Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 00:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Jeg har tænkt mig at købe enten tramadol, valium eller Xanax, nogen der har erfaringer med disse piller? Hvis der er, hvilket af disse produkter vil i så foreslå mig at købe?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hvad er dit formål med dem ? . Valium er beroligende, hvor tramadol er en form for mildt morfin præparat altså smertestillende ;). xanax kender jeg desværre ikke så meget til.

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Jeg ville gå efter Xanax hvis det var mig. Er en benzo som er stærkere end valium.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Jeg har erfaringer med alle de produkter...

Tramadol/tradolan/dolol: Mild, og subtil(selvfølgelig afhængig af dose) opiat lignende rus - du skal ikke forvente alverden med Tramdol - ikke alle bryder sig om dem heller, min ex-kæreste fik det ret dårligt, selv ved lave doser..

Xanax/Alprazolam - Er er ret potent benzodiazeoin

Valium/diazepam - Er et mindre potent benzodiazepin

...årsagen til at jeg ikke ikk egår dybere med benzoertne, er til dels at der er masser af info at finde, men også at jeg ikk ekan opfordre dig til at anskaffe dig benzodiazepiner - der er yderst vanedannende - Det er nok mere en projektering end noget andet=) Men en headsup skal du have!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak for hjælpen.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Der er nok også afhængighed forbundet med tramadol. Og opiat-afhængighed skulle heller ikke være vildt sjovt.

Tricket er nok at lade være med at købe større mængder ad gangen. Det kan godt være at du kan styre det i et stykke tid, men hvis du dummer dig risikerer du at komme ret langt ud i afhængighed ret hurtigt.
Det kommer tit snigende med downers. Man starter med at tage det engang imellem i hverdagen for at slappe af efter en hård dag om aftenen, så tager man det fordi man har svært ved at sove uden, og så begynder man også at gøre det om eftermiddagen, formiddagen og morgenen. Det er meget nemt at undskylde overfor sig selv, hvis der ikke er de store tømmermænd, og hvis stoffet virker sådan "hverdags-agtigt" (altså at det "bare får en til at slappe af"). Og ens omgangskreds kan også have svært ved at opdage det.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
IMO så er opiater og downere (rekreativt) til søndag formiddag, og intet andet. måske lige til at tage toppen af et dårligt trip, hvis det er meget slemt. det har jeg aldrig selv haft brug for.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Der er nok også afhængighed forbundet med tramadol. Og opiat-afhængighed skulle heller ikke være vildt sjovt.

.. og det er i den grad ikke forbundet med de andre to præparater? Intet personligt, den skulle bare lige med, da de to andre virkelig også kan være afhængighedsskabende.

God tirsdag. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tror hvert fald det er en god idé at lave nogen regler for sig selv inden men køber pillerne, ikke fordi jeg har prøvet nogen stoffer der minder om det jeg nu vil prøve, men efter jeg har lavet research og blevet advaret gentagene gange om afhængigheds potentialet, har jeg tænkt mig at sætte nogen regler op omkring hyppigheden af indtagelse.

Insane psychedelia user!

BadGer skrev:
Jeg tror hvert fald det er en god idé at lave nogen regler for sig selv inden men køber pillerne, ikke fordi jeg har prøvet nogen stoffer der minder om det jeg nu vil prøve, men efter jeg har lavet research og blevet advaret gentagene gange om afhængigheds potentialet, har jeg tænkt mig at sætte nogen regler op omkring hyppigheden af indtagelse.

du har vel prøvet alcohol..? imo minder benzoer og alcohol meget om hinanden, på bezodiazepiner er der bare ingen svimmelhed.
regler er nok en meget god ide ja.

Medlem

Hvis du beslutter at købe benzoer, skal du ikke regne med at kunne købe 100 piller og så bare lave regler for indtagelse.
Da jeg gik på uni røg jeg en masse pinde sammen med mine "holdkammerater". Da vi havde afsluttet 1. semester spurgte det mest fonuftige menneske jeg længe har mødt om jeg kunne være heldig at finde 30 valler han kunne hygge sig med. Han satte sig for at de var til lørdagshygge efter vi havde snakket lidt sammen om det. Men da vi mødes igen i januar var han helt smadret og havde spist dem de sidste 5 dage. Der er bare ingen der rigtig kan have styr på deres benzo-forbrug, fordi ens viljestyrke om fornuft begrænses så meget af selve rusen.

Mvh.
Anarkrig

Dedikeret medlem
Brugeravatar

I take my chances, ej jeg har styr på det, mig og en kammerat køber sammen så vi ikke for så mange hver og er sikker på jeg kan styrer det.

Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
BadGer skrev:
I take my chances, ej jeg har styr på det, mig og en kammerat køber sammen så vi ikke for så mange hver og er sikker på jeg kan styrer det.

Famous last words :P

Medlem

man kan ikke styre det.. sidst jeg røg på benzoer vågnede jeg op i detentionen efter 3 dages tur.. mine bankkonti var tomme og jeg var sigtet for besidelse af MEGET hash og var sigtet for indbrud..

jeg har aldrig haft noget med indbrud osv. at gøre før.. men benzoerne gør en ond, kold, egoistisk, junkieagtig, og fuldstændig ligeglad med alt og alle...

det skal så også siges at jeg nok har konsumeret 30-50 nitrazepamer på de 3 dage...

men pas på dig selv..

når jo forresten så tager det cirka 14 dage til 3 uger at kommer sig over en ordenlig tur.. man er meget paranoid og føler sig rigtigt ussel i tiden efter..
lige en ting til. DU KAN IKKE STYRE DET!

Insane psychedelia user!

kemal skrev:
Citat:

.. og det er i den grad ikke forbundet med de andre to præparater? Intet personligt, den skulle bare lige med, da de to andre virkelig også kan være afhængighedsskabende.

God tirsdag. :)

Hop-I-Fjorden havde allerede skrevet om de 2 benzoer i sit svar, og så tænkte jeg at jeg også lige ville advare om opiatet, da de også har det med at gøre folk usle og junkie-agtige. Det er derfor jeg skriver "også" og "heller".

Det er vist dig der ikke læser tråden godt nok, champ :wink:

Og i lige måde, selvom det vist teknisk set er onsdag nu.

Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
er det ikke nemmere få nogen sovepiller af lægen hehe ;D
SleepWell!

Insane psychedelia user!

Pacman19 skrev:
SleepWell!

Det kommer sgu meget an på lægen. Min og andres erfaring er at det er specielt svært hvis man er dreng på 15-25 år. Så er de eneste grunde de (måske) accepterer ekstrem eksamens-angst eller depression.
Du kan have det nok så elendigt pga. søvnmangel, og han/hun vil bare sige "Dyrk noget motion og prøv evt. at spise noget baldrian". Selvom du træner 2 timer næsten hver dag, spiser sundt osv.. Det er først når du kan bruge det magiske password "depression" at det rykker på receptblokken.

Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Zarathustra skrev:
Pacman19 skrev:
SleepWell!

Det kommer sgu meget an på lægen. Min og andres erfaring er at det er specielt svært hvis man er dreng på 15-25 år. Så er de eneste grunde de (måske) accepterer ekstrem eksamens-angst eller depression.
Du kan have det nok så elendigt pga. søvnmangel, og han/hun vil bare sige "Dyrk noget motion og prøv evt. at spise noget baldrian". Selvom du træner 2 timer næsten hver dag, spiser sundt osv.. Det er først når du kan bruge det magiske password "depression" at det rykker på receptblokken.

Tjah jeg har sgu også mange eksamens despressioner ... OMG.. Det også snart tid til at skrive Studieretningsopgave!!! :? ....
:gud: Drugs

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
alstså nu ved jeg ikk hvad for en virkning du vil have ud af pillerne, vil du have en mild morfin agtig virkning ville jeg vælge tramadol. Vil du have en meget beroligende virkning ville jeg helt klart vælge alprazolam 1 mg.. Men pas på især med benzoerne(valium og xanax) for hvis du først bliver hooked på dem er det meget svært at komme ud af!! pas også på med tramadolen, men det er langt nemmere at komme ud af, og nedturen tager slet ikk så lang tid, men der imod hvis du går over til skærkere morfika fx. som ketogan eller metadon vil jeg også advare dig mod det!! Det kan vare forfærdeligt at vare i morfinens klør!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]