Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 21:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 94 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark - Uk - Norway - France
http://www.youtube.com/watch?v=IozLi-gTQLI

http://www.sendspace.com/file/6zjq1d

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
En utrolig stor oplevelse.

Medlem

Geografisk sted: Syd fyn
Hold kæft hvor jeg misunder alle jer som var inde og se dem!
Hvis i får tid må i hellere end gerne skrive om oplevelsen!?
Er vildt spændt på at høre hvordan de er live :D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Fuuuuuck en fed koncert... Det skal lige siges, at al video fra koncerten, blegner i forhold til at ha været der, bare lige for at jer som ikke kom afsted kan ærge jer LIDT mere! :D DVD'en skal nok blive pissegod når de får rettet på de skønhedsfejl der var i lyden. :D

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg ville så gerne have været til den koncert! :gud:

Medlem

Geografisk sted: Hillerød/København
Det var det vildeste jeg har oplevet i mit liv, uden tvivl.
Var pineligt ædru under hele koncerten men oplevelsen i sig selv var et helt trip. Endte i den vildeste danse trance, efter koncerten havde jeg det også helt som når man er på vej ned fra et trip.
Jeg skriver en fuld rapport/anmeldelse af koncerten og resten af min tur derovre i løbet af de næste par dage og ligger den ud i triprapport sektionen.
Og til jer andre psychedelia.dk medlemmer vi mødte tak for en mega fed koncert!
P.s. det var mig/os fra Hillerød med UV indianer krigsmaling over det hele og masser knæklys :b

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
PsychelicPopartist skrev:
Var pineligt ædru under hele koncerten men oplevelsen i sig selv var et helt trip. Endte i den vildeste danse trance, efter koncerten havde jeg det også helt som når man er på vej ned fra et trip.
Jeg skriver en fuld rapport/anmeldelse af koncerten og resten af min tur derovre i løbet af de næste par dage og ligger den ud i triprapport sektionen.
P.s. det var mig/os fra Hillerød med UV indianer krigsmaling over det hele og masser knæklys :b

Det tror jeg bestemt ville blive sat pris på! Vil du informere os i denne tråd når du uploader den?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2100 KBH
PsychelicPopartist skrev:

Jamen i så fald vil jeg gerne takke for knæklys!!

Og må sige jeg havde taget noget der svare til 0,3g tørret mexikanske svampe så det var ikke den vilde rejse jeg var på ( troede jeg) for da musikken begyndte og de startede godt ud med noget trentemølle var humøret så højt at jeg lige så godt kunne havde taget 3g svampe :D og blev bare bedre og bedre!!

Big ups til folket der kom til england!!!

jeg var med i crewet som gik rundt og råbte fisse når vi skulle finde danskere? :P

Medlem

Jeg smidder selvfølgelig en post her når jeg har skrevet rapporten færdig.

Julleboy, var det jer der var fra Holbæk eller noget i den stil? For synes jeg husker at have råbt det en del lige før koncerten :b

Junior medlem

Geografisk sted: Sjælland
Super fed koncert og stemning!! Og altid fedt at støde på diverse fra psychedelia :)

PsychelicPopartist - Var det dig der snakkede ang staden søndag??

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
FUCK hvor var det nice. Den vildeste koncert til dato, blev desværre skuffet, det bliver man jo altid når man sætter forventningerne helt op, men kan man andet når man skal høre Shpongle? Lyden var lidt underlig til tider, koncerten varede ikke så lang tid, og vores 0,3 gram svampe virkede næsten ikke. Men da musikken spillede og jeg blev nødt til at skrige som en lille teenagepige til koncert med westlife, så var ALT fuldstændig ligemeget, haha.

Medlem

Reas, ja det var det :b
Var desværre så gennemsmadret efter hjemrejsen at vi kun var derude indtil et tiden om eftermiddagen.
Lidt ærgeligt ikke at være der til et smokeout jeg selv havde prøvet at starte, men vi fløj 06.55 fra Heathrow så vi skulle derud klokken tolv mellem lørdag og søndag. Så fik ingen søvn overhovedet den nat, men tilgengæld en meget overtræt og fucked morgen i lufthavnen.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark - Uk - Norway - France
Many thanks to everyone who came along to our Shpongle Live show in London, we hope you all enjoyed it as much as we did, what a great night it was !

Well the Shpongle Live adventure is set to continue...with the next Live show confirmed for Moscow, Russia on the 20th December

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fandens Ferieparadis...
Det var skisme en fed koncert! Kunne dog ikke se så meget, da jeg er lidt klein, men blev dog løftet, så jeg ku se damerne med fjer på. Prøvede også at hoppe højt, men, men, men, jeg havde glemt mine fjedre derhjemme :(

Men så snart der er nogen der ved noget om DVD'en må de meget gerne give besked. Vil jo også gerne se koncerten en dag :mrgreen:

Nogen der tog til Moskva? :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 94 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]