Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 01:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
ja jeg gider ikke fremstå som en lille dreng med de ting jeg gør for lige meget hvad i siger omkring min alder ville jeg aldrig droppe noget så smukt som svampe også selvom i mener jeg ikke er gammel nok , og ja jeg har lært det med vægten , jeg havde i den grad undervurderet spidsnøgenhat selvom jeg har været oppe i trip på 150 svampe hvor jeg gik og fandt flydende neon væsker på jorden som flød ned af min hånd når jeg rørte det , men da jeg så spiste de der 50 som jeg jo regned med at ville være et stille og roligt trip gik det hele amok ( og hvad kan man så lære af det ) jeg vil ikke spille dum eller være åndsvag for hvis jeg ikke havde skrevet med jer ville den kloge side af mig ( omkring stoffer ) slet ikke være så stor som den er . Halose ? hvem snakker du med som kender mig , jeg er ike ude på at skade mig selv eller ødelægge mit liv jeg udforsker bare den psykedeliske verden og det går nogen gange galt hvis man har hovedet under armen ( som jeg havde ) håber i forstår mig og ikke bare syntes jeg er en idiot som ikke burde tage stoffer .

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

http://img505.imageshack.us/my.php?imag ... 279po4.jpg min største og flotteste svamp er den god nok flimmer ?

http://img87.imageshack.us/my.php?image=dsc00284wz3.jpg ved godt det er et dårligt billede men de er gode nok de virked som de skulle :D

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Budha skrev:
ja jeg gider ikke fremstå som en lille dreng med de ting jeg gør for lige meget hvad i siger omkring min alder ville jeg aldrig droppe noget så smukt som svampe også selvom i mener jeg ikke er gammel nok , og ja jeg har lært det med vægten , jeg havde i den grad undervurderet spidsnøgenhat selvom jeg har været oppe i trip på 150 svampe hvor jeg gik og fandt flydende neon væsker på jorden som flød ned af min hånd når jeg rørte det , men da jeg så spiste de der 50 som jeg jo regned med at ville være et stille og roligt trip gik det hele amok ( og hvad kan man så lære af det )

hvad kan man så lære af det?! ja hvad synes du selv du har lært? ikke en fisende fjært lader det til. jeg gav mit bud på, hvad du burde have lært længere oppe i tråden. udover det så kan det have været set og setting. medmindre setting var en slagtehal, så er det at du oplever, at blive slået ihjæl med et sværd, nok en god indikator af at der er nogle ting i din underbevidsthed, som skal bearbejdes på en eller anden måde. jeg er ret overbevist om at vilkårligt indtag af psykedeliske svampe ikke er en del af løsningen.

du er simpelthen for umoden til at have med de her ting at gøre. hør, hvis det her en del af en eller anden form for oprør, så arbejd på at gøre det et oplyst oprør. det eneste der er værre end en 'rebel without a cause' er en rebel without a clue.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Er folk ikke liiiige hårde nok? Budha har begået nogle fejl, og sådan er det. Budha, det virker som om der ikke er sket nogen kæmpe skade, og det bør du være meget glad for. Som sagt hundrede gange før, er svampe ikke legetøj. Hvis du endeligt vil dosere i styk, så start MEGET lavt (jeg startede med 15 stk), og redoser ligeså stille. Ellers så drop det. Det er altid bedre at få et trip som er for svagt, en et som er alt for kraftigt. Derudover så anskaf dig en ordentlig vægt. Det nytter ikke noget at eyeballe, hvis du vil op i de lidt større doser, og stadig være nogenlunde sikker. Jeg håber virkelig der er blevet sparket noget respekt i dig for svampene, og at du tænker dig mere om til næste gang. Nu er det ikke for at hakke på færøerne, men en veninde var deroppe for ikke langt tid siden, og der var også en gut, som mente at det her var de stærkeste svampe i verden, og jo længere op ad denne her bakke man gik, des stærkere blev de. Jeg siger ikke det er umuligt, men jeg har altså hørt RIGTIG mange dårligt informerede mennesker... 'der findes flere typer LSD', 'LSD er det som er i svampe', 'svampe indeholder dødelig gift' osv. osv. bare for at nævne nogle få stykker...

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
er der noget vi alle har lært af denne tråd, så er det at undgå færøerne.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

ja klart nok og ja min respekt for svampe kan ikke blive større nu har virkelig tænkt mig at gå meget stille frem og have det sjovt jeg har haft det sjovt mange gange på svampe med dosering efter øjemål og det gik godt lige indtil de 50 væltede mig omkuld ( set og setiings var iorden) mig og 2 andre i mit hus og det var kun os 3 med tændt lys over det hele og bajer og hash det var skide hyggeligt indtil verden eksplodere og jeg lagde mig i min seng og havde det alvorligt vildt, og ja halugenlampe kan godt være du syntes jeg ikke er moden nok ( hvilket jeg sikkert ikke er ) men har prøvet svampe en del gange og det gik kun galt en gang( siger ikke at det ikke går galt igen men jeg kan jeg bedre forhindre det nu ) så ser ikke mig selv som umoden men mere at jeg måske lige skal have respekt for hvor vildt det faktisk kan blive på svampe og det er derfor jeg laved denne tråd til at få en skidebalde og lære noget nyttigt og det må man sige jeg har gjord , jeg tager hvert ord seriøst i siger og tænker over det for jeg vil ikke prøve og få så vildt et trip igen , hvilket nok ikke sker da jeg vil være MEGET mere præcis med dosen .

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Av.

Hjem og lav lektier.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

og køb dog en vægt. Så dyre er de sku ikke.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

ja undskyld jimmy det er jeg jo klar over nu vidste ik de ku være så kraftige og ja nu behøver i ik og sige det med vægten mere den er fesen ind

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Bull Lee skrev:
Av.

Hjem og lav lektier.

Aii ?? jeg har ikke lektier ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Budha skrev:
Bull Lee skrev:
Av.

Hjem og lav lektier.

Aii ?? jeg har ikke lektier ?

Lektierne holder ikke op, bare fordi man ikke gider gå i skole mere. Og slet ikke hvis man vil tage narko, så er det især vigtigt at læse på lektien.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

årh sårn ment takker ;D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Tror vi er flere der tænker vores om det her.

Budha, husk at pas på dig selv. Jeg ved du har en ringe alder, men tror ikke det nytter noget at sige det til dig..

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Så er der vist kogt nok pølse på denne suppe

-lukket-

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]