FarmerFyr skrev:
Jeg tror at det lige netop er det der er budskabet: Dette er MEGET fjollet - forbuddet altså!

Hehe forbuddet er særdeles fjollet. Men det er demonstrationerne nu osse. Jeg tror bestemt ikke det har en positiv effekt på folks holdninger overfor cannabis at se en flok ofte langhårede og ildelugtende menesker rende rundt og ryge joints og chillums.
Der må være andre måder at gøre det på.
Lille Rødehætte skrev:
Jeg var engang til en demonstration hvor de hev en gut ind i en vogn fordi han røg noget der lignede en joint. Det var det så ikke, så han slap.
Kan det virkeligt passe at de ikke gør noget hvis man ryger?
Var det til en cannabis demonstration?
Fra politikens dækning af cannabis demonstrationen i maj i år:
Politiken skrev:
»Indgriben ville skabe slagsmål«
I dagens anledning er stridsøksen begravet mellem ærkefjenderne poltiet og christianitterne. De demonstrerende mennesker får lov at ryge deres hash, uden politiet griber ind:
Politiet skrev:
»Hvis vi prøvede at gribe ind, ville det skabe et større slagsmål. Det er jo ikke sådan vi skal bekæmpe hash. Selv om det måske også lidt er en provokation, så er det mest en demonstration, hvor de viser deres holdning til hashspørgsmålet«, siger delingsføreren Jørgen Petersen fra Københavns Politi.
...
»Når bare ikke vi forsøger at beslaglægge hash i dag. Det er ikke måden at vinde slaget på. Det kan vi gøre en anden dag«, siger delingsføreren.
satme fedt at læse en så positiv udtalelse fra politiets side. tror det er det klogeste jeg nogensinde har hørt en panser sige