Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 14:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: N2O Hvordan?
Junior medlem
Brugeravatar

Har en Siphon flaske til at ligge, og har købt patroner ved isenkræmmeren... Men hvordan gør jeg? Er det bare munden på dysen og suge? Jeg går ud fra der ikke skal vand i... Kan ikke rigtig finde nogle "How to Do N2O", ihvertfald ikke med Siphon flaske.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Prøv at søge lidt, inden du opretter et nyt topic.

Der findes mange topics opkring det

Junior medlem
Brugeravatar

Jep, jep! Det kan jeg finde... Men kan ikke finde hvordan jeg gør rent praktisk. Folk snakker om en lunge, men hvor mange? Hvor mange flasker? Og er det muligt at putte flere flasker i en shiphon og hvordan? Kan finde nogle ca. svar, men jeg vil gerne have det skåret ud i pap, da jeg aldrig har forsøgt med N2O før. Altså en "N2O for Dummies"! Better safe than sorry IMO.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det er slet ikke så svært. :)
Du udløser patronen ned i siphonen. Dernæst tager du siphonen for munden og trykker på knappen/håndtaget/whatever, og indhalerer.
Det er for de fleste siphoners vedkommende muligt at have flere patroner.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Den siphon jeg har kan lige knap indeholde 2 patroner.
Jeg plejer dog bare at punktere den første patron, suge al gassen, tage den tomme patron ud og skynde mig at smide en ny i, punktere den, og suge den også.
Har nemlig prøvet en gang hvor det begyndte at komme ud af siderne på den da jeg havde punkteret 2 ned i.

På den siphon jeg har sidder der en håndtag man kan skrue af og på. Skru det af, smid en patron ned i, og skru det på igen. Bliv nu ved med at skru på håndtaget til du kan høre at patronen bliver punkteret ned i.
Sæt munden for den lille 'hane' eller hvad man skal kalde det, og tryk på knappen. Legende let & ligetil :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Undskyld men er det ikke noget med, at du ikke må suge direkte af den? Ligesom du ikke må af en cracker.
Jeg ville ihvertfald sætte en ballon på. :)

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg har altid suget direkte fra Siphonen - det kan godt være, at hvis man åbner hanen helt, og ikke er parat, at trykket kan gøre skade på en måde, men har aldrig oplevet eller hørt om det, og den bliver ikke så kold at man får forfrysninger.
Et problem er dog at der er en smule olie i gassen:( - det kan nok løses, ved at blæse gassen i en ballon, og suge af ballonen... nogle af de dyrere patroner indeholder også mindre olie end dem fra Kop&Kande m.fl..

Der skal IKKE vand i maskinen :hm: .

1 patron svarer til lidt under en fuld lunge for mig, så det er ikke strengt nødvendigt at fylde flere i..
god tur:)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
kemal skrev:
Undskyld men er det ikke noget med, at du ikke må suge direkte af den? Ligesom du ikke må af en cracker.
Jeg ville ihvertfald sætte en ballon på. :)

Tror ikke der sker noget ved det. Kan godt se problemet ved at suge direkte fra en cracker, men ikke fra en siphon :).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
TATP skrev:
jeg har altid suget direkte fra Siphonen - det kan godt være, at hvis man åbner hanen helt, og ikke er parat, at trykket kan gøre skade på en måde, men har aldrig oplevet eller hørt om det, og den bliver ikke så kold at man får forfrysninger.
Et problem er dog at der er en smule olie i gassen:( - det kan nok løses, ved at blæse gassen i en ballon, og suge af ballonen... nogle af de dyrere patroner indeholder også mindre olie end dem fra Kop&Kande m.fl..

Der skal IKKE vand i maskinen :hm: .

1 patron svarer til lidt under en fuld lunge for mig, så det er ikke strengt nødvendigt at fylde flere i..
god tur:)

Kan det problem ikke løses ved at smide fx et stykke gammel t-shirt i (sådan det ligger lidt krøllet sammen og fylder meget i flasken) som man så skifter en gang imellem? det må vel suge det værste :)

Junior medlem
Brugeravatar

Tusinde tak for svarene allesammen. Prøver det i weekenden. Kan næsten ikke vente! :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

N2O alene er ikke nogen vild og voldsom rus, men en subtil, ganske behagelig rus.

Efter sigende er det bedste kombinere - f.eks. med Hash, MDMA, LSD eller lign, da det skulle gøre euforien endnu højere - meget 'blissfull'.

Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Det kan helt bestemt give en ekstatisk oplevelse, også bare N2O alene. Jeg vil dog godt advare folk om brugen af N20 sammen med psykedelika som LSD. Vær opmærksom på at det katalyserer oplevelsen helt ekstremt, indimellem til et punkt hvor det ikke er fedt længere. Vær forsigtig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jespar skrev:
Jeg vil dog godt advare folk om brugen af N20 sammen med psykedelika som LSD. Vær opmærksom på at det katalyserer oplevelsen helt ekstremt, indimellem til et punkt hvor det ikke er fedt længere. Vær forsigtig.

Kort sagt, det SPARKER RØV!
Ja det er virkelig intenst men varer derimod ikke så længe, men ja, vær forsigtig.

Senest rettet af Xtreme 06 okt 2008 22:29, rettet i alt 1 gang.

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Xtreme skrev:
Kan det problem ikke løses ved at smide fx et stykke gammel t-shirt i (sådan det ligger lidt krøllet sammen og fylder meget i flasken) som man så skifter en gang imellem? det må vel suge det værste :)

det var måske ikke den værste idé - måske lave et salgs filter der kan spændes ud, i toppen af beholderen, kan dog ikke lige se hvordan, endnu

Dedikeret medlem
Brugeravatar

TATP skrev:
Xtreme skrev:

det var måske ikke den værste idé - måske lave et salgs filter der kan spændes ud, i toppen af beholderen, kan dog ikke lige se hvordan, endnu

Nej for man kan jo ikke smide det i gevindet uden den bliver utæt. Men hvis man kan lave en form for et cylinderformet trådnet hvor man spænder stof udover og som lige passer ned i sifonen, så vil meget af N2O'en jo passere derigennem og derved bliver det meste af olien i filteret :)
Tror jeg vil prøve det indenfor den nærmeste fremtid, så kan jeg lige melde tilbage om det virker :)

Medlem
Brugeravatar

Jeg har også nogle spørgsmål vedrørende N2O og tænkte at det var ideelt at benytte denne tråd:

1) En siphon ser ud som denne, right? Billede (bemærk at billedet ikke indeholder forhandlerlink :) )

2) Blev det endeligt konkluderet at der skulle en ballon på selvom man anvender en siphon/flødeskumssprøjte? I så fald: Holder almindelige balloner eller skal der anskaffes særligt holdbare?

3) Ved en simpel google søgning fandt jeg nogle danske hjemmesider der solgte siphons, men synes at de så lidt dyre ud. Er det tænkeligt at man kan anskaffe en billigere hos isenkræmmeren (De sider jeg besøgte lignede mest af alt engros-firmaer der solgte til større begivenheder)

4) Skal man huske at spørge i butikken om hvorvidt siphonen passer til den ene eller den anden patronstørrelse (8g og 16, rightl?) eller er de universelle?

5) Er det go' HR at dele patronen op i et par lungefulde? Og gør det noget at man hapser lidt luft med ind? Så vidt jeg kunne læse mig til er den eneste reelle fare at man kommer til skade pga. iltmangel og den fare er stort set uendeligt lille sålænge man husker at snuppe noget alm. luft mellem hver lunge N2O?

6) Hash (i relativt høje mængder) + N2O, er det go' HR? Eller skal man slappe af med hashen for ikke at blive overrumplet af N2O-effekten? Er der nogen negative konsekvenser ved at blande de to (dvs. lidt a la SSRI + MAOI = no go, selvom det selvfølgelig ikke behøver at være slemt)?

Bingofjæs

Geografisk sted: Århus
2: Ganske almindelige festballoner holder fint til min N2O cracker, og der er gassen med garanti koldere end fra en siphon. :)
5: En 8 grams patron er lige lidt mindre end én lungefuld for mig, altså er der plads til lidt normal luft med hver patron. Det vil ikke være tilfældet med 2 patroner, hvad jeg mener at en (nogle?) siphon(s) kan holde.
Det eneste HR problem skulle være hvis du indtager det i rigtigt store mængder, da den nedbryder B12 vitaminet. Men så skal det også være i overmenneskeligt store doser hvis det skal ske så hurtigt at ens normale madindtag ikke dækker det.

Medlem
Brugeravatar

Det lyder da godt, ellers er det jo bare at supplere med lidt B12 kosttilskud.

Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
hehehe jeg faker tandlægeskræk og betaler gerne 250kr for en omgang ved tandlægen, en maske med N2O og ilt er tæt på paradis for mit vedkomne :)

forresten er patronerne og cracker billige på ebay tyskland, en cracker er også billigere og nemmere end en syphon

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Zorglub skrev:
hehehe jeg faker tandlægeskræk og betaler gerne 250kr for en omgang ved tandlægen, en maske med N2O og ilt er tæt på paradis for mit vedkomne :)

forresten er patronerne og cracker billige på ebay tyskland, en cracker er også billigere og nemmere end en syphon

Man kan suge direkte fra en Siphon, og efter hvad jeg har læst skal man helst bruge ballon til en cracker? Men ja, det er vel smag og behag. Hvad du sparer på siphonen kan du vel betale tilbage i balloner.. :lol:

Synes ihvertfald at en Siphon er en fin holdbar løsning :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]