Var ude for at politiet kom i en lejlighed hvor jeg var til fest.
De havde en besked fra en fra festen der havde skrevet til en andens person som de, politiet tidligere havde anholdt.
Beskeden var en forespørgsel på noget cola.
Ham de havde anholdt, er så flygtet og de "følger" beskeden op til vores fest i håb om at finde ham der.
De banker på og bliver ikke som sådan lukket ind, men går bare ind i lejligheden.
Her finder de 0,5 g cola som jeg for bøde for.
De leder efter andet knark, men finder dog intet. Herefter beder de ejeren af lejligheden om at skrive under på de har kikket efter knark. De siger at de kom for at lede efter ham der var smuttet fra dem (hvis tlf.) de havde. Samtidig havde de hørt vi havde snakket om stoffer uden for døren.
Mit spørgsmål går på følgende;
Må de pga. vi snakker om stoffer bare komme ind og visitere os og lede alle vegne?
Må de komme ind grundet de ledte efter ham der var smuttet fra dem ?
Det papir ejeren underskrev, bad de hende først efter de havde ledt om at skrive under på.
Hvis de skulle have en ransagnings kendelse for at komme ind, tænker jeg har mulighed for at klage over dem ?
Jeg slipper desværre ikke for bøden eller min plettet straffe attest, men hvis de har handlet forkert vil jeg da ihvertfald klage!! Nogle med lidt juridisk info der kan hjælpe lidt ?
|