Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 jul 2025 01:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

for godt og vel et lille år siden havde jeg mit livs mest skræmende oplevelse nogensinde! vi var samlede 5 personer ved en god ven til et lille e trip. Jeg havde 5 stk's kikz, og de røg hurtigt i flæsket på mig (som altid) og efter en lille times tid var jeg blæst fra alle vinde. det skal lige understreges at jeg bliver som et lille barn når jeg er på kiks :P...

pludselig under blæseren beslutter to af de andre at sætte en film på

http://www.youtube.com/watch?v=IISxLrH4tH8 denne!

og da jeg så dette klamme klip gik jeg helt i panik og råbte til dem at de skulle slukke det med det samme. senere på aften er jeg stadig skræmt over klippet og kan hverken sidde med rykken mod vinduer eller noget.

de følgene nætter får jeg det slemmere og slemmere når jeg skal sove, og hele den første uge sov jeg med hovedet under dynen af fygt for at se ham for mig igen. det bliver kun værere endnu, og i omkring 3 måneder ser jeg stadig en person for mig når jeg skulle sove, en rigtig klam person, og nogle gange kom denne person rigtig tæt på mig! jeg var så bange at jeg skjulte mig under dynen sov med lys tændt og rystede som en i helvede.

nu her et lille år senere er jeg kommet over oplevelsen, men det var nok det væreste trip i mit liv!!!!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Hva er det du vil med tråden? Hvis du skulle være i tvivl, så er det altså bare en musikvideo til et aphex twin nummer, ikke noget at blive skræmt over. Hvis du kan lide musikken, er der mere lige her http://www.youtube.com/watch?v=5Az_7U0-cK0&feature=related :)

Junior medlem

Ambient skrev:
Hva er det du vil med tråden? Hvis du skulle være i tvivl, så er det altså bare en musikvideo til et aphex twin nummer, ikke noget at blive skræmt over. Hvis du kan lide musikken, er der mere lige her http://www.youtube.com/watch?v=5Az_7U0-cK0&feature=related :)

ville faktisk bare dele min oplevelse. ved godt det kun er en musik video men i den tilstand jeg var i virkede det så virkeligt og uhyggeligt. :)

Junior medlem

ps. må indrømme at jeg stadig er bange for at gå i mørke rum efter oplevelsen :P...

er der andre der har oplevet lignende, og så stadig være mærket efter det så længe efter???

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
FEEEEED VIDEO MAND!!!! har jeg aldrig set før - godt nok for genial.

Har haft nogle noieren eftervirkninger engang hvor de var der hele tiden, også om dagen. Sådan nogle naziSSudseende mennesker med hvide stofmasker og diverse andre ting - pænt skræmmende de første par gange man ser det - men efter man finder ud af det ikke er der, bliver det bare irriterende.

Det lyder til du er begyndt at tage stoffer inden du har fået styr på dine følelser - meget skræmmende oplevelse du har haft - over noget der ikke burde skræmme dig overhovedet. None of this is real.

Junior medlem

Child of Aum skrev:
Det lyder til du er begyndt at tage stoffer inden du har fået styr på dine følelser - meget skræmmende oplevelse du har haft - over noget der ikke burde skræmme dig overhovedet. None of this is real.

ville mene jeg havde fint styr på mine følelser, havde taget mange gange før nævnte oplevelse :)... men du har ret jeg burde ikk være blevet så skræmt over det.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Troede jeg havde set alle tvillingens videoer, men ak nej denne her var ligeså fed som de plejer! :mrgreen:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
miraculin skrev:
Child of Aum skrev:

ville mene jeg havde fint styr på mine følelser, havde taget mange gange før nævnte oplevelse :)... men du har ret jeg burde ikk være blevet så skræmt over det.

Men kan sagtens følge tankegangen i hvad du blev skræmt over - mig på LSD og så den video der - den vil distorte mit sind og lave underlige følelser i min hjerne.... Fordi skræmmende, det er den da - sådan lidt - men det er jo det som gør den fed IMO..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
Jeg kan godt følge dig.

det er klart at man er mere sårbar overfor skræmmende ting når man er på stoffer, lige meget hvad du er på, så kan noget skræmmende og specielt en forstyrret film som denne, skræmme en og når du er på stoffer kan det være på måder man ikke troede muligt.

det lyder som en traumatisk oplevelse du har haft, måske du skulle have kontaktet en psykriater dengang?

Junior medlem

fåkd bæver skrev:
Jeg kan godt følge dig.

det er klart at man er mere sårbar overfor skræmmende ting når man er på stoffer, lige meget hvad du er på, så kan noget skræmmende og specielt en forstyrret film som denne, skræmme en og når du er på stoffer kan det være på måder man ikke troede muligt.

det lyder som en traumatisk oplevelse du har haft, måske du skulle have kontaktet en psykriater dengang?

narh vil ikk mene det evr nødvendigt :P jeg er jo kommet videre hehe ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
så du ville bare lige dele din skræmmende oplevelse med os andre så vi ligger søvn løse de kommende par måneder? jamen tak hehe ej det gas men ville nødig møde ham på en mørk gade en lørdag nat.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
miraculin skrev:
fåkd bæver skrev:
Jeg kan godt følge dig.

narh vil ikk mene det evr nødvendigt :P jeg er jo kommet videre hehe ;)

jeg snakker jo også om "dengang"

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Nåh, den er da ellers efterhånden gammel? Jeg har ikke tænkt mig at tilføje noget konstruktivt til tråden, men blot lige smide et link til denne. Jeg har haft så led griner på over de to i starten flere gange end jeg kan huske.

Medlem

Det egentlig lidt "sjovt" hvordan man kan blive skræmt. Jeg er personligt heller ikke super ekstatisk over mørket omend det ikke er fremtrædende i en 60kvm lejlighed i forhold til da man boede hjemme.

Miraculin for lige at kommentere dit indlæg, så har jeg faktisk prøvet noget lignende. Jeg var ikke påvirket af stoffer, men var tilgengæld ikke særlig gammel og dermed var min hjerne måske mere sårbar eller modtagelig for sådan noget input.

Det lyder måske dumt, men jeg kan huske flere episoder fra film som virkelig har gjort mig bange som barn. Der var en scene i Ghostbuster jeg husker SÅ tydelig. Den der grønne tingest der sidder i et skab eller sådan noget og som hopper efter nogen. Personerne løber ud i en park, hvor folk spiser i en rund restaurant med glasruder. De kan ikke se den grønne tingest men kun personerne som så bliver ædt og står og skriger op af ruden om hjælp. Kan i huske scenen?

Jeg vågnede tit om natten og var så mega bange for at komme ud af min seng. Mit værelse lå på en gang måske 20meter fra mine forældres og 4meter fra toilettet. Så jeg løb alt hvad jeg kunne hen og pissede med døren låst og styrtede så op og sov hos mine forældre. Det skete mange nætter. Nogle gange lukkede jeg også øjnene når jeg løb hvilket resulterede i at jeg nogle gange bankede hovedet ind i ruden for enden af gangen, med fuld kraft. :)

Det kan godt være det lyder banalt, men dengang var det virkelig ulækkert.

Der var også en lille lyshåret pige i en natkjole med en bamse knuget ind til sig, hvor det begyndte at bløde ud fra bamsens øjne. Hun stod på gulvtæppet foran toilettet og det var derfor døren blev låst. Har dog aldrig fundet ud af hvilken film hende pigen er med i. :-) (Nogen der kender filmen?)

Jeg kan huske lige så tydeligt, at når jeg løb ud fra mit værelse så hoppede den grønne tingest efter mig og jeg dukkede mig indtil jeg nåede toilettet hvor pigen stod. Den grønne tingest hoppede over mig og jeg lukkede øjnene og ignorerede pigen, selvom jeg kunne se hende for mig med lukkede øjne. Inde på toilettet vidste jeg at begge stod klar og når jeg var færdig styrtede jeg ud og den grønne fucker hoppede efter mig op mod mine forældres værelse.

Det skal lige siges at det ikke er hallucinationer eller sådan noget. Bare billeder i hovedet af episoder som tilsyneladende har skræmt mig.

Jeg ved ikke præcis hvor lang tid det stod på, men vil gætte på omkring 2 år i alderen 5/6-7/8 år. +/-
Anyway, jeg er ikke bange mere nu hvor jeg er blevet voksen, stor og stærk. :-)

Bare en lille anekdote om hvordan folk kan blive skræmte af underlige ting. Der er sikkert mange der har oplevet noget lignende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]