Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 08:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

http://www.hampepartiet.dk/chillum%20eller%20joints.htm

Chillum ? Eller joints ? Kom til Smoke Out den 6/9 - 2008

Er du til at ryge på chillum ? Eller joints ? :rasta Hvad enten du er til det ene eller det andet, er der kun et at gøre: Mød op den 6/9-2008 og støt enten chillumrygerene eller jointsrygerne. Chillumfolket mødes på Kongens Nytorv omkring klokken 14, eller kom til Rådhuspladsen hvis du er på jointholdet klokken 14. de to demonstrationer starter hver sit sted, men alligevel mødes vi på Pusher Street i fristaden Christiania, hvor der vil være en stor Smoke Out. Her vil der med garanti blive røget igennem, på henholdsvis joints og chillum og ikke mindst, jordhookahen i trillebøren vil komme på banen igen. Så afgør vi en gang for alle hvem der er bedst. Det er klokken 16. Der er fra starten lagt op til en hård og uforsonlig linje mellem jointrygerne og chillumrygerene, men senere på dagen ender det hele nok i fred og forsoning, for vi er alle cannabisnydere (hvad enten vi er til joints eller chillum) og vi er jo fredselskende mennesker. Der går rygter om at bongrygerne også vil lave en demo, hvis de ellers kan tage sig sammen til det. På dagen er der flere skabrygere som vil ryge ud.

PS: Du er også velkommen hvis du ikke ryger men bare går ind for fri cannabis, for vi vil vise at forbudet er latterligt, og spild af tid og skatteydernes penge, for vi nyder cannabis alligevel. Kom og vis at du går ind for fri cannabis, vi er mange der nyder cannabis, og vi er mange forskellige der nyder det. Der følger snart mere information.

Medarrangør: Klaus Trier Tuxen / Hampepartiet

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
lis skrev:
http://www.hampepartiet.dk/chillum%20eller%20joints.htm

Chillum ? Eller joints ? Kom til Smoke Out den 6/9 - 2008

Er du til at ryge på chillum ? Eller joints ? :rasta Hvad enten du er til det ene eller det andet, er der kun et at gøre: Mød op den 6/9-2008 og støt enten chillumrygerene eller jointsrygerne. Chillumfolket mødes på Kongens Nytorv omkring klokken 14, eller kom til Rådhuspladsen hvis du er på jointholdet klokken 14. de to demonstrationer starter hver sit sted, men alligevel mødes vi på Pusher Street i fristaden Christiania, hvor der vil være en stor Smoke Out. Her vil der med garanti blive røget igennem, på henholdsvis joints og chillum og ikke mindst, jordhookahen i trillebøren vil komme på banen igen. Så afgør vi en gang for alle hvem der er bedst. Det er klokken 16. Der er fra starten lagt op til en hård og uforsonlig linje mellem jointrygerne og chillumrygerene, men senere på dagen ender det hele nok i fred og forsoning, for vi er alle cannabisnydere (hvad enten vi er til joints eller chillum) og vi er jo fredselskende mennesker. Der går rygter om at bongrygerne også vil lave en demo, hvis de ellers kan tage sig sammen til det. På dagen er der flere skabrygere som vil ryge ud.

PS: Du er også velkommen hvis du ikke ryger men bare går ind for fri cannabis, for vi vil vise at forbudet er latterligt, og spild af tid og skatteydernes penge, for vi nyder cannabis alligevel. Kom og vis at du går ind for fri cannabis, vi er mange der nyder cannabis, og vi er mange forskellige der nyder det. Der følger snart mere information.

Medarrangør: Klaus Trier Tuxen / Hampepartiet

han er jo for genial ham Tuxen :D

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
lis skrev:
Der går rygter om at bongrygerne også vil lave en demo, hvis de ellers kan tage sig sammen til det.

Haha, good one! :D

Medlem
Brugeravatar

Fedt.. Gid man boede i Kbh..

Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Vi ses :twisted:

Medlem

Hehe, ja, det er nu et dejligt arrangement, men jeg står som en lus mellem to rygeinstrumenter, eller hvordan det gamle ordsprog lyder.

Jeg æælsker at ryge på min chillum, men samtidig æælsker jeg jo joints lige så højt. Oh, hvilken eksistentiel knibe!

Hjælp mig! Argumentér for og imod :wink:

Medlem
Brugeravatar

Mungojohn skrev:
Hehe, ja, det er nu et dejligt arrangement, men jeg står som en lus mellem to rygeinstrumenter, eller hvordan det gamle ordsprog lyder.

Jeg æælsker at ryge på min chillum, men samtidig æælsker jeg jo joints lige så højt. Oh, hvilken eksistentiel knibe!

ALTID tag jointen hvis du er i tvivl, så ender det godt ;D

Junior medlem
Brugeravatar

OOOH Katten!! det er JOE her !

Vi tager til Smoke Out du og jeg :joint: .. og vi er self med jointrygerne ellers får du hug

Medlem
Brugeravatar

Mr. Smoker Nintendo skrev:
OOOH Katten!! det er JOE her !

Vi tager til Smoke Out du og jeg :joint: .. og vi er self med jointrygerne ellers får du hug

Haha, ja selvfølgelig, andre der skal med på jointrygerne? (overvejer bong :p)
Er der folk fra psychedelia der mødes der inde?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Mungojohn skrev:

den er nemlig rigtig svær, chillummen er jo en gammel traditionel rygemetode, og joints er bare utrolig nice :peace:

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Både joints og chillum er udemærkede rygeintrumenter, som vigtigst af alt begge to har den egenskab at de kan klare at blive sendt rundt i en gruppe uden at gå ud - derfor er jeg også lidt i vildrede om hvad jeg vil vælge...
Jeg tror dog at jeg ender på chillummen da det er noget så dejligt at sidde på en eng og sende chillummen rundt i en rundkreds. (og så er det så dejlig hippie-agtigt!) :)

Mvh Jonas!

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
He he... ville nu helst med bong rygerne. Men det er sku' så besværligt og slæbe rundt på en bong, så jeg tror jeg hopper med Chillim folket 8)

Men håber lidt på at Erik spandman kommer på banen og får lavet en spand gruppe også :P

Og det ville jo samtidig være et godt tidspunkt for dig PMD og fremvise din SM2000 til det glade folk. Hvis du da ellers får dig nølet sammen og får den lavet :wink:

Hvor store er chancerne for at panserne kommer på denne pragtfulde dag ?

Site Webmaster
Brugeravatar

Қeta-Smølfen skrev:
Hvor store er chancerne for at panserne kommer på denne pragtfulde dag ?

Panserne vil være der. Det har de været til alle andre cannabis demonstrationer jeg har været til. Men de buster dig ikke, så længe du bare går og ryger.

Jeg tror selv jeg springer over denne gang. Det virker efterhånden en smule fjollet.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Jugg skrev:
Қeta-Smølfen skrev:
Det virker efterhånden en smule fjollet.

Jeg tror at det lige netop er det der er budskabet: Dette er MEGET fjollet - forbuddet altså! :P

Mvh Jonas!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg var engang til en demonstration hvor de hev en gut ind i en vogn fordi han røg noget der lignede en joint. Det var det så ikke, så han slap.

Kan det virkeligt passe at de ikke gør noget hvis man ryger?

Site Webmaster
Brugeravatar

FarmerFyr skrev:
Jeg tror at det lige netop er det der er budskabet: Dette er MEGET fjollet - forbuddet altså! :P

Hehe forbuddet er særdeles fjollet. Men det er demonstrationerne nu osse. Jeg tror bestemt ikke det har en positiv effekt på folks holdninger overfor cannabis at se en flok ofte langhårede og ildelugtende menesker rende rundt og ryge joints og chillums.

Der må være andre måder at gøre det på.

Lille Rødehætte skrev:
Jeg var engang til en demonstration hvor de hev en gut ind i en vogn fordi han røg noget der lignede en joint. Det var det så ikke, så han slap.

Var det til en cannabis demonstration?

Fra politikens dækning af cannabis demonstrationen i maj i år:
Politiken skrev:
»Indgriben ville skabe slagsmål«
I dagens anledning er stridsøksen begravet mellem ærkefjenderne poltiet og christianitterne. De demonstrerende mennesker får lov at ryge deres hash, uden politiet griber ind:

Politiet skrev:
»Hvis vi prøvede at gribe ind, ville det skabe et større slagsmål. Det er jo ikke sådan vi skal bekæmpe hash. Selv om det måske også lidt er en provokation, så er det mest en demonstration, hvor de viser deres holdning til hashspørgsmålet«, siger delingsføreren Jørgen Petersen fra Københavns Politi.

...

»Når bare ikke vi forsøger at beslaglægge hash i dag. Det er ikke måden at vinde slaget på. Det kan vi gøre en anden dag«, siger delingsføreren.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gemmer mig i nordsjællands skove..
Måske jeg også skulle overveje at møde op :rocking:

selvfølgelig på joint rygernes side!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordpolen
Mig og en homie kommer hvert fald på staden der ! :P

Medlem
Brugeravatar

tror sku os jeg tager der ind kunne være mega griner :joint:

Medlem

Lille Rødhætte skrev:
Tjah, der gik et par pansere forbi mig (på axeltorv) til marijuana march imens jeg sad og røg, og de smilede bare :) ..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 56 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]