Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 17:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Medlem

erik rart at hører fra dig her inde, men når erik har talt kan inde og jeg mener ingen gøre ngoet

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Erik Spandmand på psy! Seriøst, jeg er kæmpe fan. Du fik mine øjne væk fra bong og hen på denne dejlige (i mit tilfælde) porcelænskande med blomster på :peace:

Hvis jeres spandduel bliver et offentligt anliggende vil jeg meget, meget, meget gerne overvære det :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Når jeg har lavet den. Det er sværere end som så, når man aldrig har rørt en hammer/værktøj, og jeg kan jo ikke møde op med en skævtklippet colaflaske, når jeg har lovet spandenes Titanic (som ikke sejler ind i et isbjerg på sin jomfru rejse)!

Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: København
Paul Muad Dib, er der noget nyt om SM2000? Vi er (muligvis) mange der spændt glæder os til at se din revolutionerende konstruktion. Jeg glæder mig i hvert fald afsindigt til at få rykket min virkelighed i stykker af din forhåbentlig simple og samtidigt fantastiske idé.
...måske skyldes ventetiden en patentansøgning?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er nok snart nødt til at offentliggøre tegningerne, for prototypen er sat på standby (pga. dovenskab).

Giv mig en deadline, så jeg kommer ud af fjerene.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Ahh det er da lidt dovent, hvis du har så meget fritid har du da også tid til at fabrikere en spand, eller den er måske for kompliceret til at virke i praksis? ;)

Jeg må indrømme vi er en smule spændte på om du virkelig har fundet en ny måde at ryge spand på, for der er lavet mange forskellige i tidens løb hos Erik.. Så kom ud af fjerene og byg den spand :cool:

Vi kan sige 2 uger? Er det nok?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

2 uger er vel okay. Den er ikke kompliceret. Snarere det modsatte. Den er derimod miljø- og brugervenlig, samt idiotsikker. Jeg vil forsøge at skaffe materialerne til den en af dagene.

Men jeg skal nok fortælle når den er færdig, og så evt. stille op til offentlig prygling. :lol:

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Paul Muad Dib :arrow: Din SM2000 skal mindst være lige så revolutionerende som da hjulet blev opfundet for og kunne leve op til de enorme forventninger du har fået bygget op omkring den efterhånden. Er meget spændt på og se om den virkelig er så fantastisk som alle folk forventer den er. Så se og få den bygget :wink:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Sgu lige før det er værd at tage fra jylland for efterhånden, kan jo høre at det bliver en legendarisk stand off i spanderygningens(og garanteret også andre former for rygning :D) ædle kunst.

Tror jeg har gennemskuet dit design, er det noget a la en omvendt stempelkande med et lukket pibehovede i bunden, og så stemplet til at lave vakuum? Ved ikke om du fatter min idé, men synes selv det gir mening.

Go ryger :joint:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

AMBIENT: FUCK DIG!!! Jeg afslører intet, men du har ret! Moderator, ban den spoiler/advar herom!

Jeg kan lige så godt offentliggøre ideen.

Metal formet som et rør, som er aflukket i enden, med et bonghoved fastmonteret. Dette hoved har en mekanisme, som er taget fra de der kugleformede metal te-filtre, således at mixet forsegles bag et net, så det ikke kan falde ud.
Der er et stempel, som står for at skabe under og overtryk. Dette stempel har en kant betrukket af plast/silicone, for at slutte tæt, således at røgen bliver tyk og god.
Derudover går en metal "pæl" igennem stemplet, vinkelret med den forseglede bagende, således at stemplets rute er stabiliseret, og ikke tipper over.

Resultatet er en spand, som kan ryges over alt. Den behøver intet vand, og kan ligge i en taske. Det ligner en ganske simple pumpe. Derudover, så kan den lægges i fryseren, således at metallet ganske hurtigt nedkøles, og hjælper til at komprimere røgen.
Iøvrigt, så er det en miljøvenlig spand, med bonus for mindre "bumset" rygemetode, for nybegyndere.

Plz, HVIS i vælger at lave den, så gør det ORDENTLIGT! Gør (Ghan)Ja glad!

Medlem

Dibbedrengen din lille flab - det koncept er da helt inferiørt sammenlignet med Eriks... Tsk. :)

Moderator
Brugeravatar

Paul Muad Dib skrev:
AMBIENT: FUCK DIG!!! Jeg afslører intet, men du har ret! Moderator, ban den spoiler/advar herom!

Haha :lol: Der er sgu da ingen der har sagt at du skal afsløre designet, bare fordi jeg er så fandens snu at regne din (indrømmet) geniale idé ud :peace:
Du er sådan set selv også lidt skyld i det da du afslørede at der indgik et stempel og intet vand i designet ;) Men vil stadig gerne undskylde for det pissegode gæt hehe :roll:

Lyder rigtig godt, glæder mig til at se et billede af prototypen, da jeg nok ikke får muligheden for at komme til kbh den givne dato. Tvivler dog på at der er særlig mange der har remedierne til at bygge sådan fætter som holder ordentligt. Så hvis du kan det, er der stadig kudos til dig! :D

Paul Muad Dib skrev:
NB. hvis du har gættet den, så plz, hold det hemmeligt!

EDIT: Undskyld igen, havde jeg sgu ikke set at du havde skrevet :cry:

Senest rettet af Snoezel 08 aug 2008 00:14, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Hej Pual Muad Dib

Hvornår kommer du til duel?

Tro det eller ej men din opfindelse blev opfundet lidt under en time før du offentliggjorde den... (har to vidner) :lol:
Men hvorfor dit problem med at finde materialer når der allerede findes et egnet produkt? Netto havde 1 stk. cykelpumpe til 29kr som bliver ombygget til højeksplosiv spand indenfor de nærmeste dage...

Men ser alligevel gerne en battle med din kreation, du må godt låne min idé med cykelpumpen ;)

God ryger fra Erik og de andre herfra

Moderator
Brugeravatar

Ser ud til at konceptet desværre ikke er helt nyt.

http://www.youtube.com/watch?v=Ck0-d25UeXY

Selvfølgelig ikke helt samme design, men konceptet er vist taget :roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Expert: JANTELOV!!!

Alle jer andre: JEG OPFANDT DEN!!! MIG, MIG, MIG!
Cykelpumpen er den BILLIGE vej til fame!

Medlem

Dit koncept minder utroligt meget om det vi kalder en "shotgun" der hvor jeg kommer fra :P Det er i hvert fald ikke en ny opfindelse.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
findes det der hedder en bucketbong Billede er det noget ala det du vil bygge.

Moderator
Brugeravatar

hyene skrev:
findes det der hedder en bucketbong Billede er det noget ala det du vil bygge.

Den giver udtrykket "harmonikasammenstød" en helt ny meningden den der :!:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gemmer mig i nordsjællands skove..
Hvaaa? hvor bliver den af..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har kastet håndklædet i ringen! Min opfindelse var så genial, at genier verden over har skabt den! Jeg var for stolt, og blev straffet for det!
Jeg vil stadig kreere dyret, men vil ikke tage æren for det. En eller anden ensom dreng, sidder lige nu, i ruinerne af hans liv, uden den anerkendelse han fortjener.

En tanke, fra mig, til den rigtige opfinder!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]