Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens, Denmark
Goddag, alle jer dejlige mennesker!

Landet ligger sådan, at Apfe og jeg går og pynser på at kigge forbi psilocybin-universet igen nu, når vinteren rammer Danmark, da vi har en idé om, at sne og lignende vil se yderst fascinerende ud under påvirkelse af svampe (og så fordi der er gået et godt stykke tid siden sidst, og så er det jo fedt at trippe :P).

Det jeg så egentlig ville høre var, om der var nogen herinde, der kunne dele nogle erfaringer med vintertrips - gode sider, dårlige sider osv. :) Ja, om det overhovedet er en god idé.

På forhånd tak.

- Low

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
husk for guds skyld at tage godt med tøj på, jeg selv fryser meget nemt på svampe! Men ellers et godt sted med masser at uberørt sne, eventuelt i snevejr burde være godt. Pas på legende børn.

Junior medlem
Brugeravatar

Planen er, at vi får apfe's forældres hus for os selv, hvilket selvfølgelig også giver os adgang til deres store have. Dette betyder, at vi højst sandsynligt ikke støder ind i legende børn med mindre vi beslutter os for at gå en tur i kvarteret, da der er nogle rigtig flotte stier og lign. i området :)

Men vi sørger for at få en masse kluns på :) Oplevede godt selv, hvordan (i vores tilfælde) varmen virkede meget, meget mere intens end normalt, og kunne sagtens forestille mig at det også virkede sådan for kulde.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja - det er det eneste råd jeg kan give jer. Hold jer for jer selv og sørg for I ikke bliver forstyrret. Hiv telefonstikket ud af væggen osv osv.
Det bedste råd er masser af varmt tøj. Handsker, huer og ørevarmere!

Jeg synes man glemmer alt, når man er påvirket, så god forberedelse er da et must.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
det blir ikke bare koldt men så kkoldt så man fryser til is helt igennem i kroppen jeg trippede sidste weekend og var meget godt pakket ind i huer og handsker og en meget stor jakke men anyway det var satme koldt og vi gik en lang tur og lige pludselig blev det så varmt at jeg smed jakken huen og handskerne og kravlede rundt i træer og den slags ( havde spist 130 spids nøgenhat ) så der var ordenligt smæk på så fra at det var dødsens koldt til at det lige pludselig blev meget varmt kan virkelig hurtigt ændre sig ( kl. var 2 om natten så det var også meget mørkt ) efter mine erfaringer heller lidt for meget tøj end for lidt :D god trip når det kommer

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
@Budha

Kommasætninger :). Det er lige lovlig meget én smøre ud i ét.

@Low

Jeg synes det er rigtig nice at trippe om vinteren, gjorde det sidste år på svampe. Det føltes rigtig godt, bare sørg for massere af tøj som tidligere nævnt.
Sidste år tog vi noget te med i en termokande, og da det blev koldere udenfor begyndte vi at drikke noget af det. Det var som om der kom en varmebølge igennem hele kroppen, helt ud til fingerspidserne. Det synes jeg i sku prøve til den tid!

Have a nice trip! ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Som de andre skriver er vintertrips en oplevelse for sig.

Da der for alvor var snestorm i DK for to år siden hoppede vi (to af mine venner og jeg) i skiklunset, indtog 2 gram mexikanske hver og gik på oplevelse i et "lammet" københavn. Ingen biler på vejene grundet udkørselsforbud, og + en halv meter sne overalt. Turen endte i skateparken i Fælledparken som var helt forvandlet til et mærkeligt syret vinterunivers. Det skal så siges at man ikek skal prøve at gå på det der ligner bakker, når der er spejlglatte ramper nedenunder. Dette ressulterer i tre gutter der vælter sanseløst rundt for at bestige dem. Og som der er nævnt så klæd jer endeligt godt på, ellers kunne jeg forestille mig det nok ikke ville blive en lige så god oplevelse.

Men sjovt var det. God tur, mine fingre er krydset for masser af snevejr i år.

T D

Junior medlem
Brugeravatar

Tak for jeres ord ;D

Vi vil gøre vores bedste!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg går også lidt og håber på en masse sne i år.

Et trip på spids nøgenhat ude i naturen med en masse sne tiltaler mig gevaldigt. :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Det er virkelig en oplevelse.
Mig og bageren havde et trip på mexicanske sidste år, der var også pisse koldt så vi var godt pakkede ind, vi lignte måske nogle der godt kunne finde på at lave noget kriminalitet grundet store sorte jakker, elefant huer og hætte på. Vi brugte det meste af tiden på at kigge på trafiklys i et lyskryds. Tror satme det har set sjovt ud udefra 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]