Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 08:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
UNDSKYLD jeg bryder af men jeg forstår slet ikke svensk , men er der nogen der hurtigt kan forklare hvad der er sket med hans hånd ???

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
vasoconstriction = Sammentrækning af blodårene = lemmerne får ikke ilt og næring og dør.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Mig og et par venner købte og trippede Bruma DF, i århus, præcis en uge før uheldet ved skovfesten. Og da jeg aldrig har set det i århus før, må det næsten være det samme som det, der blev solgt til festen.
Vi fik det som væske, 1ml pr. mand i små bøtter. Jeg forstår udemærket godt at de fuckede op ude i skoven. Det var sgu en voldsom, psychedelisk, maraton, og der måtte gå 26 timer uden søvn, før halluerne havde lagt sig, og før jeg kunne artikulere mig nogenlunde korrekt igen.
Vi var 3 der tog det. Mig og min ven der trippede sammen, syntes begge at det var et alt, alt for wack drug, men vi undgik dog ambulancen, med et godt Set&Setting (:. Den tredje havde dog store smerter i hjerteregionen, men klarede den også.

Jeg tror ikke de OD'ede ude ved Moesgaard. De var bare ikke lige klar på at blive så smækket og tævet, i så lang tid..

Alt for nøjeren drug, hold jer fra det :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Lyder ikke godt, men derfor skal de ikke skrive så meget pis som de gør rundt omkring.

Fx. fangede Urbans artikel mit blik: "Rusvirkningen ved BROMO-dragonfly er med til at gøre stoffet farligt og forøger risikoen for overdosis"

Det er dog utroligt som de kan formulere det så det lyder utrolig farligt :roll:

Annoying attention wh0re!
Brugeravatar

Geografisk sted: In the chopaaaaaaaa.
ThirdEyeFlood skrev:
Her er en ret udførlig svensk artikel om Bromo-dragonFLY og et svensk dødsfald forårsaget af stoffet. ADVARSEL: Indeholder 2 pænt nasty billeder, you've been warned!

http://ltarkiv.lakartidningen.se/2008/temp/pda34918.pdf

Shit. Nekrose er fandme en kedelig bivirkning.

Nu hvor at stoffet har fået publicity synes jeg at det ville være på sin plads med et opslag på forsiden, sådan at interesserede nemt har adgang til information - det er ikke nemt at overskue et helt forum når man har noget så specifikt for øje.

Nu skal jeg ikke bestemme psychedelias officielle mening, men jeg synes der er god grund til at udstede en advarsel mod stoffet (det samme kan gøres med mephedrone, og daglig misbrug af ketamin). En ting er at staten/politiet siger at noget er farligt, det siger de jo at alt er, jeg tror, det har en større effekt på potentielle brugere når advarslen kommer fra 'miljøet'.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Helt enig Max temp, og glæder mig til at se dit udkast :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]