Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 01:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted i den mørke skov
...

hey , hmm vil høre om jeg ka knuse en sove pille ( ind slumrings pille ) og komme det på et bong hovede også suge det ?? er der efekt ved det eller er det bare spild :cheers:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Det kommer an på præparatet.... ...

Medlem
Brugeravatar

...

og hva mener du med det ?? hehe

Medlem
Brugeravatar

...

hallo plzzz m8 vil seriøst gerne vide det ? for ellers jeg det bare :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Han mener det kommer an på, hvilken pille du sidder med.

Jeg tror at du som en tommelfingerregel roligt kan regne med, at langt de fleste "sovepiller" gi'r langt den bedste effekt hvis de ædes.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Panico skrev:
...

For ellers giver du dig bare til at ryge knuste piller hvis ingen gider svare dig på det :? ?

Umiddelbart er det ikke særlig sundt at sidde og ryge alverdens bindemidler, hvorfor ikke bare spise pillen det er jo det den er lavet til ;)

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
hvis man ryger Piller skades lungerne mere end normal røg ? ( noget med at man kan få huller i lungerne ) er dette korrekt ??

Medlem
Brugeravatar

Budha skrev:
hvis man ryger Piller skades lungerne mere end normal røg ? ( noget med at man kan få huller i lungerne ) er dette korrekt ??

Jeg har hørt om at cannabis kan skabe visse huller i lungevævet, så mon ikke bindemidler og alverdens andet lort der er proppet i sådan en pille også kan?(Correct me if im wrong) Kan desværre ikke huske kilden, men kan erindre lidt om at det var en form for dokumentar film jeg så det i.. Muligvis Super High Me

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Jeg havde nemlig også hørt fra en dokumentar film at man kunne decideret få huller i lungerne ved rygning af piller , men jeg kan slet ikke huske hvad for en dokumentar eller om det er rigtigt : tjaælden sletter hukommelsen jou.

Medlem
Brugeravatar

kunne det være "should i smoke dope" :D ??

og panico hvorfor vil du ryge en sovepille ?? man kan da lige så godt æde den :hm:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Panico skrev:
...

Jeg tror ikke det er den bedste måde at få et seriøst svar herinde. Ja, det er et forum for harm reduction, men ligefrem at true med at gøre ting du ikke har nogen idé om hvilken effekt (eller nærmere bivirkninger) vil have på dig. Derudover har folk ikke den fjerneste idé om hvilken substans der er tale om, så selvom der skulle sidde en med et svar på dit spørgsmål, vil det stadig være svært at give dig et entydigt svar.

Som det allerede er nævnt indeholder piller en række bindemidler som det helt sikkert ikke er meningen du skal ryge. Og igen, hvorfor ikke bare indtage den oralt hvor du med med garanti du får den rigtige effekt?? Er du ude på at lamme dig, eller leder du bare efter en alternativ form for indtagelse??

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
jeg syntes helt ærligt ikke du fortjener et svar, så længe du kan finde på at true med bare at gøre det. det lyder mest af alt noget jeg kunne have sagt til mine forældre hvis der var noget de ikke gav mig lov til, da jeg var en 9-10 år gammel. så tror egentlig ikke du er moden og udrustet nok til at indtage rusmidler af nogen art.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

så stopper vi lige med at kaste hårde ord mod hinanden hvordan skulle du være mere moden og udrustet til at tage stoffer end ham bare fordi han overilet skriver på en dum måde

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dårlig ide Max Muld,og jeg skal fortælle dig hvorfor.Jeg vil ikke sige hvilket præparat det er,men der en nogen piller af sove typen,man kan ryge,men du bliver så hooked,at det faktisk (hvis du gør det længe nok,og det gør de fleste der starter på det) har et kæmpe potentiale for at lave rigtig rav i den for dig og dit liv.
Det kan godt være du syntes jeg maler fanden på væggen,men jeg har set ham så mange gange med det her,at jeg råber op når jeg ser sådan noget her.
Find dig en sød pige og ryg en fed i ny og nå. :rocking:

Medlem
Brugeravatar

drex skrev:
kunne det være "should i smoke dope" :D ??

og panico hvorfor vil du ryge en sovepille ?? man kan da lige så godt æde den :hm:

absolut kun for og høre om der sQ være en virkning på det ... og ja så ka jeg godt lige og prøve at "indtage" et "stof" på lidt andre måde end det muligvis normalt ska ..

Medlem
Brugeravatar

...

lol .. må sige mange tager det som en truesel hmmmm må i lidt selvom hvis det er sådan i føler det ...

Gonzo > tak for dit svar :D det var egentlig lidt sådan et jeg var ude efter ... og ja har skam en sød pige jeg ka ryge en bønne med i ny og næ ;)

extanor > tror måske jeg er for moden til og indtage mere i mit liv hvis det ska være helt rigtig, og nu ska det her ikk lyde som blær, men tror sQ jeg har taget stoffer og sådan før du kom ud af din ble så før du smider sådan udråb ud om folk du på INGEN måde kender så syntes jeg du sku holde din mening for dig selv ;) ...

men ska hilse og sige at det blev afprøvet efter og ha haft en lang snak med en ven som arbejder inde for medicin og sådan noget, og ja man kan ryge sove piller, dov opnår du på ingen måde den samme virkning som ved at spise dem, du opnår mere en underlig rumlen i hele kroppen og får det lidt lige som når du holder dig vågen på 2-3 stk. .
men ja dum idé for det flår indersiderne af dine lunger i små stykker hvis det gøres for tit/meget. så ja det var kun en engangs prøvning ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
får vi så snart den dansevideo Panico??

Medlem
Brugeravatar

...

HopIFjorden >> ;) du blir ved var :D ... ved jeg vist skylder en film og den/de har skam os været lavet et par gange nu. og smidt på steder på nettet, dov er de blevet taget af siderne igen, hvorfor hmm ved det ikk. måske fordi de indholdte hurtige klip af stoffer og ting som det ..
men vær sød og holde dig til tråden m8 ;) ....

Junior medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Altså nu tager jeg selv sovepiller, og de virker fint når man æder dem.. så det vil jeg da anbefale dig at gøre! :D HVORFOR overhovedet ryge dem?

Medlem
Brugeravatar

...

jamen grunden til jeg vil prøve det er kun for at prøve noget nyt kunne jo godt være der var en anden virkning i dem når man røg dem end når man spiste dem..
og ja ved da udemærket godt at de virker fint hvis man spiser dem, det nok ikk noget du/i behøver at lære mig noget om ;) hehe ....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]