Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 21:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for København
Jeg har været sammen med min kæreste i næsten 10 måneder nu, og han ved intet til mit forbrug.
Han ved jeg ryger hash engang imellem og engang knækkede jeg sammen efter en rigtig dårlig tur på amf og fortalte ham at jeg havde taget det. Ellers holder jeg det for mig selv. Ved godt at det måske ikke er vejen frem, men jeg har det faktisk fint med det fordi mit forbrug også er blevet sat kraftigt ned efter at jeg har fundet ham. Det gør så også at jeg ikke er "afhængig" mere hvis man kan kalde det det, gør det kun når jeg har lyst som vil sige engang om måneden lige for tiden.
Det er måske dårlig karma at vælge at holde det skjult fra sin kæreste, men jeg elsker ham og jeg elsker også at give den gas engang imellem, så den løsning jeg er kommet frem til er den bedste. Især når han selv er typen der kun drikker alkohol og ryger pinde engang imellem.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
Jeg havde før en kæreste som intet vidste til mig (mis)brug af substanser. Vi er så gået fra hinanden af helt andre grunde, og hun ved stadig ikke jeg var blæst hver 2. weekend dengang vi var sammen.

Nu har jeg fundet mig en anden kæreste som acceptere det fuldt ud. (Dog ikke keta, lsd, svampe, osv. men de ting siger mig heller intet) - Det er som om et forhold kører meget bedre når hun ved hvad jeg laver, og jeg kan fortælle hende hvad jeg laver. (Den gamle kæreste fik altid at vide, at vi spillede playstation og drak øller :D)

Medlem

gandalf skrev:
Hej psykonauter!

Jeg er lidt interresseret i hvordan i takler, og hvad kæresten/konen siger til jeres stof interresse?

Tripper de med?

Også hvis i dyrker cannabis, eller psykedelika, hvordan tager de det?

Min kæreste er i mod alt andet end cannabis, alkohol og lattergas, dog har jeg lagt en klar streg, ingen skal styre hvad jeg foretager mig, så længe jeg ser det forsvarligt.. Jeg har det sådan at uanset hvad lyver jeg ikke hvis jeg har indtaget noget, har ingen grund til at hemmeligheder!
- Dog ser hun mig helst ikke indtage noget for øjnene af hende, det skal respekteres..

Desuden har hun let til depression, derfor kunne jeg aldrig drømme om at tilbyde

Ang mit canna grow, syntes hun til tider det tager overhånd, når jeg sidder i timevis og læser op på alverdens, og hveranden time skal over og se til de små. Ellers tager hun det pænt, så længe det er til eget forbrug!

Fortæl fortæl :wink:

din har et klart et problem med opmærksomhed.. hahahahah sig hun sakl blande sig udenom. og vente til det bliver hendes tur LOL

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Min kæreste har lige opfordret mig til at dyrke noget pot, da hun mener vi bruger for mange penge på hash. Det har hun nok også ret i. Så hun tager det med røg og stoffer meget pænt.
Jeg mødte min nuværende kæreste på sidste års Roskildefestival, da hun kom over i min lejr, for at se om vi havde nogen ecstasy piller til salg, det havde vi ikke, men hun kunne da få et Hoffmann mærke. Jeg tog en ordentlig hest og gramsede lidt på hende. siden har vi taget mange forskellige stoffer sammen i mange forskellige settings. Men jeg vil sige at efter jeg har fået en kæreste der er ok med mit forbrug af stoffer, og jeg ikke behøverskjule noget mere, er det faktisk blevet sådan at jeg ikke længere bruger særligt mange stoffer. Vi har sammen fundet frem til at det faktisk er meget federe at være til stede i sit forhold. Og så kan vi sammen give den gas en gang i mellem sammen på noget MDMA eller LSD.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Pony skrev:
Min kæreste har lige opfordret mig til at dyrke noget pot, da hun mener vi bruger for mange penge på hash. Det har hun nok også ret i. Så hun tager det med røg og stoffer meget pænt.
Jeg mødte min nuværende kæreste på sidste års Roskildefestival, da hun kom over i min lejr, for at se om vi havde nogen ecstasy piller til salg, det havde vi ikke, men hun kunne da få et Hoffmann mærke. Jeg tog en ordentlig hest og gramsede lidt på hende. siden har vi taget mange forskellige stoffer sammen i mange forskellige settings. Men jeg vil sige at efter jeg har fået en kæreste der er ok med mit forbrug af stoffer, og jeg ikke behøverskjule noget mere, er det faktisk blevet sådan at jeg ikke længere bruger særligt mange stoffer. Vi har sammen fundet frem til at det faktisk er meget federe at være til stede i sit forhold. Og så kan vi sammen give den gas en gang i mellem sammen på noget MDMA eller LSD.

DU lyder som en af drengene...

Tog en ordentlig hest og gramsede på hende LOL lige ud af min weekend.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestlandet, Norge
Min kjæreste vet ingenting. Og det går bra. Selvom jeg av og til kunne ønske jeg kunne delt mange av tankene å opplevelsene med han. :)

Medlem
Brugeravatar

Min kæreste kan godt acceptere at jeg tager stoffer og ryger hash så længe det er ikke er et misbrug.
hun tager ikke noget selv men jeg kan tale med hende om alt hvad jeg har lyst til :)
hun har selv kun drukket sig stiv også røget hash et par gange. jeg er ret imponeret af hende faktisk

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Kæresten ved ingenting, og hun skal heller ikke vide noget.
Jeg ville ønske vi levede i en verden hvor man åbentlyst kunne vise den side af sig selv der omhandler stoffer, for det er en meget stor del af hvem jeg er som person, men desværre kan vi ikke gøre sådan noget i dagens Danmark. Generelt er jeg meget imod at lyve overfor sin kæreste, men når man kan risikere alt lige fra sin karriere til semi-sociale omgangskreds på at tage stoffer, så anser jeg det for nødvændigt at holde kæft med mit forbrug. Det er ellers ærgeligt, jeg har mødt så mange mennesker der var støbt af det rette stof til at udforske de store spørgsmål i livet på et syretrip, men så snart man nævner stoffer for dem, slår statspropagandaen ind, og de står og reciterer slogans fra sundhedsstyrelsen :evil: Desværre kan det være ret så risikofyldt at begynde at afprogrammere dem for det fis de har fået sat i hovedet, og du kan nemt risikere at blive dømt som en narkoman inden du har nævnt pharmacoteon eller Tihkal.
Så summa sumarum, kæresten skal selv begynde at snakke om stoffer før jeg vil begynde at nævne dem, indtil da hedder det bare "overarbejde" når jeg kommer hjem kæresten (ignorance makes blind!)

Medlem
Brugeravatar

Jeg har tidligere oplevet kærester, der røg hash dagligt, men som havde fordomme mod, at jeg tog svampe og ayahuasca en sjælden gang med meget seriøs set & setting. Så selv indenfor stofmiljøet trives modstanden - desværre...
Svært at have en kæreste, der ikke accepterer mit stofforbrug (i det hele taget rejser i ændrede bevidsthedstilstande),
da psykedelika mm. har haft en massiv indflydelse på, hvem jeg er idag - derfor fedt at kunne tale om de tanker, der er forbundet med ændrede bevidsthedstilstande.

....Og HC4L fjern så min avatar, og find din egen!

Medlem

Jeg forventer accept og forståelse fra en partner. Om han så tager noget eller ej. Jeg accepterer også at han gør, så længe det ikke er et misbrug.
Der skal være plads til at man kan undvære narko i nogle mdr uden det skulle være det store problem.

Jeg ser lidt anderledes på det når det kommer til alkohol. Jeg gider ikke se på at min kæreste sidder og kører alkohol ned i hullet på daglig basis. Så er det ud!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
banisteriopsis skrev:
....Og HC4L fjern så min avatar, og find din egen!

Det er IKKE den samme avatar! HC4B2KLMOPQ's indeholder flere detaljer. Men det er ganske forvirrende.

Topic:

Jeg har en herlig kæreste, og hun bryder sig IKKE om narkotika. Dette bunder i en periode hvor jeg ikke var for lys i kasketten. Dette må jeg, til et vidst plan, indrette mig efter vores forskellige "behov". Nu er det ikke så svært for mig, da jeg ikke er forbruger af de typiske feststoffer, eller fester i det hele taget. Jeg er derimod en spirrende psychonaut, og psykedelika er for mig ikke noget som skal overgøres. Derfor er mit forbrug sat på standby, indtil videre.
Derudover, så mener jeg at man selv må afgøre hvorvidt man vil indtage rusmidler, spirituelt såvel som rekreationelt, så længe der er en vis kontrol. Derimod er det også vigtigt at tage imod rådgivning, hvis det påvirker dig i en negativ retning, som er mærkbar.
På samme tid er der intet værre end ubegrundet hysteri.

Medlem
Brugeravatar

Gu er det da samme avatar - bare med en ramme omkring.
Ikke fedt at blive forvekslet med en anden, pga at HC4L ikke gider finde sit eget billede
- end of discussion.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Min kone ved udmærket at jeg tager stoffer. Hun har prøvet MDMA et par gange, men det siger hende ikke det store og hun gider reelt ikke bruge tid på det. Ja, det er ren Nat og Dag :) Men hun stoler på mig og på at jeg ikke gør et eller andet voldsom dumt. Vi har dog også været sammen i 12 år, og jeg giver hende ikke rigtig grunde til bekymring.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Malkavian: Det lyder som et hyggeligt ægteskab :D

Til HC4L/Bansistipoptøs: DET ER IKKE DET SAMME! Dit er LANGT flottere. Ingen forveksler jer. Så bare tag det roligt, Bansisteriopsis/HC4L.

:sucks: / :peace:

Junior medlem

Geografisk sted: ålborg
Man kan da ik stille det sådan op..... at der skal være plads til at undværee narko i nogle måneder,>Hallo< nogle kan bare ik undvære det og andre rager det til festlige lejligheder og så har man da ikke et problem. Hva alkohol angår så er det oftest sådan at den der har et alkohol misbrug med daglig drikning af bajere har noget han/hun vil fortrænge eller flygte fra, men er man nu glad og har en forstående partener der er værd at komme hjem til,kan dette misbrug fjernes totalt.
Audhumla skrev:
Jeg forventer accept og forståelse fra en partner. Om han så tager noget eller ej. Jeg accepterer også at han gør, så længe det ikke er et misbrug.
Der skal være plads til at man kan undvære narko i nogle mdr uden det skulle være det store problem.

Jeg ser lidt anderledes på det når det kommer til alkohol. Jeg gider ikke se på at min kæreste sidder og kører alkohol ned i hullet på daglig basis. Så er det ud!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Jeg havde en kæreste igennem næsten tre år, hvor det var helt ok at tage stoffer, og hun tog også trips selv. Det var rigtig fint. Hun var også udfordrende på det filosofiske og erfaringsmæssige ved at bruge stoffer. Så det var et rigtigt givtigt forhold på den måde (og mange andre måder også).
Jeg mener ikke det at tage stoffer er noget der fjerner nærværet i et forhold, som en skrev. Jeg mener det kan være ganske givende for det intime i et forhold. Det bliver nok et problem, hvis det er det eneste man dele, og man kun kan være intime når der er lidt stoffer indblandet.

Jeg vil sige, at det kommer meget an på, hvordan forbruget ser ud og hvilken indgangsvinkel, han anlægger til det. Det er da ok, at det sker engang i mellem, men hver weekend ville jeg nok synes var lige i overkanten. Samtidig med, at hvis det hele tiden bare var for at lamme sig, ville jeg nok stå af. Men hvis han ellers har en fornuftig og kontrolleret tilgang til det, og det ikke sker for ofte, ville jeg nok ikke have noget at indvende i mod det.

.. og så kan det altså være en utrolig dejlig og intim oplevelse ud over det sædvanlige at dele et trip sammen engang i mellem, hvor ens sanser bliver forstærkede, så berøringer og kærtegn føles næsten himmelske og meget intense.

Senest rettet af Illusinoa 29 sep 2008 16:00, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Før i tiden var det fint med min kæreste at jeg gjorde det engang imellem, altså psykedelia. Vi mødte hinanden i en rus af MDMA og har været sammen i et år nu, ca midt i forholdet vendte hendes syn på stoffer 180grader, jeg måtte slet ikke engang ryge cannabis selvom det kun drejede sig om en gang om måneden. Og hun kunne ikke rigtig give nogen grund, og hun ved hvor meget jeg passer på og at jeg har en rimelig viden indefor faget. Jeg har nu fået lov at ryge hash engang imellem og det er selvfølgelig også rart, men jeg savner virkelig psykedelia, sidder og drømmer om mine trips når jeg fx hører et fedt musik nummer. Jeg har på ingen måde lyst til at røvrende hende og gøre det alligevel, men føler bare det her, den længsel jeg har, på længere sigt er skadeligt for forholdet, i og med hun er en hindring for mig i at gøre noget jeg virkelig brænder for.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: aarhus, DK
my ex used to give me the evil eye each time she would spot me with abnormally constricted or dilated pupils. sometimes she would demonstratively leave and not answer my calls, sometimes she would start screaming and cursing and throwing random nearby objects at me, sometimes simply toss the casual remark about what a useless, worthless junkie piece of shit i am.
but i knew she wouldn't leave me. as it turned out - i dumped her. couldn't take any more of that artsy fartsy manic-depressive extravaganza.

the only other girl i had a somewhat close, if brief, relationship with, was this chick i hooked up with while we were both waiting for the dopeman on the usual street corner.
i would've never guessed she was an addict by her looks alone...i mean, she was probably the most stunningly beautiful girl i had ever encountered.
she turned out 8 years older than me (tho i am sure she didnt suspect it at the time), been on and off the scag since her early teens.
so, she took me to her place to fix, and ODed some minutes later. good thing i had prior experience with people ODing on me, and coolly evaluated the situation, bringing her back to semi-consciousness by just putting her in the right position and splashing some ice cold water upon her.
so, that's how we met. :)
we exchanged numbers, she drove me to my university and headed back for work (miraculously, she also had a well-paid job and somehow maintained a regular lifestyle).
we hanged out and did drugs together for a short while, before she disappeared without a trace and i later learned her parents had sent her to rehab in italy somewhere.
i did have the fuck of my lifetime though. :)
(ah, all the jerk-offs, replaying those crystal vivid moments...)
that's probably the story that makes my long-dragged heroin odyssey worthwhile... :)

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
hun acceptere alt bare jeg kan styre det :D også er hun klar på MDMA trip en dag ;D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]