Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 16:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Med fare for at stille et spørgsmål sor er stillet 1000 gange før, men orkede altså ikke lige at pløje mig igennem 500 sider.

Er der ikke andre der oplever at deres MDMA trip, udebliver eller bliver kraftigt hindret i sammenhæng med kokain.

Jeg oplever selv næsten ingen effekt af Coke, og tro mig jeg har prøvet alle afarter og kvaliteter, kan det have noget med det at gøre...????

Med håb om brugbart svar

Xebra

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jo, både mht. bk-MDMA og MDMA har jeg oplevet at rusen er blevet slået ned på af kokainen, så længe kokain rusen står på.

Jeg har dog god erfaring med at indtage bk-MDMA efter at en coke rus er klinget af.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
præcis blæs igennem på coke også tag mdma'en bagefter kan klart anbefales jeg syntes man har meget mere smæk på når man så starter på mdma'en

Medlem

Hiver lige op i en gammel tråd da vi sidder nogle stykker her i aften som overvejer den omtalte kombination, men savner nogle flere erfaringer? Er der flere der kan give et råd med her, og hvad mht. HR?

Gerne hurtigt svar - på forhånd tak :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Coke skal tages for sig selv, sammen med alkohol eller sammen med psykedeliske stoffer, ikke sammen med andre stimulanser. Man kan godt nogle gange tilføje noget lækkert til sin rus, fx en amfetamin rus, ved at supplere op med noget coke (selvom det gør det noget mere skadeligt), men MDMA bliver generelt ødelagt af andre stimulanser, og coke mærker man heller ikke optimalt, hvis man tager andre stimulanser.

Medlem

Minimal ---> Tak for dit svar. Hvad hvis man starter med 4 - 6 små streger kokain og efter en times tid til 1½ så indtager MDMA'en? Længere oppe er der nogle der skriver at MDMA'en er ekstra dejlig når man har taget kokain tidligere nemlig.. Det er lidt dét vi tænkte på at gøre.

In our memories
Brugeravatar

OhImNew -> I sådan et tilfælde gør det ikke så meget, men om det ligefrem gør MDMA-oplevelsen federe at have taget lidt coke, det ved jeg sgu ikke lige, om jeg vil følge. Mon ikke det bare er lækkert at komme hen i MDMA-oplevelsen, efter at man har vænnet sig lidt til at være colastram? ;)

Jeg kan i øvrigt huske en gang, hvor jeg var fuldstændig udbrændt af MDMA, den dér hvor livet bare står stille i en grå sky, og man har ligget og halvsovet i et par timer, og der startede jeg op med noget coke bagefter, som fjernede nedturen totalt og gav en lækker tilværelse, så morgenfesten var til at holde ud. Det hører helt sikkert til i den blæste afdeling og ikke harm reduction overhovedet, men nu spørger du. Det ville være uansvarligt at følge, og man burde tage noget 5-HTP og indtage noget sund mad i stedet.
:o

Medlem

Minimal --> Glimrende. Tak for dit velinformerende indlæg. Vi havde ellers lagt op til et par streger på et bord, men nu er de kommet ned i posen igen, og gemmes til en anden god dag - i aften bliver det kun MDMA.

Klokken er ved at være mange, og vi skal til den første MDMA-streg nu (julelys i øjnene på mig lige nu :P). Må du få en ligeså god aften som vi (forhåbentlig) får :-)

In our memories
Brugeravatar

Du beskriver altså hele det her billede med MDMA og coke på bordet lidt for godt. Føler mig næsten snydt og holdt ude. :P

Medlem

Vi har det fantastisk lige nu... Du er mere end velkommen næste gang! ;-)

In our memories
Brugeravatar

I må have den fedeste aften fortsat så...Og tak, selvom jeg prøver IKKE at opsøge mere vildskab pt. Psychedelia er bare et ondt sted at hænge ud. :mrgreen:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]