Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

[iframe]http://politiken.dk/indland/article557277.ece[/iframe]

Citat:
»Der har jeg en pragmatisk holdning. Når nu politiet har minimeret stoffernes tilgængelighed så meget de kan, så jeg gerne, at der bliver gjort mere for at reducere skadevirkningerne af de stoffer, der alligevel bliver taget«, mener Henrik Rindom.

Det er da dejligt at Rindom langt om længe har besluttet at støtte HR-tankegangen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Indeed.

Well.. De kan jo have ret i at nogle (læs: blæseidioter) sluger alt de kommer i nærheden af uden at stille spørgsmålstegn ved hvad det er, eller hvad det gør..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Ja, det er da noget af det mest fornuftige jeg har læst/hørt fra Rindom's side længe. Det kan være han alligevel har fået tjekket andet end vores triprapport sektion ud.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg kan desværre ikke huske hviklen avis, artiklen var i, men Rindom havde vist også foreslået 'mobile laboratorier', hvor man kunne få testet fx sin ecstacy-pille. Lidt lige som de har gjort i Holland, ved div. stoffer.

PS. Rindom er det klogeste menneske nord for grænsen

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Frugthat skrev:
Jeg kan desværre ikke huske hviklen avis, artiklen var i, men Rindom havde vist også foreslået 'mobile laboratorier', hvor man kunne få testet fx sin ecstacy-pille. Lidt lige som de har gjort i Holland, ved div. stoffer.

Kunne det evt. tænkes at være ovenstående artikel? :P

Citat:
I forbindelse med sagen om bromo-dragonfly efterlyser han en mulighed for at lade de unge møde op med stofferne og få dem testet, så de kan få en præcis viden om de stoffer, de har anskaffet sig.

Den model er brugt i Østrig og Holland, hvor et laboratorium i en bus kører rundt i nattelivet og tester blandt andet ecstasy-piller.

:peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Frugthat skrev:

Se så ville man være ovre i noget reel HR og potentielt redde liv - ikke blot kæmpe en indirekte kamp om markedsandele til statens afgiftsbelagte rusmidler... Ringdom er den en-øjede i de blindes land :gud:

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
"Problemet er, at man kan få dem til at tage hvadsomhelst lige fra mørtel til alle de her stoffer uden at sætte sig ind i det«, forklarer Henrik Rindom.

Det er sgu da årets citat. Jeg så godt overskriften med ham fyren der havde spist/drukket mørtel. Hvad fuck sker der?! :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Idéen med det mobile laboratorie er glimrende, Lene Espersens svar, for nogle år siden, da idéen bare var boder med laboratorier, husker jeg at lyde noget lignende af, at de ikke ville acceptere, at de unge i DK tog stoffer, og det ville være en slags godkendelse af dette, hvis man fik disse boder sat op.. :gud: Hvordan et så fucking dumt menneske kan blive minister, er over min fatteevne..

Hellere lade unge dø, for ikke at tabe ansigt? :shock:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]