Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 01:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Lavdosis trip
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Der er mange der taler om at de største oplevelser er på de mindste doser, men hvor langt ned skal/bør man gå? Det er yderst subjektivt, men hvor lidt kan man mærke? Der er tale om P. Cubensis groet på rug (growbox :roll: )

Og er det muligt at tage en så lille dosis, at man kan skifte mellem "svampetilstand" og upåvirket? Altså så man kan virke og fungere forholdsvis normalt, men samtidigt synke ind i sig selv efter behag?

Jeg håber I forstår min måske lidt rodede fremstilling
Anders

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Mindre doser svampe er IMO bedre til hyggeligt samvær med andre end større doser, man kan sagtens få godt ud af mindre doser også...

Hvad der kan mærkes afhænger af mange ting, men prøv med 1g pulveriseret i the, det burde være en fin lille dosis hvis man ikke vil have for meget. Der kan jo redoseres og theen gør at det virker hurtigere.

Ang. det med at skifte mellem tilstande, jeg synes ikke det er svært at blive "ædru" når det kræves på psykedelika, modsat fx. alkohol som bare bliver ved.. Jo større doser jo sværere selvfølgeligt, men møder jeg politiet på 3-400mics syre kommer jeg helt op til overfladen igen

Medlem

And, må jeg spørge hvad du bruger de lave doser til?

Medlem
Brugeravatar

Xpert> Mon ikke det der med at skifte mellem tilstande er meget individuelt? Jeg har det også sådan at jeg kan opføre mig utroligt straight når jeg er påvirket(med undtagelse af alkohol), men når And spørger som han gør, giver det mig indtrykket at han har sværere ved det. Er det korrekt?

Mht. doser.. Altså MINE personlige erfaringer og indtryk fortæller mig at det er forberedelsen, set og setting der er det vigtigste. Især den mentale tilstand man er i op til turen synes jeg er vigtig. Man skal være inspireret.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Min intention er todelt. Både lavdosis for at tage et lille hyggetrip uden at det er stort og man kokser rundt. Men også ment til mere spirituelle og dybe oplevelser, selvfølgelig ikke samtidigt med hyggetrippet!

Mht. at skifte rundt, så at sige, er det igen i hygge-regi, skønt jeg dog ikke har de største problemer med det normalt. Jeg fik da Hr. og Fru. Danmark til at vælge et andet sted, sidst jeg var på svampe i en naturpark. Jeg mumler og fjoller lidt rundt i ordene.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
Jeg vil sige at de lav dosis svampetrip jeg har haft har været fede..
men du skriver spirituelle og dybe trips vil dog mene, har i hvert fald selv den erfaring at hvis du går op i dosis vil det mystiske ved at trippe også blive mere intest og fantastisk! Jeg kan kun anbefale alle at prøve et høj dosis svampetrip (5 gram tørrede cubensis tog jeg) Det er en oplevelse der ikke kan sammenlignes med de mindre doser og efter min mening skal prøves af folk med intresse i psychedelia! alt andet ville være at snyde sig selv for psylocybins fulde potientale!
Du for simpelhen smeltet virkeligheden ned omkring dig! ekstremt intest (på en hård måde! din psyke prøver at finde hoved og hale i svampe magi) men også noget usammenligneligt fantastiskt!

Edit: Flimmer. 5 gram er ikke nybegynder dosis :!:

Jeg får fine visuals på 1g cubensis hakket til småstykker i en håndvarm earl grey.

Har aldrig brudt mig om at tage feks 2g, da jeg sys det er alt for forvirrende, og rastløsheden i comeuppet er direkte forfærdeligt for mig.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]