Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 19:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 7300
nu håber jeg ikke at få et par over nakken for sådan et indlæg her, men ja:

jeg leder lidt efter nogen at starte nogle musikprojekter op med.. jeg kender en god sjat musikere men størstedelen er MGK-typer der sværger til fesen fusionsjazz og balle eller også er de ikke dygtige nok til at kunne bidrage med noget brugbart..

jeg er bosat i Jelling ved Vejle, men det skader jo ikke at komme ud af huset

som udgangspunkt hører jeg meget lidt hitliste-musik og pladesamlingen er også en god blanding af alt muligt.. favoritterne er bl.a. Soft Machine, Robert Wyatt, Miles Davis anno "Bitches Brew", Fela Kuti, Merzbow, Kraftwerk, Neu!, Sonic Youth og mange mange andre..

Et lille øvelokale haves (inkl. trommesæt, gammelt Laney half-stack, gammel Yamaha-basforstærker, guitarer, basser, keyboards.. et par blæseinstrumenter ligger jeg vidst også inde med)

Og hvis i vil vide hvad jeg har rodet med førhen, så tjek disse links:
http://www.myspace.com/monkeysuitazz - hovedsageligt groovebaseret spacerock something.. jeg har lavet alle numrene undtagent "back to" og guitarsporet på "Moongoose"

http://www.myspace.com/sunfolk - hjemmedyrket garagerock

http://www.bandbase.dk/antipati/ - ond noise og droner

...og hvis i skulle være i tvivl så er jeg ret alsidig mht. instrumenter.. jeg spiller guitar, bas og trommer. prøver mig frem med keyboards og kan også synge til et hvis omfang.. og så har jeg en fortid som techno-"musiker", så mine skillz i fruity loops er også brugbare!

anyone?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
hvis jeg kunne spille musik så gad jeg helt sikkert godt, men det kan jeg bare ikke.

har du ikke også en profil på det der danske musikforum for indiemusik og det der er værre.

Junior medlem
Brugeravatar

svingninger? jo.. men min computer er lidt en spasser og gidder ikke logge mig ind derinde.. så jeg bruger den ikke så meget mere

Medlem
Brugeravatar

Hehe, hvad menes der med "MGK-typer"?

Junior medlem
Brugeravatar

typer der godt kan lide at spille kedelig fusionsjazz fra 80'erne med guitarlyd sovset ind i chorus
de er såmænd dygtige nok, men for fanden hvor er deres valg af musik bare kedeligt!

Medlem
Brugeravatar

Det er bestemt træls musik, men nu ikke alle MGK'ere der er sådan.. Sorry for off topic! Jeg tjekker bestemt dit musik ud lidt senere.

Junior medlem
Brugeravatar

nej, de er sikkert ikke allesammen sådan.. men sådan er alle dem jeg personligt er stødt på eller har spillet med..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
der er godt nok langt til vejle og jeg kan hører at du også ligger på et noget højere musisk plan end jeg selv gør. men fede toner og sindsygt fedt initiativ til at starte noget psy-musik-jam.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]