Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 10:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Faldt lige over et par sites med den nye batteridrevne e-cigaret.

Den fungerer basalt set ved at nicotin - opløst i propylenglykol - forstøves og indåndes som var det
almindelig røg.

Men er der nogen der véd om det blot er forstøvning eller det er regulær fordampning ?

Jeg fik jo så den geniale idé, at hvis man erstattede indholdet i nicotinampullerne med propylenglykol med
lidt opløst THC-olie, så har man den perfekte vaporizor !! Og endda total stealth !! Bærbar !! mv.

Er der nogen af jer der har prøvet det, eller har hørt om det ??

/Azzazinator

Medlem

Fuck en grineren idé :lol:

Moderator
Brugeravatar

Sej Idé
Citat:
E Cigaret E-Cigaret Damp Cigaret . NyCigaret® simulerer røgen uden ild, den bruger den luft du suger ind og forstøver den
til damp. Dampen blandes med nikotin.
NyCigaret® er altid på standby, du kan tage den frem til enhver tid og tage et par drag. Cigaretten ligger ikke
og “ryger” af sig selv. Hvis du ryger den varm, bør du holde igen, ligesom med en almindelig cigaret.

Mit bud er at den rent faktisk opvarmer til i hvert fald 247 grader (som er nikotins kogepunkt) hvilket ville være nok til en fordampning af både CBD CBN og THC, hvis kogepunkt jeg mener ligger mellem de 150-200 grader. Man kan derfor til et vist punkt sige at en mere temperaturjusterende løsning som en vaporizer ville være mere ideel, da CBN og CBD er rimelig sløvende, og modarbejder THC-rusen.

Medlem

Jeg vælger lige at rippe op i en gammel tråd og fortsætte den, da mit spørgsmål ligger ret tæt op af denne tråds :)

Men er der nogen herinde der rent faktisk har forsøgt sig med e-cigaretten som thc vaporizer?

Hvis ja, hvordan gjorde i det så :P ?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]