Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 jul 2025 01:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Skriftfarve rettet - ulæselig i Subsilver skin og irriterende i de andre.
Mvh, Prometheus, deres moderator.

Hej Psychedelia.

Jeg er en smule ny her. Har været rundt at kigge, og brugt søge maskinen fornuftigt, men jeg bliver tit dårlig hvis jeg læser for meget om alle de stoffer, deres virkninger og bivirkninger.

Lidt intro om mig. Spring blot videre til næste overskrift hvis du vil direkte til pointen.

Jeg startede selv på ecstasy-piller for godt et år siden. Stoffer sagde mig ellers ikke meget den gang. Jeg havde masser af succes, sjov og spas indenfor sporten, og jeg manglede praktisk intet. En dag kom så en go kammerat forbi, og fortalte om hans vilde oplevelser med ecstasy-piller. På det tidspunkt var jeg så træt af alt den sport og alt det søde engle liv, at jeg var frisk på at prøve noget til dels meget overskridende for mit vedkommende.

Jeg indsamlede masser af informationer om ecstasy, og blev blandt andet refereret hertil. Jeg har nok prøvet ecstasy-piller fem til seks gange i løbet af et år. Jeg har været fornuftig med at holde en til to måneders pause fra hver omgang.

Dramalama

Jeg er flere gange snublet over gode fuglesange om MDMA, og selve tanken om at sniffe noget som helst kunne få mig til at brække mig. Her sidste weekend bød chancen sig dog, da min blæse-buddy fik skaffet noget MDMA. Jeg var helt frisk på at prøve det, dog hvis han prøvede det først. Han har nemlig været i gang langt længere tid end jeg; julemix, ketamin, amf, coke osv.

Og dog. Jeg var alligevel ikke klar til at sniffe noget som helst. Jeg tog to ecstasy-piller i stedet for, og det til trods for at det kun havde været tre uger siden sidste omgang, og tanken om at der derved muligvis intet skete, gjorde jeg det alligevel. Min blæse-buddy tog en streg MDMA, og der skete overraskende intet, så han tog en streg ketamin og blev godt blæst.

Klokken var cirka halv to om natten, og der var gået cirka halvanden time siden jeg havde slugt den første og tygget den anden pille, og der var stadig intet gang i mig. Det jeg havde frygtet skete; pillerne virkede ikke. Måske fordi der kun var gået tre uger siden sidst?

Nu skulle der altså ske noget! Min blæse-buddy lavede en keta streg til mig nu da der til vores skuffelse intet skete under MDMA’en. Efter en halv time fik jeg endelig den lille keta streg op, og så blæste vi! Igen, det gjorde jeg til trods for at min blæse-buddy selv havde haft rigtig dårlig erfaring med at ’blande’ ecstasy-piller og ketamin.

Da rush turen på keta’en var ovre fixede han os en streg mere. Uden at jeg vidste det, og dybt uansvarligt blandede han MDMA’en og Keta’en. Der gik ikke mere end et par minutter fra jeg tog stregen til jeg stod ude på gulvet og fattede shit!

Klokken var 6.30 og vi var godt færdige. Jeg fattede ikke noget. Såååå!! Jeg skulle da også lige prøve ren MDMA. Så kunne jeg sige jeg havde prøvet det. En enkelt streg, og minsandten! Der skete ikke en skid, så vi gik i seng.

DAGENE EFTER! Skriver det kort, så ikke du skal læse så meget.

Lørdagen havde jeg det fint og var bare wasted. Søndagen vil jeg våge at påstå gik med paranoide tanker. Jeg var angst for at være alene. Angst for mit ellers beloved psytrance. Angst for tyggegummi dufte m.m.

Konklusion

Jeg er heldigvis i min normale psykiske tilstand igen.

Altså blev det til ecstasy-piller, ketamin, ketamin-MDMA og til sidst ren MDMA. Hvis jeg ikke tager helt fejl er der sikkert nogen derude nu der synes jeg er mega uansvarlig, dum og fuldstændig hjernedød. Jeg har lært af det her, og det kommer aldrig til at ske igen. Believe me!

Årsagen til at MDMA’en ikke virkede kan vel have været dårlig kvalitet? Eller hvad? Ville være glad hvis nogen kloge hoveder kunne hjælpe mig med at besvare det spørgsmål. Evt. hjælp til hvad jeg kunne have været mere opmærksom på. Ideer, kommentar. Whatever you name it. Ville bare være glad for næsten hvilket som helst svar til mit indlæg

Psychedeliske hilsner
Aeno

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Tak for indlægget, håber det vil få andre til at tænke sig om, inden de vold-lammer sig.

Men vil gætte på at MDMA'en ikke virkede, fordi din hjerne var "tømt for serotonin" da du sniffede det, eller fordi du i forvejen var så brændt at du ikke kunne mærke det ;)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Vil du ikke være venlig at skift skriftfarven tilbage til den normale, som er mere behagelig for øjnene :)? Så skal jeg nok læse din tråd.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Alt for meget MDMA, det er overkill.

Junior medlem

Tak for indlæggende. Har fået for meget MDMA.

Nedenstående tre bivirkninger passer perfekt til hvad der skete.

Citat:
"Herunder falske forelskelser og sex med personer, som man egentlig ikke ønsker at have sex med under normale forhold."

Citat:
"Kan forårsage nedtrykt sindstilstand i dagene efter indtagelse."

Citat:
"I sjældne tilfælde oplever nogle brugere en angstforstærkende virkning. Kan ske bl.a. ved overdosis"

Ved dog ikke om den sidste skal forstås således, at man bliver angst under rusen eller efter rusen.

Fra Wiki

Medlem

Fint det der med at holde de lange pauser du nævner, men du ved ikke hvad der er i de piller, hold dig til rent i stedet, det er sku sikrest :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Ja hold dig langt væk fra E-piller.

Den kombination du har kørt der, har jeg set op til flere køre igennem og meget slemmere endda, men de havde heller ikke spist E-piller.

Ketamin+MDMA har en mystisk symbiotisk effekt og jeg ved ikke hvor store streger din blæser"buddy", har lagt op til dig af det julemix der - ej heller af MDMA'en - men efter hvad du beskriver - så har du været ret påvirket af ketaminen og ikke så meget MDMA'en, hvilket lidt viser at julemixet er blandet forkert, det skal jo ikke smække dig i stykker som det har gjort der. Julemix skal virke sådan det er fuldstændig symbiotisk - alle de "negative" effekter fra ketan er væk, det samme med dem fra mdma'en. Jeg bruger tit Julemix i korrekt dossering når jeg mixer og rigtig rigtig tit Ketamin alene.

Kend dine doser og lad være med at tage store streger til at starte med.... Hvad ville du have gjort hvis du var allergisk overfor Ketamin?

Har lige været til festival og sjældent har jeg da set så mange mennesker være pisse-ligeglade med dem selv, fordi de kører hinanden op og lader andres narko-indtag påvirke det som de selv indtager..

Men glad for du har det godt igen;)

Medlem
Brugeravatar

Jeg tror mere at ketaen har ramt dig så hårdt at du har haft svært ved at mærke mdma'en. efter 3 uger skulle du UDEN problemer kunne mærke 2 piller og 2 streger mdma...
har også selv prøvet på kombi ture at de forskellige rus overskygger hinanden og det kan blive til et meget mystisk trip :!:

Junior medlem

Tak for indlæggende.

Nu har jeg leget lidt rundt med det igen.

Citat:
julemixet er blandet forkert, det skal jo ikke smække dig i stykker som det har gjort der

Hvordan blander vi det så korrekt? Nu har jeg prøvet julemix igen, og det sender mig bare så langt væk. Min blæse buddy synes ikke det er så slemt. Jeg fatter dog selv ikke en skid. Det hele kører rundt i hovedet på mig. Mine ben er bedøvet og kan ikke rigtig give den fuld gas når jeg vil danse, men må nøjes med at stå og ligne en bedøvet mand der knapt nok kan holde balancen. Nogen gange skal jeg lige hen og støtte mig op af væggen fordi det kan være svært at holde balancen.

Den blæser jeg beskriver der ^, var den samme blæser jeg havde da vi havde mixet kiks, keta og julemix den første aften jeg prøvede det (som beskrevet alder først). Fremgangsmåden jeg brugte var dog denne gang langt mere forsvarlig. Vi blandede 400mg keta og mdma, og jeg lagde ud med en streg på 20mg.

Nu springer jeg lige lidt i det, men det forholder sig således at jeg synes ketamin er mega kedeligt. Musikken bliver kedelig og langsom og kan ikke styrer min krop. For mig handler det om at musikken bliver fed, og det er sådan set det.

Men for at vende tilbage til julemix'en, ja så blandede vi altså keta'en og mdma'en denne gang. Da det var blandet, tog jeg den første streg på ca 20mg. Jeg gik stille og rolig frem. Efter 10min tog jeg 20mg mere (insuflering). Da begyndte musikken at blive bedre, og havde det egentlig fint, men ville blæse mere. Det ender med at jeg tager 4x20mg julemix, og da er det at jeg står på gulvet og fatter ingenting. Det klart den sygeste blæser jeg har prøvet indtil videre, men den er bare ikke særlig sjov.

Med kiks får jeg sådan et lille trip, hvor musikken bliver knald god. Jeg får mega lyst til at danse, og det bare dejligt. Det er meget sjovere.

En uge forinden vi blandede de 400mg keta og mdma, da prøvede vi ren MDMA oralt. Jeg slugte 115 mg i en gelatine kapsel, og min blæse buddy slugte 145mg tror jeg det var.

Så lagde vi os ned og ventede. Det eneste der skete var at musikken blev fed. Da dette faktisk også var det jeg havde efterlyst i en anden tråd jeg har lavet her på boardet er det jo praktisk fint nok. På en eller anden måde forventede jeg dog alligevel noget mere. Musikken blev fed og det var det. Det varede 4 timer tror jeg.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
40% keta og 60% MDMA! ;) Men hvis du virkelig er så følsom over for ketamin, skal du måske have lavet dit eget lillle 30/70-mix.

Junior medlem

Det må jeg prøve. Tak Minimal og alle jer andre

Det lyder altså ikke til at jeres mdma er af særlig god kvalitet.
Man burde kunne mærke 115mg lidt mere end bare " musikken blev bedre"

Junior medlem

Tænker nøjagtig det samme.

Nu har jeg købt et gram mere. Det er krystal klare klumper. En enkelt klump er dog sådan lidt brun-gul i det. Den ser giftig hehe ^^

Nu skal jeg bare have en pause på en måned og så prøver jeg 120mg

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]