Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 13:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Hej, søgte lidt rundt på nettet og fandt denne artikel, ved ikke om nogen af jer har læst den, dog er den fra 2003, men derfor har jeg nu har okay fornøjelse ved at læse den :roll: :roll: :lol:

http://www.business.dk/article/20020513/nyhedsoversigt/105130635/

Medlem

Geografisk sted: Far Away
Citat:
Man kan med god ret frygte, at der pludselig dukker et stof op, der giver Parkinson-syge eller en anden alvorlig sygdom, som det skete i USA,« siger Henrik Rindom

Nogen der kan fortælle mig hvilket stof og sygdom den kære Henrik Rindom snakker om her?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Canax skrev:
Citat:
Man kan med god ret frygte, at der pludselig dukker et stof op, der giver Parkinson-syge eller en anden alvorlig sygdom, som det skete i USA,« siger Henrik Rindom

Nogen der kan fortælle mig hvilket stof og sygdom den kære Henrik Rindom snakker om her?

Tror han snakker om opioidet MPPP hvor der har været tilfælde af undergrunds producerede batches indeholdende MPTP som kan give parkinsons.
http://en.wikipedia.org/wiki/MPTP

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Peakeye skrev:
Hej, søgte lidt rundt på nettet og fandt denne artikel, ved ikke om nogen af jer har læst den, dog er den fra 2003, men derfor har jeg nu har okay fornøjelse ved at læse den :roll: :roll: :lol:

http://www.business.dk/article/20020513/nyhedsoversigt/105130635/

Om vi har læst den???
Han var SÅ tæt på, at få pådraget sig en "Kurt Westergaard", da artiklen i sin tid blev læst i Urban.
Billede
...Ikke nogen korporlig afstraffelse, men blot for at give ham en verbal øretæve af dimensioner, som en reminder om hvor stort tudefjæs han var/stadig er. Den klamme, feminine stodder :lol:

William S. Borroughs skrev:
Most of the trouble in this world has been caused by folks who can't mind their own business, because they have no business of their own to mind, any more than a smallpox virus has.

Ta´den, Kåre!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]