Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Faret vild i hampen
Hey allesammen.

Kunne godt tænke mig at vide om der findes et naturligt substitut for amf !!
Nogen der har kenskab til nogle naturlige/lovlige produkter ??

Mvh. Misse"

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Du ku evt kigge kidt på Ephedra - http://en.wikipedia.org/wiki/Ephedra

Medlem
Brugeravatar

Tak. Det prøver jeg at se på :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Cathinone er naturligt, det er det aktive stof i Khat. Men det er ikke lovligt... :?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Så vidt jeg husker er der for nylig fundet spor af amfetamin eller meth i en plante et sted.

Så amf er pisse-naturligt. Der er ingen (øko-fissede) undskyldninger for ikke at høvle det ind i kraniet ved enhver given lejlighed. Kun økonomien bør være den begrænsende faktor.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
P.S. Efedra er sindssygt nedern. Du får hjertebanken og bliver anspændt og oplever ikke nogen eufori.

Når du skriver "naturlig substitut for amf" er det så til at drikke og gå i byen på? Er du både ude efter friskhed og eufori/blæsthed?

Medlem
Brugeravatar

Til Atna.
Det Cathinone du skrev. Det vil jeg da lige undersøge selvom det ik er lovligt. Det lyder som noget jeg gerne ville prøve måske :D

Til Zarathustra.
Det er til kæresten jeg undersøger det. Han er på antabus, så det er ik til at drikke på.
Vil mene det nok bare er til at tage i en hyggelig forsamling med venner, der drikker og tager noget.
Der skal være en euferi/blæsthed. Ellers sys han ik rigtig det er noget ved.
Han har nogle kontrakter og sådan der siger han ik må tage ulovlige stoffer, så det han søger skal helst heller ik kunne spores :D

Jeg ved godt koffein piller ik er naturlige, men kunne godt tænke mig at vide om de giver en euferi/blæsthed når man ik drikker på dem ?
Jeg har kun taget koffein piller en enkelt gang, hvor jeg også drak igennem på dem. Jeg husker faktisk kun små glimt, men det jeg husker, husker jeg som at være næsten ligeså langt væk som når man er på amf.
Er det bare mig der har haft den oplevelse ? Nogle der kan be/afkræfte det ?

Mvh. Misse"

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jeg tænker lidt på kratom, i små doser virker det opløftende og euforiserende. I højere doser mere depressant og lettere psykedelisk. Det er lovligt og er ikke noget de tjekker for. Ellers er der også kanna 5x ekstrakt som kan give en let rus sammenlignet med en svag amfetaminrus, men nogen får ingen virkning af det og hvis de får er det ikke det vilde.

Jeg vil faktisk tro at kratom, evt. krypton ville være et godt bud. Han kan ihvertfald prøve det af og se om det er noget for ham. Dog er der lidt afhængighedspotentiale i det hvis det tages for ofte.

Medlem
Brugeravatar

Til Xpert.
Mange tak for buddet på Kratom og Krypton. Det er de to "Stoffer" vi bruger flere gange i måneden når vi skal hygge og se film. Det virker meget stærkt på min kæreste så han bliver helt baldret af det. Jeg kan i modsætning godt finde på at tage det inden jeg skal til fest, men sådan er vi jo så forskellige ;)
Jeg vil lige undersøge Kanna. Det behøves nemlig heller ik være alt for voldsomt til ham :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
Misse" skrev:

Jeg ved godt koffein piller ik er naturlige, men kunne godt tænke mig at vide om de giver en euferi/blæsthed når man ik drikker på dem ?
Jeg har kun taget koffein piller en enkelt gang, hvor jeg også drak igennem på dem. Jeg husker faktisk kun små glimt, men det jeg husker, husker jeg som at være næsten ligeså langt væk som når man er på amf.
Er det bare mig der har haft den oplevelse ? Nogle der kan be/afkræfte det ?

Mvh. Misse"

Du kan sagtens få koffeinpiller hvor koffeinen er et udtræk fra kaffebønner, så altså naturlig koffein. Men ja, det er nemmere at bruge koffeinpiller end at sidde og drikke kaffe, hvis man drikker alkohol samtidig. Bare pas på med doserne, da koffein ikke giver lige så kraftig effekt som amfetamin og at koffein i høje doser er ubehageligt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Misse" skrev:
Til Xpert.
Mange tak for buddet på Kratom og Krypton. Det er de to "Stoffer" vi bruger flere gange i måneden når vi skal hygge og se film. Det virker meget stærkt på min kæreste så han bliver helt baldret af det. Jeg kan i modsætning godt finde på at tage det inden jeg skal til fest, men sådan er vi jo så forskellige ;)
Jeg vil lige undersøge Kanna. Det behøves nemlig heller ik være alt for voldsomt til ham :D

Nå ok, så kender i det :)

Ang. koffein kan jeg anbefale guarana i stedet da det ikke giver samme rastløshed, ubehag og sveden ved højere doser. Pas dog på med at tage for meget da det kan være ret ubehageligt

Hvis man ikke drikker kaffe på dagsbasis så kan man faktisk få et pænt kick ud af koffein i rette doser. Personligt bruger jeg kun guarana til højere doser da jeg ikke bryder mig om kaffe i så store doser.

Ligeledes kan man blive halv-påvirket med et par hundrede gram 78% chokolade hvis man ingen tolerance har.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
HopIFjordeN skrev:
Du ku evt kigge kidt på Ephedra - http://en.wikipedia.org/wiki/Ephedra

Ephedra er da svjv da ulovlig i DK?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Hvis det er "lovlige" stoffer du/i leder efter er der selvfølgelig også diverse RC's såsom ethylcathinone (ethcathinone, e-cat og hvad det ellers bliver kaldt) 4-FA (4-Fluoroamphetamine) MDPV osv. :)
Men det er RC's så der er ikke voldsomt meget info om dem... :?

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dobbelt A
Stor dosis af koffein?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
jtj, mange mennesker føler sig ikke tilpas med en stor dosis koffein. Så kan ikke anbefales.

Medlem
Brugeravatar

Zarathustra skrev:
Så vidt jeg husker er der for nylig fundet spor af amfetamin eller meth i en plante et sted.

Så amf er pisse-naturligt. Der er ingen (øko-fissede) undskyldninger for ikke at høvle det ind i kraniet ved enhver given lejlighed. Kun økonomien bør være den begrænsende faktor.

Amfetamin og Methamfetamin er fundet i Acacia-arterne Acacia Berlandieri (hvori der også er fundet nikotin og meskalin) og Acacia Rigidula. Der er vist også en del andre Acacia-arter, der indeholder alkaloider som 5-MeO-DMT og DMT.

Mvh,
Gargarin

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Grusom skrev:
Zarathustra skrev:

Amfetamin og Methamfetamin er fundet i Acacia-arterne Acacia Berlandieri (hvori der også er fundet nikotin og meskalin) og Acacia Rigidula. Der er vist også en del andre Acacia-arter, der indeholder alkaloider som 5-MeO-DMT og DMT.

Mvh,
Gargarin

Lyder som noget jeg skal have i min salat næste gang der er fest! :lol:

Der er også en dansk side som er begyndt at sælge spice gold og spice diamond skulle give noget i nærheden af en skunk high, der er dog dem som mener at det ikke nogen nævneværdig rus man får ud af det. Kan desværre ikke sige dig hvilken side, men google er som sagt din ven i den sammenhæng.

Medlem
Brugeravatar

Ambient skrev:
Grusom skrev:
Zarathustra skrev:

Mvh,
Gargarin

Lyder som noget jeg skal have i min salat næste gang der er fest! :lol:

Der er også en dansk side som er begyndt at sælge spice gold og spice diamond skulle give noget i nærheden af en skunk high, der er dog dem som mener at det ikke nogen nævneværdig rus man får ud af det. Kan desværre ikke sige dig hvilken side, men google er som sagt din ven i den sammenhæng.

Mange tak :D
Kender godt siden, vidste bare ik hva det der spice gold/diamond var. Så jeg har lige lært noget mere. Kanon :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
jtj skrev:
Stor dosis af koffein?

Det vil jeg da passe meget på at begynde på. Man får det VIRKELIG skidt hvis man får for meget koffein!

Dette bør stærkt frabedes.

Uha den med chokoladen var måske en idé - når man som mig er sådan en chokoladegris :-P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]