Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 00:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Dexofan
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
Hej, er ny her, så undskyld hvis det er postet forkert eller bryder reglementet..
Men er det muligt at købe Dexofan uden at have recept? :roll:
Hvis ja, hvor?...... :mrgreen:

/Badebolden

Titel: Re: Dexofan
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
hvis du havde søgt en lille bitte smugle før du lagde dit indlæg ind ville du vide at det kanman IKKE.
det har været i medier og virkelig også været oppe og vende her på siden et par gange.

næste gang så prøv at finde svar før du spørge.

ellers velkommen her til psy.dk :)

Medlem
Brugeravatar

Tak for svar - vil selvfølgelig søge næste gang :i

Men lige sidste spørgsmål:
Kan læger overtales eller lignende? :D

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
DXM kan bestilles flere steder over nettet for det første. Og hvis du virkelig vil have det fra lægen så tror jeg næppe du skal gøre meget mere end og hoste lidt, og evt sige at du har brugt dexofan før som hoste middel med tilfredsstillede virkning. Men det er stadig et lorte stof hvis planen er og trippe på det, hvilket jeg stærkt går ud fra er hensigten.

Medlem
Brugeravatar

Tak for svar - men hvis nu hensigten er at trippe på det - hvilke stoffer giver så samme trip som dextromethorphan skulle give? :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Dissosiativer... såsom ketamin og pcp - personligt syntes jeg ikke Ketamin og Dexofan minder særligt meget om hinanden - pcpc har jeg ingen erfaringer med..

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
PCP er et kæmpe no-go i HR-øjemed. det er totalt uberegneligt, og tilmed meget neurotoksisk.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
Badebolden skrev:
Tak for svar - men hvis nu hensigten er at trippe på det - hvilke stoffer giver så samme trip som dextromethorphan skulle give? :)

søger du et DXM trip, eller er det bare fordi det lød til, at være nemt at få fat i?

Og beskriv da lige hvad du gerne vil opleve.

Medlem
Brugeravatar

@ Bæver:

Jeps, det er et DXM(lignende) trip jeg søger :)

Men det som jeg synes kunne være sjovt at opleve er OOBE, virkelighedsfjernelse, samt hallucinationer ..

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Så ville jeg nok gå efter Ketamin, det er nogen lunde det du søger.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg vil også anbefale ketamin, til den ønskede effect. Dog skal det lige siges at du ikke skal regne med hallucinationer, i hvert fald ikke med åbne øjne. En tur i k-hollet vil dog give dig en dejlig rejse væk fra virkeligheden, samt masser at se på (med lukkede øjne)

Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
Jeg er lidt "ked" af dem måde DXM bliver omtalt på, mange steder er det som om at fordi DXM var håndkøbsmedicin er det ikke legitimt at indtage og man er nærmest en junkie hvis man indtager DXM rekreativt. Mange andre "anerkendte" stoffer har også været medicin engang. Måske kan det skyldes DXM's forskellige virkning på folk, jeg har prøvet DXM, Kokain, LSD, GHB, svampe (måske ikke nok) og ud af dem foretrækker jeg klart DXM for en psychedelisk oplevelse

Og desværre er mange af de stoffer folk nævner som alternativ ketamin, lsd osv. umulige at skaffe for en der ikke kender en pusher

Junior medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Zorglub skrev:
Jeg er lidt "ked" af dem måde DXM bliver omtalt på, mange steder er det som om at fordi DXM var håndkøbsmedicin er det ikke legitimt at indtage og man er nærmest en junkie hvis man indtager DXM rekreativt. Mange andre "anerkendte" stoffer har også været medicin engang. Måske kan det skyldes DXM's forskellige virkning på folk, jeg har prøvet DXM, Kokain, LSD, GHB, svampe (måske ikke nok) og ud af dem foretrækker jeg klart DXM for en psychedelisk oplevelse

Og desværre er mange af de stoffer folk nævner som alternativ ketamin, lsd osv. umulige at skaffe for en der ikke kender en pusher

Tja, folk reagerer jo forskelligt på forskellige ting, men tendensen herinde viser jo nok de fleste er enige om det ikke er værd at bruge tid på. Jeg prøvede det en enkelt gang for et lille års tid siden, og "trippet" bestod ikke af meget andet end kvalme, svimmelhed, desorientering og en absurd tankegang, der var mere intetsigende end underholdende/brugbar. Så det prøver jeg aldrig igen, medmindre jeg skulle ramle ind i en slem hoste.
Og ja, narkotikalovgivningen har jo den ubehagelige bivirkning at folk ofte tyr til de lovlige, oftest farligere ting.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
det gælder jo helt og aldeles om at ramme plateauerne. 1 plateau kan f.eks være en musikalsk åbenbaring.. jeg er ikke helt sikker på o jeg overhovedet har været på det tredje plateau, men for mig var det en interessant oplevelse, meeeen hvor er man dog groggy næste dag. fiskesyn og ingen koordination overhovedet.(ved rejser nede på 3. plateau forstås)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har også prøvet DXM 4-5 gange sidste år :) Det var ret fedt, stortset ingen bivirkninger, og i rette dose samt set & setting mindede det MEGET om et slags k-hole, dog varede det længere og var knapt så intensivt (pga. oral indtagelsesmetode)
Grunden til DXM's blakkede ry er nok at folk har voldmisbrugt dem, i lang tid, og at folk ofte oplever mange bivirkninger..

Bingofjæs

Geografisk sted: Århus
Har prøvet det et par gange, og det er sku ikke noget for mig. Får ikke nok ud af det ift. bivirkninger så som kvalme og omtumlethed. Havde en enkelt CEV tror jeg, men det kunne lige så godt have været en drøm. føltes sådan ca. ens. Men under hele "trippet" havde jeg en enorm kvalme. Havde doseret så jeg kunne få et 3. trins trip, men om jeg fik det skal jeg ikke kunne sige. Havde for travlt med at studere min toiletkumme.

Medlem
Brugeravatar

Cyklede forbi et apotek i dag, og havde alligevel tid til overs, så gik lige ind og spurgte til Dexofan (omkring recept), og så spurgte han så om det var til hoste eller underholdning.. :D Men hvis jeg nu går til lægen og hoster lidt, er det så muligt at få et recept?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvis han ligefrem spurgte, hvorfor fanden sagde du så ikke bare at det var til underholdning - så kunne det måske ha været han havde set igennem fingre med recepten.

Apotekere lammer sig også...

Medlem
Brugeravatar

Ville det være dumt at gå til lægen og så være ærlig og sige at man godt kunne tænke sig at prøve et DMX-trip? :)
.. eller ville det så være smartere at bare hoste lidt? :D

En ting til, skal til Tyskland inden længe, er der nogen der ved om der findes receptfri DMX der?

Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
Jeg sagde til lægen at jeg havde tør hoste og før havde brugt dexofan med stor succes og gerne ville have en recept, så sagde han visse vasse du får lige en recept på noget kodein det virker meget bedre. Så kunne jeg ikke sige så meget mere :(

Jeg tror de er receptfri og billige i tyskland, på internet sælger de en pakke for 3-4 euro men kun indenfor tyskland

Senest rettet af Zorglub 22 nov 2008 00:18, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]