Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 21:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

eedeolla skrev:

Jeg mener bare at det forkasteligt at bruge løgne, manipulation og propaganda, lige meget hvilken sag man prøver at få igennem. Jeg er hel med på at USA er fuckt, og 9/11 lugter langt væk af en eller anden hidden agenda. Men de her propaganda film hjælper ikke det fjerneste, tvært imod for de "the left wing" i amerikansk politik til at fremstå som anti amerikansk og løgnagtige og i væreste fald, recikere de at tabe mange vælgere til højre

dem der har lavet filmen, er sådan som jeg forstår det hverken til højre eller til venstre på den politiske linie...

prøv nu at se filmen inden du udtaler dig.. :wink:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
psycofanten skrev:
eedeolla skrev:

Jeg mener bare at det forkasteligt at bruge løgne, manipulation og propaganda, lige meget hvilken sag man prøver at få igennem. Jeg er hel med på at USA er fuckt, og 9/11 lugter langt væk af en eller anden hidden agenda. Men de her propaganda film hjælper ikke det fjerneste, tvært imod for de "the left wing" i amerikansk politik til at fremstå som anti amerikansk og løgnagtige og i væreste fald, recikere de at tabe mange vælgere til højre

dem der har lavet filmen, er sådan som jeg forstår det hverken til højre eller til venstre på den politiske linie...

prøv nu at se filmen inden du udtaler dig.. :wink:

Nu hentyder jeg til conspiration teorien omkring 9/11 som de kommer ind på i filmen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

eedeolla skrev:
Nu hentyder jeg til conspiration teorien omkring 9/11 som de kommer ind på i filmen.

Jaja, men det er ærlig talt lidt forvirrende at du begynder at snakke om 9/11 når jeg snakker om addendum. :)

Men nu forstår jeg det bedre. Jeg synes også selv at især den første er film proppet med for meget unødvendigt fyld, som er med til at gøre stemningen mere spændene og man fornemmer ligsom at de ligeså stille prøver at danne et billede. Men jeg er af den overbevisning at man selv skal danne sit eget billede.

Efter at jeg har tænkt lidt over det, er det gået op for mig at jeg i samfundets øjne, selv er lidt af en terrorist. (ikke den ekstreme af slagsen)

Jeg prøver konstant at udtænke en plan til hvorledes man kan bekæmpe det kapitalistiske system, og hver gang jeg ser en mulighed for at komme et skridt nærmere hopper jeg med på vognen. (og nej, jeg er ikke med i al-qaida. hva det så end er?)

Jeg har også overvejet at The Venus Project falder mig i god smag fordi jeg er ung og doven, og ikke har lyst til at blive slave af mønten og arbejde mig selv ihjel. Jeg har også overvejet hvorvidt venus projektet er en god idé, da udviklingen muligvis kan blive sat i stå, da der ingen modstand er i dette frie verdensbillede.

Men udviklingen går jo ikke i stå, det var forkert tænkt. Udviklingen vil være på sit højeste nogensinde. Og vi får frihed til udelukkende at kunne tænke i de rigtige baner, uden at vi behøver at bekymre os om at skal skaffe penge til at kunne overleve, til pension, materelistisk lort og hvad der ellers er at tænke på af nederen ting.

The Venus Project er det rigtige at arbejde sig henimod, og det vil måske en dag lede os ud af vores falske fysiske kroppe, ud af "the matrix". Og vi vil, efter endnu en hel verdenshistorie vågne op til en helt ny "virkelighed". Yeah...

Kan i følge mig? :P eller er jeg ude i en psykotisk matrix tankegang? hehehe

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Citat:
Jeg prøver konstant at udtænke en plan til hvorledes man kan bekæmpe det kapitalistiske system, og hver gang jeg ser en mulighed for at komme et skridt nærmere hopper jeg med på vognen. (og nej, jeg er ikke med i al-qaida. hva det så end er?)

Jamen det kunne være taget ud af min mund, vi er fuldstændig enige om det her. Lad os starte en modstandsbevægelse mod the new world order og det korrupte kapitalistiske system

Dedikeret medlem
Brugeravatar

eedeolla skrev:
Lad os starte en modstandsbevægelse mod the new world order og det korrupte kapitalistiske system

Fantastisk idé. Det er måske også bedst at slå til imens den globale finanskrise stadig er i fuld gang. Så rammer vi systemet imens det er aller svagest!!

haha

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Jeg har kun luret den første. Utrolig spændende, men som med alt andet konspirations materiale skal man tage en del af det med et gran salt. Bl.a kører de helt vildt på at Jesu fødselsdag er 25 December selvom dette ikke er nævnt et eneste sted i Biblen, men derimod svjv er fastsat for bedre at kunne passe sig ind under de "hedenske" traditioner om solen osv. Men at religion er kopieret og udnyttet af magt mænd gennem tiderne er jo ikke noget nyt. Men helt sikkert en film der giver stof til eftertanke.

T D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Begge film er geniale og bør ses af alle.

MHT det religiøse, så vil jeg sige at det faktisk giver god nok mening, hvis man hører det hele og lader være med at tage et citat som "Jesus was born on dec. 25th", for ja, når man ser det i en "normal" kontekst, så er det jo forkert. MEN hvis man prøver at se det fra en helt anden side, så kunne det jo sagtens være rigtigt.

Jeg kan ligeledes anbefale at se:

Terrorstorm
http://video.google.com/videoplay?docid ... ones&dur=3

Fabled enemies
http://video.google.com/videoplay?docid ... mies&dur=3

Endgame
http://video.google.com/videoplay?docid ... ones&dur=3

9/11 Chronicles - Truth rising
http://www.youtube.com/watch?v=t-yscpNIxjI&hl=da

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]