Tak for indlæggende.
Nu har jeg leget lidt rundt med det igen.
Citat:
julemixet er blandet forkert, det skal jo ikke smække dig i stykker som det har gjort der
Hvordan blander vi det så korrekt? Nu har jeg prøvet julemix igen, og det sender mig bare så langt væk. Min blæse buddy synes ikke det er så slemt. Jeg fatter dog selv ikke en skid. Det hele kører rundt i hovedet på mig. Mine ben er bedøvet og kan ikke rigtig give den fuld gas når jeg vil danse, men må nøjes med at stå og ligne en bedøvet mand der knapt nok kan holde balancen. Nogen gange skal jeg lige hen og støtte mig op af væggen fordi det kan være svært at holde balancen.
Den blæser jeg beskriver der ^, var den samme blæser jeg havde da vi havde mixet kiks, keta og julemix den første aften jeg prøvede det (som beskrevet alder først). Fremgangsmåden jeg brugte var dog denne gang langt mere forsvarlig. Vi blandede 400mg keta og mdma, og jeg lagde ud med en streg på 20mg.
Nu springer jeg lige lidt i det, men det forholder sig således at jeg synes ketamin er mega kedeligt. Musikken bliver kedelig og langsom og kan ikke styrer min krop. For mig handler det om at musikken bliver fed, og det er sådan set det.
Men for at vende tilbage til julemix'en, ja så blandede vi altså keta'en og mdma'en denne gang. Da det var blandet, tog jeg den første streg på ca 20mg. Jeg gik stille og rolig frem. Efter 10min tog jeg 20mg mere (insuflering). Da begyndte musikken at blive bedre, og havde det egentlig fint, men ville blæse mere. Det ender med at jeg tager 4x20mg julemix, og da er det at jeg står på gulvet og fatter ingenting. Det klart den sygeste blæser jeg har prøvet indtil videre, men den er bare ikke særlig sjov.
Med kiks får jeg sådan et lille trip, hvor musikken bliver knald god. Jeg får mega lyst til at danse, og det bare dejligt. Det er meget sjovere.
En uge forinden vi blandede de 400mg keta og mdma, da prøvede vi ren MDMA oralt. Jeg slugte 115 mg i en gelatine kapsel, og min blæse buddy slugte 145mg tror jeg det var.
Så lagde vi os ned og ventede. Det eneste der skete var at musikken blev fed. Da dette faktisk også var det jeg havde efterlyst i en anden tråd jeg har lavet her på boardet er det jo praktisk fint nok. På en eller anden måde forventede jeg dog alligevel noget mere. Musikken blev fed og det var det. Det varede 4 timer tror jeg.