs dato, MEN...
Ville det i dét tilfælde overhovedet være mere rigtigt at stole på vægten, når nu de små svampe (som efter min bedste overbevisning må veje mindre end de større), alligevel var mere potente end de større (samt tungere). Hvad kan man så stole på?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du skal stole på vægten. Hvis du dosere efter vægt, får du tilpas eller for lille dosis, men ikke for meget, alt efter hvor potente svampene er self.

Junior medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Det er jeg også fuld indforstået med, bliver bare en smule utryk ved tanken om at selv vægten ikke er en helt idiot-sikker indikator på psylocybinstyrken. Nå, man må vel bare prøve sig ad, med omtanke :)

Medlem
Brugeravatar

Flint skrev:
Det er jeg også fuld indforstået med, bliver bare en smule utryk ved tanken om at selv vægten ikke er en helt idiot-sikker indikator på psylocybinstyrken. Nå, man må vel bare prøve sig ad, med omtanke :)

Hvis du bare starter på begynderdosis, tror jeg ikke du bliver overrasket over effekten. Så kan man jo altid bygge på bagefter, når man har fastsat styrken :wink:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Der er stadig gang i de små hyggehatte... Min fætter og jeg var ude i mandags, og der var ihvertfald bid på krogen...

Vi skal på endnu en tur på fredag, inden nattefrosten kommer... Så skal jeg nok smide nogle billeder op af vidunderne... :)

Happy hunting!

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Flotte billeder drenge, det er jo ren eyecandy! :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 127 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]