Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 jul 2025 14:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Child of Aum skrev:
Til de to sidste posts: Ingen af jer skal bestemme min reaktion på noget som helst. Forstået??????

Psychedelia er opbygget som et debatforum, derfor må du forvente at få respons på dine poster. Og det er nok ikke altid den respons du kunne tænke dig at få. Hvis du ikke kan acceptere det, er en blog nok et mere velegnet sted for dig at få lettet hjertet. Der kan man slippe for alle de irriterende velmente råd og kommentarer.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Prometheus skrev:
Hvis du ikke kan acceptere det, er en blog nok et mere velegnet sted for dig at få lettet hjertet. Der kan man slippe for alle de irriterende velmente råd og kommentarer.

Man kan også bestræbe sig på, selvom det følelsesmæssigt kan være ulideligt svært, ikke at reagere på de uønskede elementer. Således udvikler det sig ikke i en retning man ikke ønsker..
Du ved: " To fladskærme?? ... øøøøhm? - Nå fuck det, jeg skal videre i teksten!" Ignorance is bliss you know! :wink:

Men keep it up COA, det er interessant læsning når du ikke lader dig selv køre af sporet, du virker til så småt at være under udvikling og det er trods alt bedre end at stå stille! :wink:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
radon9 skrev:
Child of Aum skrev:
Jeg er en af de uheldige voksne som er ret intelligent - ret kreativ - ret meget styr på sig selv....

Prøver du på at komme med en pointe eller er det fordi jeg glemte et har før "ret meget"???? Hvor vil du hen af? Du prøver vel på at fremhæve noget provokerende ved at quote mig for de ord. Jeg vil gå ud fra at du med det håber på at opnå den situation, at folk sidder og griner bag skærmen, fordi de udfra hvad jeg har skrevet herinde, har et helt andet indtryk af mig. Jeg har ikke lagt hele mit liv til skue, men kun den narkorelaterede del af det og lidt om min ekskæreste og ekstremt lidt om mit gamle liv. Så kan godt forstå du trækker på den sætning for at lave en joke med, det er jo helt vildt oplagt ikke?

Efter jeg forklarede en/min psykolog, hvordan mit liv han sammeng før januar og så hvad der er sket i det efter januar - er det hende der siger de ting om mig, IQ-testen afslører også at jeg ikke er dum, min måde at argumnetere på, udover narkorelateret snak, er veludviklet og meget voksen. Har bare den trælse ulempe, jeg kan ikke tåle at blive stresset, så træder min ADHD i effekt og forsvinder faktisk ikke før jeg er helt rolig igen, hvilket ifølge hende, kan tage flere måneder, alt efter hvilken form for stress jeg har været udsat for. Dog har jeg jo haft ADHD'en hele mit liv, hvilket min skolegang også afslører, der var jeg vildt stress, voldelig og uregerlig, samtidig med at jeg kunne mine ting, derhjemme sad jeg for mig selv og trak mig indad, men det er skidesvært at forklare og har det ikke ret godt med at snakke om det lige pt, men det skal nok komme senere.

Halugenlampe: Ja du skal jo kunne forstå mig ikke.

Prom/Cub: Jeg kan godt acceptere folks respons, men måske nogle skulle lade være med at svare, hvis de ikke ved hvad de har med at gøre, hvilket jeg virkelig tit ser på det her forum. Især i medaljens bagside, det er som om at alle mennesker har en lille psykolog i hjertet.... Fuck den indstilling der siger jeg bare. Ingen "raske", for at bruge et ord folk forstår, har nogen ide om hvordan en person hvis hjernes kemikalier tager røven på ham/hende har det og derfor burde de mennesker, som ønsker at svare i disse topics - nok sætte sig lidt ind hvad det er de svarer på, eventuelt hvordan den person de svarer har det og eventuelt hvordan "sygdommen" kan påvirke personens opførsel... Det er der rigtig mange der ikke fatter før de skriver.... aka tænke før man taler - aka tørre sig i røven før man skider......

Men halugenlampe - mit største problem er ikke det du siger, mit største problem er ignorante uvidende tåber - om du så føler dig truffet er jo så ikke mit problem vel?

CUB: hvis den der ignorance is bliss er rettet til mig, så ja, jeg prøver også bare på at ignorer det, men det er ret fucking svært for mig ok - der skal intet til at distrahere mig fra sporet, især ikke i et debatforum, hvilket jeg igennem tiden har bevist gang på gang.. SÅ snart nogen begynder at pisse i et topic, så er jeg klar med det samme, selvom jeg bagefter ikke rigtig forstår hvorfor ok? Sådan er det at have ADHD - efter hvad jeg lader mig fortælle og selv kan læse mig til. Så hvis den var rettet til mig, har du jo ikke sat dig ind i hvad du snakker om, men lukker bare gas ud af munden, som selvantænder og bliver til ingenting.

Administrerende Direktør
Brugeravatar

@CoA

Citat:
SÅ snart nogen begynder at pisse i et topic, så er jeg klar med det samme, selvom jeg bagefter ikke rigtig forstår hvorfor ok?

Jamen så bider dragen sig selv i halen. Vilkårene for at have en debat herinde er at alle kan komme til orde. Så længe folk prøver at give deres besyv med på en ordentlig og rolig måde så er der desværre ikke så meget du kan gøre ved det, ligegyldig hvor hidsig du bliver. Hvis jeg var dig ville jeg acceptere at folk som udgangspunkt ikke vil dig noget ondt, lukke ørerne/øjnene for det du synes er øregas og så ellers lade dine følelser og tanker komme til udtryk, som du jo virkelig kan fra tid til anden, når du ikke lader dig distrahere af folks kommentarer.

Altså i kort: Debatformen bliver ikke lavet om fordi du har ADHD - Så få det bedste ud af tingene i forhold til de rammer du er i. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Andreas/Saiko-Pod skrev:
@CoA

Citat:
SÅ snart nogen begynder at pisse i et topic, så er jeg klar med det samme, selvom jeg bagefter ikke rigtig forstår hvorfor ok?

Jamen så bider dragen sig selv i halen. Vilkårene for at have en debat herinde er at alle kan komme til orde. Så længe folk prøver at give deres besyv med på en ordentlig og rolig måde så er der desværre ikke så meget du kan gøre ved det, ligegyldig hvor hidsig du bliver. Hvis jeg var dig ville jeg acceptere at folk som udgangspunkt ikke vil dig noget ondt, lukke ørerne/øjnene for det du synes er øregas og så ellers lade dine følelser og tanker komme til udtryk, som du jo virkelig kan fra tid til anden, når du ikke lader dig distrahere af folks kommentarer.

Altså i kort: Debatformen bliver ikke lavet om fordi du har ADHD - Så få det bedste ud af tingene i forhold til de rammer du er i. :)

Det med rødt - hvad er det du ikke forstår? Jo mere folk pisser på mig jo mere lam bliver jeg at høre på - er det jeg selv er nået frem til - så prøver nu bare at stoppe det i fødslen - men kan jo se du fik født en lort mere. Det jeg snakker om er de dårlige kommentarer - de dårlige jokes... Hele den der useriøse stemning som sådan noget spreder - hører da slet ikke hjemme i medaljens bagside... Måske de folk der bruger det forum, måske ikke har det helt fedt og derfor sagtens kunne undvære sådan noget lort, men det nok bare mig den er gal med ikke?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
Det du har markeret med rødt, er det fordi du mener at Saiko-Pod træder på dig?
Jeg kan sagtens forstå dig, det du siger er, at du ikke kan lade det ligge når nogen skriver lort om dig/til dig, selvom du udemærket er klar over det er en ond spiral. Jeg kender det godt(er det ikke ting som det her blandt meget andet, der er med til at give dig din skyldfølelse?)

Til at starte med vil jeg fortælle dig at jeg kan følge dig i hvad du skriver, fordi jeg har et sind der minder meget om dit, dog lidt mindre ekstremt. Jeg skriver en PM til dig senere(bliver nok først i morgen) hvor jeg vil relatere det du siger til mine egne oplevelser, det bliver bare for personligt til jeg vil gøre det her i tråden.

Selvom det ikke er det du søger, har du min medfølelse. Det er svært at få det hele til at hænge sammen, når der er en så stor mistillid til andre mennesker inde i en. Hvis vi ikke ville dig det godt, ville vi ikke sidde og bruge tid og ressourcer på at formulere os så uddybende og forståeligt, så den dæmon inde i dig jeg kalder mistillid ikke kan misforstå det og se det som et angreb på din person(fx ham der citerede dig uden selv at skrive noget, din dæmon var slet ikke i tvivl om at det var for at gøre grin med dig, men jeg tror altså det var en fejl han kom til?)

De problemer du nævner i tråden er:
søvnløshed, mistanke om adhd, ukontrollable vredesudbrud, du sidder og tænker på dit indre lort som der er blevet revet op i på det sidste, og du føler dig alene.
Du er glad for dine nye venner, men det er som om du ikke kan nyde det fuldt ud - "de forsvinder vel på et tidspunkt". Du er meget skeptisk og fortvivlet angående fremtiden. Det er som om du ikke tror på at det vil gå dig godt. Du siger også du har mistet alt hvad du har fundet godt, men du ved ikke hvorfor du har mistet det. Kan du nævne konkret hvad det er du har mistet, eller er det mere en følelse af indhold i livet du har mistet?

Det der med at skamme sig over et eller andet udefinerbart kender jeg også godt. Ved ikke om du kender det, men nogen gange svinger jeg imellem skam over mig selv, og narcissisme... Jeg tror begrebet kaldes splitting og kan også være ens opfattelse af andre personer der svinger imellem "han en rigtig god ven" til "han er et ondt menneske".
Ved ikke om du kan bruge det jeg skriver til noget, men tag hvad du kan bruge, jeg tog også noget af det du skrev som jeg selv kunne bruge.
Også det du siger med kassedamen... har selv tænkt det samme mange gange, jeg kan godt gå og føle mig overlegen, og pludselig indse at jeg egentlig ikke har bidraget med særlig meget til samfundet, selvom man er god til det meste man giver sig i gang med, og er utrolig kreativ.
Jeg gider ikke sætte en diagnose på mig selv. I mine øjn indeholder vi allesammen lidt af alle sindslidelser der findes. Fx kan det være jeg er 20% dampbarn, 20% borderline, 5% dyssocial personlighedsforstyrret, 12% autist. Når det er at man får diagnosen "ADHD" så går lægen en række symptomkriterier igennem der kommer fra et internationalt standardiseret system der hedder idc-10 mener jeg. Og hvis fx 7 ud af 10 punkter bliver opfyldt i punkt et, og mindst 1 ud af 3 i et andet punkt er opfyldt, så har man damp - Meget firkantet. Man kan forestille sig at man skal være 30% for at få diagnosen, relateret til mit eksempel med procenter.

Men for at vende tilbage til det med skamfølelsen, så tror jeg den bunder ud i at man ubevidst føler man skuffer en. Det kan fx være sig selv, eller sin far(/familie). Også selvom han er død. Hvis man ikke selv er bevidst om at det er overfor ham man har følelsen, kan den rationelle tankegang ikke opløse din ukonstruktive følelse. Det behøves heller ikke være en selv eller sin far, det kan også være fordi man har fået at vide så mange gange i skolen "Du kan jo godt, du er dygtig og lærenem, hvis du for fanden gad lade være med at sidde og dagdrømme i timerne og slå de andre børn i frikvarterene så skal du nok blive til noget". Listen er uendelig. Den her teori med skamfølelsen var en der lige dukkede op i skrivende stund så hvis du, eller nogen af jer andre har nogle standpunkter eller meninger, eller indsigelser relateret til det, så kom endelig med det.

Har ikke fulgt med inde på boardet på det sidste, så ved ikke om du har skrevet det i nogen andre tråde, men hvad er det for nogle ting der er blevet revet op i, inde i dig på det sidste?

Håber ikke du har misforstået mit indlæg...
og er det virkelig dig der engang var Elven Raver??
Mvh Peter

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Citat:
Det med rødt - hvad er det du ikke forstår? Jo mere folk pisser på mig jo mere lam bliver jeg at høre på - er det jeg selv er nået frem til - så prøver nu bare at stoppe det i fødslen - men kan jo se du fik født en lort mere. Det jeg snakker om er de dårlige kommentarer - de dårlige jokes... Hele den der useriøse stemning som sådan noget spreder - hører da slet ikke hjemme i medaljens bagside... Måske de folk der bruger det forum, måske ikke har det helt fedt og derfor sagtens kunne undvære sådan noget lort, men det nok bare mig den er gal med ikke?

Jeg remser bare kriterierne op for brug af sitet. Hvis du som udgangspunkt ikke kan finde ud af at spille efter reglerne, men kun kan efterrationalisere over at du går over stregen når du ser noget du ikke kan lide, så må du jo finde dig en anden udtryksforrm (f.eks. en blog som Prom nævner). Jeg mener ikke at folk pisser på dig (ok, Kbhfyren er en undtagelse!) og IMO er den eneste måde du kan undgå at din tråd går i kage er at acceptere deres ret til at skrive hvad de mener.

Anyhow, mit indlæg handler mere om form end indhold. Brug det hvis du kan/vil - ignorér det hvis du synes det er noget bæ. Bare husk på at det er din tråd - du bestemmer om den skal handle om dig eller om dine frustrationer mod folk herinde.

Medlem
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
Til de to sidste posts: Ingen af jer skal bestemme min reaktion på noget som helst. Forstået??????

TIL HOMO S - Jeg hæder vand ud af ørene - letter mit hjerte - spørger ikke nogen om råd - ingen af jer kan rådgive mig - fordi ingen af jer aner noget som helst om mig ok - jeg kan fortælle en masse - men stadigvæk er de fleste råd jeg får noget BS - så holder mig bare til at hælde vandet fra kartoflerne herinde - det eneste man hører fra jo er - stop stofferne - stop stofferne - stop stofferne... Det er lige før jeg bliver i tvivl om jeg har trykket den rigtige adresse ind....

1: Jeg stopper aldrig med at bruge psykedeliske stoffer.

Har ingen planer om at stoppe og er ret så træt af at det er det eneste råd jeg kan få smidt i nakken - så stop rådene hvis det er det eneste i kan sige - og en anden gang når jeg siger jeg lider af noget - så lad være med at tvivle på det - sidder sgu da ikke og lyver og følte mig virkelig beskyldt for det.

Gangster-Mark: Du siger du arbejder med ADHD eller noget lignende og du kan komme med nogle råd..... Har du selv ADHD eller ADD? Er du i familie med nogen? Mærker ikke rigtig til det - fordi så vil du vide at jeg rent naturligt - opfatter ting og sætninger anderledes end andre - så hvorfor mon jeg følte mig angrebet af dig - undskyld mark - men din hjælp kan jeg vist heller i bruge til en skid - sæt dig ned og læs lidt om ADHD og ADD - altså den sektion om voksne med ADHD og ADD.. ikke den med børn... Er ikke noget barn.
Jeg er en af de uheldige voksne som er ret intelligent - ret kreativ - ret meget styr på sig selv.... Oveni det har jeg bare fucking ADHD, som i mit tilfælde er en biologisk reaktion på stress, mener psyk. Kan kun give manden ret - så snart der er noget omkring mig der ikke spiller, så kommer min ADHD og den skal nok sørge for det slet ikke spiller overhovedet..... Velkommen til mit liv - her kan man ikke bare vælte en dominobrik - her vælter man hele lortet hver gang man laver en fejl.

Jeg ved udemærket hvad ADHD er og jeg synes det er mærkeligt at du påstår du ikke opfatter sætninger som andre. Din måde at reagere på modsiger det fuldstændigt. Hvis du ikke kan klare at folk stiller simple spørgsmål, med henblik på at hjælpe, tror jeg næppe denne slags forum er det bedste sted at udtrykke sig om sine indre dæmoner. Du fremstår ærligt talt som om du gemmer dig bag ADHD, noget som du ikke engang har svaret på er diagnosticeret? Det kan være mange andre ting. Men skide være med det, gider da heller ikke finde mig i at blive tiltalt sådan når jeg vil hjælpe, især ikke af en såkaldt "intelligent voksen med styr på sig selv". Sorry, men jeg fatter ikke hvad du synes du opnår med din måde at føre debat på.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

DyrmedBønner: Ja, det er mig der engang hed elven raver. Har det lidt bedre i de her dage, det begynder at gå fremad - men det er også rigtig lang tid siden jeg har taget stoffer - har dog 3*200ug syre til at ligge. Bliver 28 på lørdag - lucy skal da være med, ellers føler hun sig bare snydt.... He he.

Er pænt træt pt og ikke istand til at skrive noget særlig fornuftigt - så vil crashe - kigge forbi imorgen og måske skrive noget fornuftigt....

Mark

Citat:
Efter jeg forklarede en/min psykolog, hvordan mit liv han sammeng før januar og så hvad der er sket i det efter januar - er det hende der siger de ting om mig, IQ-testen afslører også at jeg ikke er dum, min måde at argumnetere på, udover narkorelateret snak, er veludviklet og meget voksen. Har bare den trælse ulempe, jeg kan ikke tåle at blive stresset, så træder min ADHD i effekt og forsvinder faktisk ikke før jeg er helt rolig igen, hvilket ifølge hende, kan tage flere måneder, alt efter hvilken form for stress jeg har været udsat for. Dog har jeg jo haft ADHD'en hele mit liv, hvilket min skolegang også afslører, der var jeg vildt stress, voldelig og uregerlig, samtidig med at jeg kunne mine ting, derhjemme sad jeg for mig selv og trak mig indad, men det er skidesvært at forklare og har det ikke ret godt med at snakke om det lige pt, men det skal nok komme senere.

Men toxtoxtox (brugers navn slettet af mod.) , jeg synes det er pisseflot, du udemærket godt ved hvad ADHD er..... Især fordi læger og forskere næsten ved NADA, om voksne der lider af ADHD..... SÅ jeg synes du skal forklare mig lidt om hvad ADHD er - kunne godt tænke mig at vide hvad du mener det er....

EDIT for tredje gang iløbet af en morgen......... og har næsten allerede glemt hvad det var jeg ville skrive.
Men det kom igen lige der - kan ikke huske om det var dig mark, der skrev "jeg gemte mig bag min ADHD" - nej det gør jeg fandme ikke - jeg har været igang med alt muligt hele mit liv, men pludselig en dag mister jeg fokus, bliver stresset, et eller andet - noget andet tager min tid og det oprindelige, som tit er vigtigere, ryger et smut i vasken. Først bagefter får jeg tænkt over det og fortryder inderligt mine handlinger, fordi jeg efter noget tid, som regel måneder, først får reflekteret ordentligt over det. Prøv du at have levet hele dit liv med det lort ok - så var du nok ikke så lam at høre på vel.

Medlem

Geografisk sted: dk
Hey Child Of Aum.

Har efterhånden læst de fleste af dine indlæg siden du vendte tilbage som COA. Dine første indlæg var ret spændende læsning, da det for mit vedkommende er let at nikke genkendende til de tanker og følelser du render rundt med samtidig med ,at du virker som en sympatisk person. Men i denne tråd vender du tilbage til udgangspunktet og efter at have læst dine indlæg tror jeg ikke du er kommet meget videre hverken mentalt eller fysisk.

Du virker som en stor undskyldning for dig selv og samtidig bliver du ved med at forsvare din brug af psychedelia og skunk/hash. At indtage psykedelia er sku noget at det bedste man kan gøre mod sig selv men i lige præcist dit tilfælde er det ikke den bedste løsning.

Den måde du du har brugt stoffer på de sidste 6 måneder er jo fuldstændig sindsyg og ærligt så minder du mere om en 16 årig knægt der ikke har den fjerneste idé om hvad han laver end en 28 årige intillegent, kreativ mand med styr på sit liv. Det er hverken for at nedgøre dig eller provokere, at jeg sammenligner dit adfærd med en 16 årig kikseklapper. Har set en del af dem rende rundt til technofester hvor de lammer sig med syge mængder af de ene og det andet (kan du se dig selv i det billede? tror ikke du kan men det kan de fleste andre nok). Når du betegner dig selv som et intelligent individ med en høj IQ så bør du læse mere intensivt omkring dosering af diverse stoffer osv. Det virker ikke som om du ved meget om stoffer og hvordan de bruges optimalt. Prøv at bruge de informationer der findes her på forummet i stedet for at forsvare dit misbrug.

Det er dog et faktum at du har brug for en eller anden form for hjælp inden din hjerne svigter eller du hopper i fjorden. Jeg er ikke ekspert og du vil nok ikke høre efter alligevel men man behøver ingen ekspertviden for at udlede at du er narkoman og det faktum at du bliver ved mad at forsvare dig selv og din brug af psykedelia og hash giver mig det indtryk at du endnu ikke er klar til at stoppe og modtage den nødvendige hjælp.

Så jeg siger bare god vind i sejlene og nyd nu dine sidste trips inden din hjerne crasher.

For din egen skyld håber jeg dog at du smider Lucy i skraldespanden, sparker dig selv hårdt i nossen og kommer videre.

Håber du har nosser nok til at kigge i spejlet og være ærlig omkring hvad du ser. Hvis du ser en voksen, kretativ fornuftig mand med styr på sit liv så kig lige efter en ekstra gang!

Peace

toxtoxtox

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

toxtoxtox:

1: HVis jeg skal smide for 1k lucy ud, så er det dig, der skal sparkes hårdt i nødderne.
2: Jeg er ikke en 16 årige kikseklapper og det narko jeg har indtaget de sidste 6 måneder, er ingenting ved siden af hvad jeg lavede, da jeg kaldte mig for elven raver.
3: Altså stoffer skal tages i de dosis, som psychedelia.dk anbefaler????? eller hvad er du ude i????
4: Nu når du er så smart toxtoxtox - og ved så meget om hvordan min hjerne har det osv osv. Hvorfor skriver du så ikke lige pm til mig, så har jeg et par telefonnumre du næsten skal ringe til - tror nemlig gerne at den misbrugs-konsulent og den psykolog, jeg har været til, meget meget gerne vil høre dig sige, at jeg er narkoman, fordi lige den ene ting, er de ekstremt uenige i, men wtf, du har jo nok ret, du kender jo mit liv så meget bedre end alle andre, åbenbart.
5: Jeg er en kreativ, intelligent voksen mand. Har temmelig godt styr på mit liv, situationen taget i betragtning, ifølge psykologien, tager det ca 11 måneder at komme sig over et længere-varende forhold, eller et tab af samme karakter. Fordi jeg har vundet så meget iløbet af sommeren, så er jeg lidt foran - dog hjælper det ikke at jeg åbenbart, lider af adhd - men jeg skal nok klare mig - stol trygt på det og min hjerne crasher ingensteder.
6: Jeg har mødt mennesker, faktisk mange af dem, som bruger stoffer på en ekstrem meget mere sindssyg måde, end jeg gør.

7: HVad er det for nogle informationer som du mener jeg er gået glip af? Har du overvejet at det eneste sted, jeg skal praise HR-politikken, er når jeg sidder på det her board, hvad jeg laver ved siden af, følger mine helt egne HR-regler, fordi ja, jeg tager store mængder af psykedeliske stoffer, som virkelig rykker rundt på kemikalier og tanker indeni mit hoved. Vil også give dig helt ret i det med at hjernen crasher - jepperdi - det gør den ved nogle mennesker, har set det ret mange gange, når ens hjerne crasher, det er bare aldrig sket for mig - enten er jeg psykisk overlegen, eller også er jeg bare crazy i kraniet og har lært at leve med det..... tror nu mest på det første... Men toxtoxtox, vi tripper jo åbenbart også på hver sin måde.

8: Sidst jeg var blæst, er efterhånden ved at være snotlang tid siden, så fordi jeg har tænkt mig at spise lidt LSD, kan jeg ikke se noget som helst forkert i.

9: De der technofester du render rundt til toxtoxtox - tror ikke jeg er med til dem, ser nemlig aldrig 16-årige dumme kikseklapper drenge, der render rundt og smider ekstremt meget lort i fjæset - men det er nok fordi de fester jeg går til, er arrangeret af nogle andre mennesker, end dem der laver dem, du går til. De her fester er voksne og fornuftige og synes ikke at møde nogle "afbrændinger", ja der er nogle hårdkogte syrehoveder og andre specielle individer, men alt i alt, så er det en flok voksne fornuftige mennesker, som tager ekstremt meget narko og nogle som slet ikke tager narko - der fester sammen og nyder stemningen og den elektroniske musik - PLUR 4ever man - hvor du fra? lyder ikke som det fedeste sted i det danske land - eller også lever der bare en isoleret flok PLUR-freaks med deres egne fester, iblandt jer andre.

toxtoxtox (brugers navn slettet af mod.)- har du fundet svaret på mit spørgsmål, du har efterhånden haft tid nok til at google det, fordi det kan da ikke være paratviden du sidder med........

Medlem
Brugeravatar

Kunne du ikke bare skrive toxtoxtox, jeg er ikke enig men tak for post.

Gad vide hvordan du ville se paa denne negative kamp med dig selv hvis du havde faaet 3 cleane postive aar i skuffen?

Medlem

Geografisk sted: dk
Hey child,

Mit indlæg var mest af alt ment som en provokation. Tror nu nok jeg har været til nogle af de fester du snakker om men har dog mest festet i goa og brazilien. Det er her jeg har set hvad et misbrug af diverse psykedelia kan gøre ved folk. Og det er ikke et kønt syn skulle jeg hilse og sige. Når det først går galt pga alt for stort indtag af pyskedelia så tager det sku årevis at komme på benene igen (men jeg går ud fra at du er enig med mig her. Hvis du befinder dig i et psytrance miljø er jeg sikker på at du har set nedturene med egne øjne).

Men håber sku du kommer ovenpå igen. Du virker som en intelligent og sympatisk person. Dog en anelse forvirret mht dit syn på stoffer.

Peace

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

agjoey - nej, men kunne du ikke lade være med at poste, hvis du kun har negativt at sige? Hvad mener du med de cleane år?

Toxtoxtox: Har set min del af nedturene og har set hvordan de er havnet hvor de er havnet, så ved godt hvad jeg ikke skal gøre...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
Toxtoxtox: Har set min del af nedturene og har set hvordan de er havnet hvor de er havnet, så ved godt hvad jeg ikke skal gøre...

Men det behøver jo ikke betyde at du ikke gør det :wink:

COA hvorfor laver du ikke bare et standard svar til dem som alligevel skriver det sammen til dig hele tiden. Så skal du bare copy - paste så er den hjemme :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Portuz: Jeg ved ikke hvad dit indtryk af mig er: MEN har ikke taget andre stoffer, end de fede jeg har røget, i ret lang tid. Spiste 1mg alprazolam igår pga stress, men ellers har jeg ikke rørt andet. Har godt nok næsten 2mg LSD der ligger. Har ikke været ramt siden jeg blæste af med audhumla for, i mit hoved, lang tid siden.

Men vil da helt sikkert lave et copy/paste svar - synes bare det så staten danmark agtigt, men hvad fanden, er jo også dansker så det vel fair nok.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

agjoey skrev:
Kunne du ikke bare skrive toxtoxtox, jeg er ikke enig men tak for post.

Gad vide hvordan du ville se paa denne negative kamp med dig selv hvis du havde faaet 3 cleane postive aar i skuffen?

Forstår overhovedet ikke hvad du mener med det der????? Cleane forstår jeg godt - men hvad er det med det positive?????

Medlem
Brugeravatar

Hey, først vil jeg lige sige jeg ikke har en skid forstand på ADHD, det indrømmer jeg gerne. Men mener jeg har hørt succeshistorier om folk der har "dulmet" det eller hvad man skal sige med medicin. Ved ikke hvilket medicin det var, eller hvor meget man skal tage, men synes da det er værd at tjekke op på :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mener nok det hedder methtylphenidat, det som man giver til adhd/add/add+h lidende mennesker - problemet er bare at med voksne, der hjælper medicinen ikke i alle tilfælde. Jeg er meget imod at tage medicin - hader at indtage et kemikalie der ikke gør mig blæst - det føles forkert og synes ikke min krop skal straines med flere kemikalier end dem jeg frivilligt smider i kælderen....

Det er overvejet, men så vidt jeg forstår, så er alt adhd medicin potentielt vanedannende.... jeg har så let ved at samle vaner op. iæsr hvis det er nogle jeg bliver euforiske af. Så den sti er lukket for mig - desværre. Dog er jeg ret sikker på det vil virke - dette er så kun baseret ud fra "personlige" erfaringer med meth og ret ren amfetamin - der har jeg mit fokus - koncentration - er afslappet og har det virkelig bare meget bedre, end jeg har det, på de fleste hverdage - ihvertfald er mit fokus der 100% - selv min egen familie kan bedre lide mig i amf/meth påvirket tilstand - de synes jeg er mere "normal" at snakke med, mere nede på jorden, ikke nær så "Manisk" som jeg ellers kan virke.

Tanken om at skulle være misbruger for at kunne leve normalt, tiltaler mig slet ikke - dog vil jeg helt vildt gerne have at folk siger det samme om mig når jeg ikke er blæst, som når jeg er blæst. Har fundet ud af, at jeg ret tit taler hånende til folk - ved ikke om jeg altid har gjort det, eller om det er kommet henad vejen - bare ret neder at vide man snakker sådan - hvis jeg har gjort det altid - har jeg jo såret mennesker på min vej igen og igen.... Tit føler jeg mig ikke som det rare menneske som jeg opfatter mig selv som - nok mest fordi det meste selvreflektering forgår i blæsere, efterblæsere og dagene efter - fordi netop i narkopåvirket tilstand, er jeg jo helt nede på jorden og dybt anderledes - så klart jeg har fået et rigtig meget forkert indtryk af mig selv.

Har fundet problemet med min søvnløshed, hver evige eneste fucking gang min venindes fyr (som hun endnu ikke er gået fra) sover her, så sover jeg først ved en 5-6 tiden om morgenen. Hvorfor jeg så ikke kan sove, kan der være flere svar på og med mit kryptiske indre, er det noget der skal tænkes over.

Så kan man jo så igen stille sig spørgsmålet, hvorfor vælger jeg at holde vagt over min veninde? Er det ren venskabelig kærlighed eller er det "rigtig" kærlighed. Tøsen her giver mig lyst til at forandre mig, har jeg seriøst aldrig nogensinde oplevet med et andet menneske og at han så slår hende, giver mig lyst til at smadre ham i nakken med en vægtstang. Den fornemmelse kender i sikkert godt nogle af jer.
Jeg er har bare ikke lyst til at åbne op for en side af mig selv, som jeg lagde så meget på hylden for mange år siden - har virkelig kæmpet for at slippe af med den der indre blodrus jeg uheldigvis er født med. Nu vender den tilbage, pågrund af en kvinde eller pågrund af en nar der slår på en kvinde - eller begge.

Måske ligger der helt andre ting bag det - måske burde jeg bare sige fuck jer til dem begge, fordi måske er det begges opførsel som fucker mig op, mit liv er ihvertfald ikke blevet lettere siden jeg har mødt nogen af dem, tværtimod... Måske man bare skulle lade dem klare sig selv - måske skulle jeg for en gang skyld glemme andres problemer og kun have fokus på mig selv...

Senest rettet af Freakaling 28 okt 2008 00:01, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Child of Aum skrev:
måske skulle jeg for en gang skyld glemme andres problemer og kun have fokus på mig selv...

Det lyder som en fin ide, fokuserer du på dig selv og ændrer du dig selv, vil dit forhold til andre utvivlsomt blive mere harmonisk.

Spørgsmålet er om du overhovedet magter at være alene?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]