Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 jul 2025 19:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 175 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Continued
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Den keta... det er egentlig sjovt, at det er et stof, som knap nok indvirker på belønningssystemet, der er så vanedannende. Det er virkelig et særligt stof og utrolig nemt at tage en ordentlig tur på hver aften ved sengetid, hvis ikke man selv eller andre holder én lidt i snor.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Du virker både glemsom og dybt dybt uansvarlig Coa, kan du huske tråden om skaderne ved ketabrug??! Du har ingen selvrespekt imo, få for helvede styr på dit MISbrug, om du så skal søge hjælp, gør det eller jeg vil overveje at få din profil bannet "igen" da du imo driver rovdrift på folks sympati og medmenneskelighed i den her tråd...
Det virker som om at ligemeget hvor mange løftede pegefingre, henvisninger til fakta om skaden ved dit forbrug og reprimander du modtager, agerer du stik imod sund fornuft. For mig at se handler dit misbrugsstop om VILJE.. Hvis ikke du har viljen til at stoppe kommer du ikke så langt... Hvad helvede skal der til før du oprigtigt VIL på ret køl champ? Badtrips kan åbenbart ikke skræmme dig, din undskyldning om at "det er en del af stilen" er helt ude i hampen... Kan du ikke se det??
Du skriver også at det er en art livsvej du har valgt, samtidig kan du godt fornemme de psykiske konsekvenser, altså har du selv valgt en vej du ved vil skade dig... Det er fandme idioti!!

Sagen er at du åbenlyst har brug for hjælp, du vil pt. ikke vedkende dig dette, men det er et faktum der står malet sort på hvidt, det kan du ikke løbe fra! Og du kan godt droppe den der med at du fandme ikke stoler på "hjernevriderne" ... Dårlig undskyldning karlos! De er fucking professionelle og ved mestendels hvad de laver. Du har bare pissesvært ved at indrømme overfor dig selv at du ikke kan klare det på egen hånd og stolt som du er sværger du til din egenkontrol... Den er imo ikke så god, vel?

Og ja det kan da godt være at du kan vinde over ketaen på et tidspunkt, men hvad så? Så kommer der bare et nyt stof og tager over hvor ketaen slap, det er ikke ketaen der er en "BIATCH" ... Det er dig der er misbruger, du misbruger alle rusmidler og vores allesammens tålmodighed ved at bruge psychedelia som ventil. Find hellere en eksmisbrugergruppe og brug dén som ventil... Tro mig, det vil gavne dig og hele din opfattelse af dig selv og dit opdigtede skema Nicklas..
Prøv at forstå hvilken frustration du skaber hos flere brugere her på boardet når du konstant rækker hånden ud men ikke lytter på de mange råd som folk bruger tid og energi på at håndsy til dig så de er til at fordøje, det er fandme energirøveri af værste skuffe... Pisse egoistisk!!

Det sværeste er at erkende overfor sig selv at man selv bærer ansvaret for ens skæbne, men gør det, SÅ tager jeg sgu hatten af, indtil da er du pr. definition ikke andet end en tåbelig kryster!!!

Jeg håber det bedste men frygter det værste. - Cubensis!

Medlem

Cubensis seriøst jeg kunne ikke selv havde skrevet det bedre.. det er bare så meget rigtigt...! Godt skrevet !! :P

Cubensis skriver : ja det kan da godt være at du kan vinde over ketaen på et tidspunkt, men hvad så? Så kommer der bare et nyt stof og tager

det er jo det jeg sige coa du ender med spørjten i armen hvis du bliver ved med at kører junkie stillen :whogives:
men alligvel man vil jo gerne hjælpe

Syns lidt alle var lidt imod det jeg har skrevet...? eller er det bare mig

Coa Snak med hjernevider det kunne være nice måske for engang skyld at snakke med en der er klogere end dig ikke? :roll:

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Der var en tråd i syntetisk omkring en advarsel om ketamin og tisse-problemer. Kan ikke lige nå at finde den nu, men hvis nogen finder den, bør den gøres til sticky, for det er ret alvorligt. Ved for højt forbrug af ketamin er der flere og flere som oplever formindskelse af blæren, - noget som burde kunne skræmme selv de mest hærdede narkomaner fra at overforbruge dette stof!

Hilsen Fanny

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Fanny skrev:
Der var en tråd i syntetisk omkring en advarsel om ketamin og tisse-problemer. Kan ikke lige nå at finde den nu, men hvis nogen finder den, bør den gøres til sticky, for det er ret alvorligt. Ved for højt forbrug af ketamin er der flere og flere som oplever formindskelse af blæren, - noget som burde kunne skræmme selv de mest hærdede narkomaner fra at overforbruge dette stof!

Hilsen Fanny

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=25321

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Altså den gode nyhed er at jeg ikke har lyst til at tage andre stoffer end keta, denanden gode nyhed er at jeg snart løber tør for keta....

FOrstår ikke lige så meget pt - men vil svare på det her imorgen.... hjernevrider... skræmmende.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for København
Det er da stadig en utrolig åndssvag måde du ser det hele her på. Sniffer lige det hele op.. Og hvad så? Hvis du nu kun er interesseret i keta er der da ikke langt til minimal blære og smerter?

Fatter slet ikke at du ikke kan sætte tingene i perspektiv og se hvad fanden det er du selv sidder og siger.
Hvorfor lave alle de tråde og ballade når der egentlig slet ingen mening eller vision er med det, udover dine egne tanker og følelser på trip. Skriv en triprapport istedet

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Off-topic, bitchen og tilsvininger fjernet.

Off-topic er lidt svært at definere i denne tråd, men jeg lader så vidt muligt CoA om at pejle hen på, hvad han har lyst til at få lettet fra sit hjerte og få et par tanker med på vejen i den henseende. Konstruktiv kritik af (over)forbrug af rusmidler er selvfølgelig tilladt, men hvis I ikke er i stand til at gøre det på et mere civiliceret plan end jeres daglige diskurs i sandkassen, bedes I holde jeres kæft!

Bitchen og tilsvininger burde der dog ikke sidde én eneste herinde, der kan være i tvivl om det er velset eller ej.
Der blev i alt fald en tvivler færre i dag, efter han fik sin advarsel, så der er skam håb endnu, for at vi får bagerste stolerække med engang.

mvh deres moderator 3EF

Medlem
Brugeravatar

Hypnotized, grunden til at CoA ikke kan sætte tingene i perspektiv er, at han er afhængig - misbruger. Jeg kan ikke forstå at folk forventer det samme af CoA, som af en person i "normal" tilstand. Denne afhængighed giver sig udtryk i alle de selvmodsigelser, undskyldninger osv. vi ser. Derfor finder jeg det sådan lidt misforstået, når folk(du) imødegår ham, som om han BURDE kunne analysere sin situation rationelt. Jeg mener ikke, at Child of Aum er snotdum og nærmest flabet, som det nogengange antydes. I mine øjne er han først og fremmest misbruger og i en altereret tilstand, som gør ham ude af stand til at handle rationelt - i hvert fald på det plan du forventer af ham. (Hvis det kom til at lyde anklagende det her Hypnotized, var det ikke meningen)

= = =

Ovenstående er dog IKKE ensbetydende med at du, Child of Aum, ikke skal have at vide, at der er noget HELT galt. For det er der. Vi må på det kraftigste anbefale dig at søge hjælp - et andet sted en Psychedelia.dk.

Hvis du er i en situation, hvor du ikke har magt over dig selv til at stoppe dit misbrug, må du smide håndklædet i ringen over for nogen, der er i en position til at hjælpe dig med en metode til at komme ud af misbruget!

Jeg vil foreslå dig at ringe til en Anonym rådgivningslinje f.eks. og få en mening fra en udenforstående 3. part. En mundtlig samtale er noget helt andet end at skrive på et drugboard. Jeg kan desværre ikke finde et nummer, men det må der være nogen her på siden der kan post'e. Jeg mener, at det er meget meget vigtigt, at der handles nu, Kasper! En mulighed er som sagt, at ringe anonymt. Du må tage det her seriøst, og finde al den klarhed og selvdisciplin i dig selv du har, og få handlet for at bryde denne cirkel. Det kan tage livet af dig.

Håber på det bedste. Jeg vil nødig høre at det er gået helt galt på et eller andet tidspunkt. Men du KAN ændre det! Der er muligt, selvom det måske er hårdt.

Al held og lykke,

Venlig Hilsen, "fingre"

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hvordan går det så idag? Jeg kunne anbefale dig at tage ud og gå en lang tur med din kæreste, få spist noget sundt og nærende mad og forberede dig mentalt på at du snart skal på arbejde. Hvornår er det at din ferie slutter?

God karma herfra,
Hilsen Fanny

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Altså jeg synes selv det går ret godt med at stoppe mit keta-forbrug. Er da ikke taget på binge og har heller ingen planer om det idag... Har derimod den sygeste plan om en tosset stringart på mit værelse.. At jeg så har keta og n2o på lommen er lidt et bagslag. Heldigvis har jeg kun 200mg.

Denne weekend skulle gerne blive den sidste - i dag skulle gerne blive den sidste :)

Sidste weekend havde jeg seriøse smerter i "underlivet" - damn det gjorde grov-ondt gjorde det. Men fuckede også helt op i den. Pludselig druknede festen i Keta og vi væltede rundt.

Men det er en nasty form for "afhængighed" det lort giver, fordi abstinenser er der ingen af. Kun en forbandet kraftig lyst til at blæse keta konstant.

Søge hjælp - et eller andet fornuftigt sted kan jeg godt forstå det, men jeg har intet ønske om hjælp, andet end den jeg giver mig selv. Hvis jeg ikke kan klare mig alene uden andre, så har jeg sgu ikke fortjent at klare mig. Boardet her har være en kæmpe hjælp det sidste stykke tid. Et earth-link kan man vel kalde det. Mine veninder hjælper også så godt de kan - men det ikke let for nogen i flokken at hjælpe nogen, tror lidt vi alle sammen er børn fra "The house of the rising sun". Fortabte børn der har præsteret at overleve en lorteopvækst og nu kan spejle sig i sine gucci-briller og hviske "jeg tror vi klarede den"... Men stadigvæk så er der den der nagende fornemmelse, den der hele tiden fortæller en at der er ild i rebet og vi snart falder ned..... Ved sgu ikke om der er andre der kender fornemmelsen hele tiden at skulle være on the egde for at føle man lever?

Tror mange af jer ser lidt ned på mig, et eller andet sted gør det faktisk lidt ondt. Har det ikke for fedt i forvejen og prøver at lukke lidt af det lort ud jeg hele tiden skal kæmpe for at rumme. Det som får mig til at sidde og græde når jeg er alene. Det som stjæler alle mine tanker når verdenen står stille omkring mig.
Et liv det handler om at opnå ting, mit liv handler for det meste kun om at miste ting. Fordi alt omkring smadrer sig selv og det eneste tidspunkt det ikke er sådan på, er når jeg blæser rundt sammen med de andre fortabte sjæle og prøver på at brænde sårene på min egen sjæl væk. Der fungerer det for mig - ingen problemer - ingen kaos - ingen dårlig karma - ingen splid...... Ja jeg ved det er eskapisme af værste art. Det er at gemme sig for problemerne og hvad i ellers får af tanker... Sæt jer ind i min verden, den som kun fungerer hvis den er enhanced af kemikalier.. Siger ikke det skal være hele tiden, keta-rushet her er en kæmpe mistake, som jeg kæmper hårdt for at slippe af med - tro ikke jeg synes det er fedt at have kæmpe lyst til at snuse keta - for at sidde bagefter i ketalammet tilstand og bruge det meste af tiden på at tænke over hvorfor jeg egentligt sidder og er ramt??????

Tror mange af jer har den ide, at jeg glorificerer det at være blæst - måske lyder det sådan - men i mine øjne glorificerer jeg bare, det at være lykkelig. Ingen tvivl om jeg elsker at være blæst. På den ene eller anden måde. Elsker at ligge og være langt væk på benzo'er, virkelig mærke den der distance til virkeligheden, den man ikke mærker på andre stoffer - så kommer keta'en ind i billedet - den gør præcis det samme for mig - bare med dybe psykedeliske tanker, flotte visuals og hallucinationer ved store nok doser. Det er et skide tveægget sværd for mig. Før skulle jeg indtage voldsomme mængder syre og benzoer for at opnå en lignende tilstand, nu kan jeg bare sniffe 5cm knust krystal og jeg havner lige hvor jeg vil være. Har slet ikke lyst til MDMA mere, det er nærmest blevet værdiløst i mine øjne.
Det skræmmer mig enormt, fordi jeg ved hvor glad jeg plejede at være for MDMA. Det har altid været min store svaghed, fornemmelsen af MDMA, den der dirrende fornemmelse man får i kroppen, den der fornemmelse inde i hovedet, suget i kinderne og glæden der presser sig frem bag tårekanalerne, det er enestående, det er fantastisk - men Ketamin får det til at blegne, som en dårlig oplevelse på en skoleudflugt i 1.klasse, langt væk fra mor og far.
Bliver jo ikke bedre at finde ud af at LSD+Ketamin er en blomster kombination, den perfekte virkning - konstant tilstede i en verden der findes bag den som vi er i, det er egentligt den samme, men den er så meget anderledes, en helt anden energi. Rigtig svært at forklare, nogen gange får jeg fornemmelsen af at energien er "væltet" - den er holdt op med at være progressiv konstant - nærmest nogle tilbagetrukne, muskelspændte pauser. Ren god karma i en form for progressiv stasis, tiden står stille, alt står stille, men alligevel er der liv, bevægelse - lyd og tanker. Alt bliver analyseret og katalogiseret, smidt helt ned bagerst i hovedet for at blive taget op til reflektion senere.....

Glad for det bitchen blev fjernet, har jeg slet ikke brug for - sidder i bitcheri nok IRL. Hele flokken er i opløsning fordi vi tager ALT ALT ALT ALT for meget narko - jeg vil slet ikke nævne hvad der er blevet taget siden marts i flokken, men det er slemme mængder, det er alt for tit og det er alt for rene stoffer. Folk bliver mystiske, fucker hinanden - pisser på hinanden og sætter folk op mod hinanden - livet føles lidt som en krig. Men holder godt sammen på det i min karmahule.

Starter i skole om få dage, har droppet alt der har med mit gamle liv at gøre - har nærmest vasket tavlen ren, mangler bare at få keta-forbruget ned i spanden også.

Ved ikke om kommentaren med det "opdigtede nicklas skema" blev fjernet.... Men jeg griner af dig, uvidende menneske, der skrev det. Det er nemlig altid let at lave pis med det ukendte eller støde det fra sig..... Næste gang du kaster dig ud i en diskussion, hvor adfærdspsykologi er indblandet, så læs lige op på emnet først ikke? Håber dog ikke jeg bliver bannet pga jeg bruger udtryk som teltet ikke forstår.

Fanny: Jeg er ret ketaramt PT - har ingen kæreste og min veninde smuttede igår, hun har ellers holdt mig godt clean i den tid hun var her, fik kun lov at snuse en enkelt snitte. Nu er hun her ikke og jeg keder mig af røven til. Hendes Ex var her i forgårs og fik hærget sådan at hun kunne være her, jeg bor over min bror og hans familie og hendes ex der kender nogle mennesker som ikke skal i nærheden af min familie - det kom de pludselig..
Min ferie slutter når skolen starter, har smidt alt på gulvet som nævnt tidligere - i diverse blæsere - men jobber var dog den slemmeste.... man ringer jo ikke mandag morgen og siger at syren stadigvæk virker, i den tro at den går, fordi der hænger en bob marley bamse med en pind i kæften ude på lageret.... NEJ så bliver man fandme fyret når man er ramt gør man.... Så min ferie slutter her snart, jeg er på side 1 i en hel ny plan - et helt nyt liv.... Læser nogle fag på VUC(voksneudenchancer) - men det ikke fordi jeg skal bruge dem til noget, har bare brug for 1 fri-år til at sparke min stringart-DJ-musiker drøm igang igen. Jeg er dygtig til alle tre ting.. Har kun et krav, at jeg kan leve af det.... og jeg er billig i månedsløn *LOL* kan klare mig for næsten ingen penge siden damen skred.... så omkring 12K - så kan jeg ikke se hvad jeg kommer til at mangle:)

EDIT

Cubensis - du ikke en skid fair og du lyder ikke så smart som du plejer, når du lukker den slags pis der ud. Du ved ikke hvordan jeg går rundt og har det. Ved du hvordan det er at miste noget man har brugt 5½ år på at bygge op? og ovenikøbet miste det på få timer????? Lad være med at dømme mig - det kan jeg sagtens selv - ved sgu godt det jeg har gang i ikke er satans fucking smart - men det er så svært at lade være ok.......... Ved du hvordan det er at føle man bløder hver eneste gang man åbner for sine følelser??? Jeg vil så gerne udstråle glæde og lykke når jeg åbner op for mit sind, derfor jeg pakker mig ind i disse ting, det varmer indeni og på et tidspunkt er jeg vel gennemvarmet eller sådan noget.
Disse ting er ikke narko, men alt omkring mig er lyst, glad - jeg gør alt for at alle mennesker omkring mig er glade, fordi ellers føler jeg mig ikke selv glad.... Fuck mand... Noget pis du kan lukke ud. CHOCKING!!!!

Senest rettet af Freakaling 08 aug 2008 13:28, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
CoA@ Skriver du at din "kæreste/veninde's" Xkæreste kom over, og tvang jer fra hinanden, eller hvad? For hvis det er tilfældet og hvis det kan lade sig gøre, så er din veninde enten ikke rigtig klog, og hvis hun er, så burde i gå til politiet. Men måske jeg misforstod?

Det lyder til at du er fanget i en dårlig vane/psykisk afhængighed. Her hjælper KUN din egen vilje styrke, og folks støtte og opbakning. Lad være med at fokusere på "flokken" og deres støtte. Tænk godt over hvilke af disse mennesker som betyder noget for dig (mere end de andre), og forklar om din situation. Der er INGEN som magter at holde styr på 10-15 venskaber (eller hvor mange der nu er i flokken), samtidig med at de kæmper med et misbrug- faktisk, så er det de færreste som kan vedligeholde mere end 3-4 rigtige venskaber.

Men det lyder lovende, med din "oprydning" og alt. Måske knap så fedt med fyringen. Tilgengæld så har du jo lært en lektie: Ikke ring til din arbejdsgiver når du er på syre, :lol:

Held og lykke.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

nej nej nej - han tvang hende ikke. Han tvang mig til at bede hende smutte - de mennesker han trækker rundt med og færdes omkring - bringer problemer med sig - det skal min bror og hans familie ikke udsættes for, men når han smutter i behandling her om nogle uger, håber jeg på hun flytter ind igen - må klare den selv så længe..... Kan jeg sgu også godt, alt andet er svagt...

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
:(

Medlem

Coa jeg vil stoppe med at prøve at hjælpe dig fordi du vil jo ikke hjælpes du kører i ring i ring i ring du har inge styrke i din personlighed ihverfald ikke til at ville indse dine problemer og får dem gjort op. du har lagt stillen den kører du med til du dør. undskyldninger på undskyldninger hele tiden det er sørgeligt

på et tidspunkt når du klar kan d u så ikke skrive herinde igen at du er det er træt af at læse alt dit pis når du alligvel ikke tager imod noget af det hjælp vi prøver at giv dig.
alt det Cubensis skriver er sq rigtigt og det ved du... du skal til at blive vosken og tage noget ansvar for dit liv.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

KBH-fyr: 1: Din tone har på intet tidspunkt fanget min opmærksomhed. Snak for fanden da ordentligt!!!!
2: Det eneste problem jeg har er at keta er på nakken af mig - alt andet kan jeg sagtens håndtere - lad vær med at identificere mig med dig - at mit liv føles som noget lort og problemfyldt for dig er fordi du ikke selv vil kunne håndtere det!!! Jeg har det fint - Keta er bare en fucking bitch..... Som jeg nok skal slippe af med. Har afvænnet mig selv før og kan sagtens igen - kræver bare lidt mere denne gang, fordi keta er virkelig noget med nogle lange klør.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
nej nej nej - han tvang hende ikke. Han tvang mig til at bede hende smutte - de mennesker han trækker rundt med og færdes omkring - bringer problemer med sig - det skal min bror og hans familie ikke udsættes for, men når han smutter i behandling her om nogle uger, håber jeg på hun flytter ind igen - må klare den selv så længe..... Kan jeg sgu også godt, alt andet er svagt...

Skift miljø. Det er mit bedste råd. Flyt derfra. Du behøver ikke kappe linjen til dine nære venner, men du har brug for at skifte luft. Du skal ikke finde dig i afpresning osv. selvom det kan være svært at gøre noget ved når man sidder i det. Ved hun godt at du har været presset til at "smide hende væk"? Og hvad så med når han er færdig med behandlingen?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hun ved godt det er hans skyld og forhåbenligt er hun sammen med mig istedet for ham.. eller ihvertfald bare ikke sammen med ham. Miljø kan jeg ikke skifte - desværre...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis hun er sammen med ham, på trods af hans dominerende og manipulerende adfærd, så bør du have ondt af hende. Det er ofte sådan det ender med kvinder som udsættes for sådanne mennesker. Hun har formentligt lige så meget brug for støtte som dig. Men fokuser på DIT problem i første omgang. Når du er kommer tilbage på sporet vil det være meget lettere for dig at fokusere og arbejde konstruktivt med de andre problemer som måtte være omkring dig. Alternativet er at spilde en masse tid, og i sidste ende komme længere væk fra målet end du startede.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har sgu da også ondt af hende - tror også hun flytter tilbage så snart han er i behandling, så er han nemlig væk i mindst 1 måned - hvilket er kanon sundt for dem begge. Men han er altså min ven, så politi og alt det skidt der skal bare skride - han er psycho, men kun fordi han er alt for langt ude, derfor behandling.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 175 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]