Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 19:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
det jo nok ikke fordi denne smarte opfindelse overgår klassikeren.

vi brugte et stort vandpibe hovede, på vej op slugte flasken det meste af 1½ smøgs mixet, dejlig gul tåge. så tog min ven det i et hug og bagefter lagde han sig i sengen, bare langsomt tilbage uden at man kunne få kontakt til ham, selvom han havde åbne øjne og jeg blev ret bange, da han ikke trak vejret og ruskede i ham og han vågnede lidt efter op i et sæt og måtte erkende det var en voldsom lunge. lidt tarveligt da vi ikke havde mere :cry:

nogle andre der har prøvet den tilstand efter et sug?

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
fåkd bæver :arrow: Ikke lige prøvet det du beskriver. Men hvor stop var den flaske i i brugte. For må satma' være svært og få suget et helt 1½ smøgs mix ud i en 1½ L. flaske :shock: Jeg kan knap nok få suget et ½ smøg mix. igennem til en 1½ liters flaske.

Naii se vi har fået nye smileys :rocking:

Medlem
Brugeravatar

ja det lyder vildt, det var et 1½ mix, han fik nok kun røget 1 smøg, resten må have brændt af selv, hovedet var ret stort (ca 15 cm i diameter), tror det var en 1½ flaske måske en 2 liter, kan ikke huske det, det er over et år siden, men har ikke se en tage en så stor lunge siden, men ryger selvfølgelig heller ikke spand til hverdag. :rocking:

Medlem
Brugeravatar

fåkd bæver skrev:
ja det lyder vildt, det var et 1½ mix, han fik nok kun røget 1 smøg, resten må have brændt af selv, hovedet var ret stort (ca 15 cm i diameter), tror det var en 1½ flaske måske en 2 liter, kan ikke huske det, det er over et år siden, men har ikke se en tage en så stor lunge siden, men ryger selvfølgelig heller ikke spand til hverdag. :rocking:

tror altså det er umuligt af syge et 1½ smøgs mix og hovedt var 15 cm i diameter det giver jo ingen mening. undskyld vis jeg har misforstået noget er vold skæv :lol:

Medlem
Brugeravatar

jeg også gal på den, kigger på en lineal, det var ca. et 8 cm vanpibe hovede, mixet lå godt spredt ud.

Medlem
Brugeravatar

Lyder som en udfordring for Hashbean http://www.youtube.com/watch?v=4cUmQ_3lRbY :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Shperma skrev:
Lyder som en udfordring for Hashbean http://www.youtube.com/watch?v=4cUmQ_3lRbY :D

Har lige subscribed til hans kanal, den mand er... for... vild! Jeg har længe savlet over hans dyrk men hans gemyt og lungemuskel er for crazy :gud:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gemmer mig i nordsjællands skove..
Shperma skrev:

shit han kan suge.. :rocking:

Medlem

hej ny jeg tilbage, dejligt af se mit indlæg er gået vider, men syns vi skal holde os til emne og ikke for står fan man er af erik, vis man vil det, så lav et fan indlæg.

men tænkt om den duel mellem erik og en anden som jeg ikke kan huske hvem er, er det blevet til noget eller bliver det til noget vis det gøre, hvornår ?

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hellsingør
Lyng skrev:
hej ny jeg tilbage, dejligt af se mit indlæg er gået vider, men syns vi skal holde os til emne og ikke for står fan man er af erik, vis man vil det, så lav et fan indlæg.

men tænkt om den duel mellem erik og en anden som jeg ikke kan huske hvem er, er det blevet til noget eller bliver det til noget vis det gøre, hvornår ?

Lyseslukker :D

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Lyng skrev:

Dip har vist smidt håndklædet i ringen. :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Man skal aldrig sige aldrig. Man bør ihvertfald aldrig opgive en kamp inden den er begyndt, er meget skuffet over at der ikke har været nogen duel. Havde jeg fundet på et genialt rygeredskab og var blevet udfordret af selveste Erik Spandmand havde jeg fortrudt til evig tid hvis jeg ikke gav en kamp til stregen.

8)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Altså der ventes stadigvæk og hvis P. Muad Dib får bongen ud af røven og får kreeret vidunderet kommer det på Youtube

Medlem
Brugeravatar

Paul Muad Dib skrev:
AMBIENT: FUCK DIG!!! Jeg afslører intet, men du har ret! Moderator, ban den spoiler/advar herom!

Jeg kan lige så godt offentliggøre ideen.

Metal formet som et rør, som er aflukket i enden, med et bonghoved fastmonteret. Dette hoved har en mekanisme, som er taget fra de der kugleformede metal te-filtre, således at mixet forsegles bag et net, så det ikke kan falde ud.
Der er et stempel, som står for at skabe under og overtryk. Dette stempel har en kant betrukket af plast/silicone, for at slutte tæt, således at røgen bliver tyk og god.
Derudover går en metal "pæl" igennem stemplet, vinkelret med den forseglede bagende, således at stemplets rute er stabiliseret, og ikke tipper over.

Resultatet er en spand, som kan ryges over alt. Den behøver intet vand, og kan ligge i en taske. Det ligner en ganske simple pumpe. Derudover, så kan den lægges i fryseren, således at metallet ganske hurtigt nedkøles, og hjælper til at komprimere røgen.
Iøvrigt, så er det en miljøvenlig spand, med bonus for mindre "bumset" rygemetode, for nybegyndere.

Plz, HVIS i vælger at lave den, så gør det ORDENTLIGT! Gør (Ghan)Ja glad!

Sådan en lavede vi på roskilde af en ødelagt vandpibe, en masse gaffatape og sådan en termokande med sådan en lille hane, som man så kan pumpe kaffe (eller røg) ud af. Den virkede ganske fint.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]