Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 15:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
Flyselskabet Sterling er netop gået konkurs, så skulle du flyve med dem, ville det være ganske oplagt at finde et alternativ - da det ikke ville være særlig fedt at stå i lufthavnen, uden mulighed for afrejse.

Håber at alle jer der havde billetter hos dem, finder alternativer.

I grove træk refunderes onlinekøbte billetter ikke, medmindre man er heldig og kan få dem refunderet af sin bank.

Umiddelbart ser alle andre selskaber også temmelig dyre ud. Håber alle kommer afsted alligevel - vi ses derovre!

http://www.sterling.com

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
¤%"#*"&#%/ :evil: ... har fundet de 'billigste' alternativer på http://da.momondo.com/ men da godt nok en streg i regningen...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Er det ikke i London?
Prøv at tjekke Ryan Air, det er tit de ikke står på søgemaskinerne og de har nogen af de aller billigste billetter til UK.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
jim fear skrev:
Er det ikke i London?
Prøv at tjekke Ryan Air, det er tit de ikke står på søgemaskinerne og de har nogen af de aller billigste billetter til UK.

Ryan Air er billige - men så vidt jeg ved flyver de ikke fra DK?
En nogenlunde god løsning kunne være at tage et tog til Hamborg og flyve med Ryanair derfra. De flyver også fra Göteborg, men noget dyrere hvis man skal afsted imorgen eller i overmorgen.
Loonie, Speedy og jeg tager med BalticAir til Riga først i 7 timer - og derfra videre til UK. Ikke just en smutvej, men det gav økonomisk mening. Har alligevel aldrig været i Letland før...
Jeg håber at alle finder på god alternativ transport. Hvis I ikke kommer afsted, så sørg for at sende billetten med nogen derover. Det skulle nok være muligt at få afsat en ekstra billet ved indgangen.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Ryan Air er billige - men så vidt jeg ved flyver de ikke fra DK?

Det kan jeg forsikre dig om, at de rent faktisk gør. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Ryan Air flyver fra Billund, Århus og Kastrup til London.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg har købt nye billetter gennem KLM. Godt nok måtte jeg give 2665 kr for dem, men jeg ville bare have haft det for UNDERLIGT hele weekenden, hvis jeg skulle sidde her tilbage :(

Hvis andre skulle være interesseret, så tror jeg stadig man kan komme på samme fly. Det går over amsterdam, fra kbn 12.20 fredag og ankommer i london 16.23. Så det er direkte til koncerten derfra!

Hilsen Fanny

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Det er fandeme synd for jer!

Jeg håber det bliver en fed (live)koncert.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Zarathustra skrev:
Det er fandeme synd for jer!

Jeg håber det bliver en fed (live)koncert.

DET var det! Der er lagt en version af den streamede koncert på Pirate Bay. Jeg er ret sikkert på at det er lovligt materiale, ellers må en anden som ved bedre fjerne mit link. Ellers må man jo bare vente til den kommer på DVD.
Shpongle Live In Concert 2008-10-31 Roundhouse London
Jeg synes deres nye materiale lyder ganske lovende!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Shpongle styrede... Men efterfesten holdt fandme endnu hårdere! :D

Halloween og Twisted records forever! :)

Og en stor tak for undholdningsværdien til Fanny og resten jeg farede vild med, i deres f*ucking metro i godt blæst på 2C-B og 5-MeO-MiPT. :mrgreen:

Insane psychedelia user!

Dextrose skrev:
Shpongle styrede... Men efterfesten holdt fandme endnu hårdere! :D

Jeg er ikke enig... Jeg synes efterfesten var pænt dårligt organiseret - at stå i kø 1½ time i mildest talt kølige London for at blive lukket ind virker lidt dumt. Desuden synes jeg de lukkede aaaaalt for mange ind. Det var super-sjovt i starten, da der ikke var proppet. Stilede omgivelser og genialt lineup, men når man står som sild i en tønde, uanset hvilken scene man er på, synes jeg ikke det er fedt at være til en fest hvor der skal danses igennem.
...Men det VAR sgu genialt at give den fuld skrue til Green Nuns of the Revolution!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Jeg nåede heldigvis også at samle nogle billetter op via KLM, men det blev fandme en dyr omgang. 2650 ,- pr. billet ca. :? Men hold kæft, hvor var det bare det værd, har aldrig før været så opstemt til en koncert uden at være påvirket af andet end alkohol. :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]