radon9 skrev:
Child of Aum skrev:
Jeg er en af de uheldige voksne som er ret intelligent - ret kreativ - ret meget styr på sig selv....
Prøver du på at komme med en pointe eller er det fordi jeg glemte et har før "ret meget"???? Hvor vil du hen af? Du prøver vel på at fremhæve noget provokerende ved at quote mig for de ord. Jeg vil gå ud fra at du med det håber på at opnå den situation, at folk sidder og griner bag skærmen, fordi de udfra hvad jeg har skrevet herinde, har et helt andet indtryk af mig. Jeg har ikke lagt hele mit liv til skue, men kun den narkorelaterede del af det og lidt om min ekskæreste og ekstremt lidt om mit gamle liv. Så kan godt forstå du trækker på den sætning for at lave en joke med, det er jo helt vildt oplagt ikke?
Efter jeg forklarede en/min psykolog, hvordan mit liv han sammeng før januar og så hvad der er sket i det efter januar - er det hende der siger de ting om mig, IQ-testen afslører også at jeg ikke er dum, min måde at argumnetere på, udover narkorelateret snak, er veludviklet og meget voksen. Har bare den trælse ulempe, jeg kan ikke tåle at blive stresset, så træder min ADHD i effekt og forsvinder faktisk ikke før jeg er helt rolig igen, hvilket ifølge hende, kan tage flere måneder, alt efter hvilken form for stress jeg har været udsat for. Dog har jeg jo haft ADHD'en hele mit liv, hvilket min skolegang også afslører, der var jeg vildt stress, voldelig og uregerlig, samtidig med at jeg kunne mine ting, derhjemme sad jeg for mig selv og trak mig indad, men det er skidesvært at forklare og har det ikke ret godt med at snakke om det lige pt, men det skal nok komme senere.
Halugenlampe: Ja du skal jo kunne forstå mig ikke.
Prom/Cub: Jeg kan godt acceptere folks respons, men måske nogle skulle lade være med at svare, hvis de ikke ved hvad de har med at gøre, hvilket jeg virkelig tit ser på det her forum. Især i medaljens bagside, det er som om at alle mennesker har en lille psykolog i hjertet.... Fuck den indstilling der siger jeg bare. Ingen "raske", for at bruge et ord folk forstår, har nogen ide om hvordan en person hvis hjernes kemikalier tager røven på ham/hende har det og derfor burde de mennesker, som ønsker at svare i disse topics - nok sætte sig lidt ind hvad det er de svarer på, eventuelt hvordan den person de svarer har det og eventuelt hvordan "sygdommen" kan påvirke personens opførsel... Det er der rigtig mange der ikke fatter før de skriver.... aka tænke før man taler - aka tørre sig i røven før man skider......
Men halugenlampe - mit største problem er ikke det du siger, mit største problem er ignorante uvidende tåber - om du så føler dig truffet er jo så ikke mit problem vel?
CUB: hvis den der ignorance is bliss er rettet til mig, så ja, jeg prøver også bare på at ignorer det, men det er ret fucking svært for mig ok - der skal intet til at distrahere mig fra sporet, især ikke i et debatforum, hvilket jeg igennem tiden har bevist gang på gang.. SÅ snart nogen begynder at pisse i et topic, så er jeg klar med det samme, selvom jeg bagefter ikke rigtig forstår hvorfor ok? Sådan er det at have ADHD - efter hvad jeg lader mig fortælle og selv kan læse mig til. Så hvis den var rettet til mig, har du jo ikke sat dig ind i hvad du snakker om, men lukker bare gas ud af munden, som selvantænder og bliver til ingenting.