Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Noget af det bedste er at ryge en god joint, og så ligge inde i varmen med 2 venner og slappe af og bare snakke tågesnak og få griner på :D

Men kender I det at hyggelige ting bliver 999 gange så hyggeligt når man er skæv. F.eks elsker jeg hvis man ryger en joint med nogle venner, så skride hjem og ligge under dynen i mørke og se noget grineren tv som scrubs, friends eller kongen af queens.. med sodavand og slik :D:D

Tror jeg skal købe mig et gram idag

EDIT: Nårh ja, og Cypress Hill :-D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

:yeah:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
Hele forløbet.

- Bruge tid på foreksempel at lave en god joint eller et godt mix.
- Ryge.
- Rusen.

EDIT: Kunne selvfølgelig have gået meget mere i dybden, men orkede jeg ikke, så det er bare overordnet.

Præcist, en rulleaften med gutterne er dælme også nice :D

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hellsingør
Jeg elsker personligt at ryge igennem med vennerne og så tage i biffen eller bakken og bare grine igennem. :P Og der er også rigtigt rart at tænke frem til næste weekend (Er weekend's junkie) Og glæde sig som et barn hele ugen.

Kh Bjarne Benlås

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt inde i mig selv
Synes det bedste er den anderledes tankegang man får. Har speciel én kammerat som jeg plejer at ryge sammen med.. Ofte leger vi forskellige ordlege når vi er skæve.. Lyder måske fuldstændig skudt, men det er faktisk det mest grineren.. Den måde ens hjerne virker på når man er baske.. Helt fantastisk :rocking:

Grineflip er næsten bare en "bivirkning" og ikke det primære formål når jeg ryger

Titel: Re:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor det sker
BryGs skrev:
Noget af det bedste er at ryge en god joint, og så ligge inde i varmen med 2 venner og slappe af og bare snakke tågesnak og få griner på :D

Men kender I det at hyggelige ting bliver 999 gange så hyggeligt når man er skæv. F.eks elsker jeg hvis man ryger en joint med nogle venner, så skride hjem og ligge under dynen i mørke og se noget grineren tv som scrubs, friends eller kongen af queens.. med sodavand og slik :D:D

Tror jeg skal købe mig et gram idag

EDIT: Nårh ja, og Cypress Hill :-D

:stupid: me 2 nice nice nice!!!.

Citat:
Jeg elsker personligt at ryge igennem med vennerne og så tage i biffen eller bakken og bare grine igennem. Og der er også rigtigt rart at tænke frem til næste weekend (Er weekend's junkie) Og glæde sig som et barn hele ugen.

Kh Bjarne Benlås

me 2 jeg glæder mig altid sygt meget til at komme hjem.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Gammelt topic & gammel leg, men:

* Hele tilberedningsprocessen, hvad enten det er til bong, joint, whatever.

* Det at tage det første store sug, og bare mærke hvordan virkningen begynder at snige sig ind på en, og man begynder at anskue verden på en anden måde. Ting der før ikke fik ens opmærksomhed, bliver nu pludselig spændende og man får lyst til at udforske.

* Jeg begynder at lægge mærke til forskellige ting når jeg bliver stimuleret af lyd og billede. Musik og video får nærmest en helt anden dimension.

* Fællesskabet omkring en opturskoger. Især hvis man går rundt udenfor, i en dejlig frisk skævert.

Og EDIT:

@popcoren

Hvis du er enig med BryGs, så passer den smiley der da vidst ingen steder hen hva?

Medlem
Brugeravatar

Det med at sidde og hygge sig med vennerne. Og så musikken. Man bliver enormt kreativ og åben af det.

Titel: Re:
Medlem
Brugeravatar

BisMann skrev:
Euforien, den dejlige følelse der skyller ind over kroppen, fjerner spændinger og lader én slappe helt af i kroppen, sammentidig med man mentalt kan engagere sig i forskellige ting 100 % er noget der tiltrækker mig ret meget. Fede tankespind og grineflip er heller ikke dårlige.

enig.

Også den snak man kan have over en joint ... kan jeg rigtig godt lide.. det så hyggeligt det kedelige er vis det er en lille joint.. :x

Og generelt nyde jeg alt mere når jeg skæv---> sex, natur, debat, tv osv osv

Medlem

Jeg har 3 hovedårsager til jeg elsker det stof:

1. Normalt kører der mange tanker på en gang i mit hoved, men skæv kan jeg følge en tanke i ro og mag.

2. Det er social doping for mig, jeg kan meget bedre overskue samtaler og samvær med andre efter en arbejdsdag. De dage jeg ryger er der gæster og jeg laver en masse socialt, dagene uden gør jeg rent, ser film/tv og læser.

3. Det er en dejlig rutine og alene vanen i det er enormt rar.

Mvh.
Anarkrig

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordpolen
Uhhh :)

Jamen det må være : samværet mellem venner og kæresten .
man kan filofisere over hverdagen, og livets "problemer" eller hvad der nu kan opstå. .

elsker især at man kan slappe af og spændinger osv er VÆK, at det hele er lidt på afstand engang imellem er også dejligt, så man lige kan få "luft" til hjernen .

Ja kan ikk tænke på noget dårligt når jeg ryger ! :)

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Jeg er en rigtig cannabis elsker, der er sgu manget ting jeg kan lide.
Det er hyggeligt at sidde og forberede en rigtig god joint, eller et nice mix.
Det er fedt når man køber en klump og bliver positivt overrasket over mængden.
Det er behageligt og underholdene at ryge, især på bonger og chillumer og div. andre blæseredskaber.
Rusen, den måde ens problemer ikke forsvinder, men kommer lidt på afstand så man bedre kan overskue dem. Den måde din jerne begynder at tænke i nye baner, mere filosofisk. Den kropslige eufori er også virkelig dejlig. Det hele er jo fedt udover trætheden, grineren, fråderen, nøjeren, hyggeren, rygeren.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Det hele er jo fedt udover trætheden, grineren, fråderen, nøjeren, hyggeren, rygeren.

:)?
Den skal jeg lige have igen?

Eller mener du at alle de ting du nævner er fedt, udover trætheden?

Senest rettet af kemal 19 sep 2008 10:44, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Geografisk sted: Haderslev - Sønderjylland
Det bedste er helt klart at det hjælper med at slå hjernen fuldkommen fra. Man kan bare ligge, lytte til noget bob marley, og stene ud i luften og bare nyde rusen.
Det er self kun sjovt i så, og så lang tid, Så ellers er det helt klart fedt hvor sjovt det er at være sammen med gode venner der har den samme humor, eller bare at tåge rundt og nyde livet

-Stoffer

Medlem
Brugeravatar

Den lækre følelse det giver i kroppen og det gode humør det bringer.

Medlem

....

Senest rettet af sp2nky 24 nov 2009 22:33, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
kemal skrev:
Citat:
Det hele er jo fedt udover trætheden, grineren, fråderen, nøjeren, hyggeren, rygeren.

:)?
Den skal jeg lige have igen?

Eller mener du at alle de ting du nævner er fedt, udover trætheden?

Hov, skrivefejl :p
Jep, jeg mener at alt det jeg nævnte var fedt udover trætheden. Det er bare mig der roder rundt i det.

Medlem
Brugeravatar

For mig er cannabis en lidt blandet fornøjelse.

De fede ting der tiltrækker mig:
Fråderen (at snacke løs på slik/chips osv. er bare lækkert)
Musik/lyd (Dette bliver forstærket på en fed, intens og detaljeret måde)
Film (Film er meget federe - især gode science fiction eller eventyr-film. The Matrix anyone?)
Den kropslige fornemmelse med summen og velbehag er altid nice.

Desværre bryder jeg mig ikke så meget om det tankemylder og dybdegående selvindsigt rusen også kan medbringe. Det kan være fint nok, hvis man holder fokus på positive tanker, men hvis man ligepludselig drejer ind på en negativ bane eller kommer til at fokusere lidt for meget på et eller andet random problem, man nu lige har i sin hverdag er det ikke så fedt, og det kan godt give lidt noia og trække det fede ud af rusen.
Dog er jeg ved at blive bedre til at kontrollere dette og abstrahere fra det. :)

Så hvis det kun var de fede ting, ville jeg nok ryge 2-3 gange om ugen tror jeg, men det seneste års tid har jeg kun røget 1-2 gange om måneden.

- Silver_Bullet

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
sp2nky skrev:
Ryger for at blive skaev, intet andet..

Øøøøh... Tror ikke helt det er det, spørgsmålet går på... At man bliver skæv af at ryge cannabis, kommer nok ikke som en overraskelse for ret mange. Hvad kan du bedst lide, ved at være skæv?? Så kan vi jo formulere det sådan.

Personligt går jeg meget op i smagen af mit røg. Den gode smag afhænger selvfølgelig først og fremmest af kvaliteten, men også af hvordan man ruller/mixer/nolder whatever, så det er også én de ting, jeg godt kan lide at perfektionere.

Forøget sansning og evnen til at se den store sammenhæng i alting, er nok mine favorit-aspekter af selve rusen :)

Medlem

Geografisk sted: Hillerød/København
Som Doug Benson sagde det bedst i Super High Me: "It just makes everything more fun." :b
Lidt mere alvorligt er det da klart de fede aftener det har skabt, nogle af mine allerbedste minder er fra ryger ture.
Jeg er også blevet langt mere koncentreret af det, og har fået øjnene op for de små ting der gør livet smukt, natur især.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]