Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 19:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa.. Ville høre om det er rigtigt det jeg har hørt, jeg har hørt at de tre grund elementer i amfetamin er phenolphthalein, methylrødt opløsning, methylorange opl. Er der nogen af jer der ved noget om det ?
Eller kender hele opskriften på det :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for København
Hvis du søger herinde kan du se at der er andre end dig der har spurgt om det samme, men medmindre du har haft kemi på gym niveau og har en licens til nogle af de ingredienser der skal til, tror jeg ikke rigtig du kommer nogle vegne :-)

Junior medlem

Hypnotized skrev:
Hvis du søger herinde kan du se at der er andre end dig der har spurgt om det samme, men medmindre du har haft kemi på gym niveau og har en licens til nogle af de ingredienser der skal til, tror jeg ikke rigtig du kommer nogle vegne :-)

Har adgang til de fleste kemikailer det eneste jeg mangler er en der kan opskriften

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Billede

Fint nok du har adgang, men som Hypnotized påpeger skal du altså også have evnerne, ellers ender du bare med at skade dig selv og/eller andre. At du kalder det for en 'opskrift' får et par alarmklokker til at ringe hos mig, hvorfor jeg påpeger det.

Jeg prøvede at google, og kom frem til dette.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Havenissen skrev:
Hejsa.. Ville høre om det er rigtigt det jeg har hørt, jeg har hørt at de tre grund elementer i amfetamin er phenolphthalein, methylrødt opløsning, methylorange opl. Er der nogen af jer der ved noget om det ?

Ingen af de tre stoffer kan anvendes til at lave amfetamin af. Og siden du spørger, har du åbentlyst ikke et clue. Drop det.

Junior medlem

Flak skrev:
Billede

Fint nok du har adgang, men som Hypnotized påpeger skal du altså også have evnerne, ellers ender du bare med at skade dig selv og/eller andre. At du kalder det for en 'opskrift' får et par alarmklokker til at ringe hos mig, hvorfor jeg påpeger det.

Jeg prøvede at google, og kom frem til dette.

Undskyld jeg spørg, men hvad er en Hypnotized :p... kunne ikke kalde det andet ind en opskrift for en opskrift er jo kun vejledende og da jeg ikke ved om det er noget jeg tør kaste mig ud i ville jeg kun kalde det en opskrift :).. det du har google er det noget man kan bruge til noget eller ??

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Hypnotized er den bruger der i posten over min første, på en pæn måde siger du gør klogest i at droppe dit foretagende.

De andre spørgsmål ville du selv være i stand til at besvare hvis du besad den kemiske viden der er nødvendig for at gennemføre dette, og jeg kan ikke andet end tilslutte mig de andre i denne tråd der råder dig til dette.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Havenissen skrev:
Undskyld jeg spørg, men hvad er en Hypnotized :p... kunne ikke kalde det andet ind en opskrift for en opskrift er jo kun vejledende og da jeg ikke ved om det er noget jeg tør kaste mig ud i ville jeg kun kalde det en opskrift :).. det du har google er det noget man kan bruge til noget eller ??

Du burde vide, at det hedder en syntese, uanset om du tror, at du kan udføre den eller ej. Det må næsten være indlysende, at du ikke kan syntetisere amfetamin, når du ikke engang kender ordet for det. Hvis det var så overdrevet nemt, at enhver kunne efterspørge en "opskrift" og begynde at producere, var der nok ikke så mange, der gad købe det på gaden. Om du så havde alle nødvendige kemikalier til en syntese, ville det kræve noget mere end at fylde noget af hvert i en skål og røre rundt. Du kan jo starte med at tage kemi på gymnasielt niveau. Men det smarteste vil nok være at droppe idéen.

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Dog på engelsk, men en forholdsvist pålidelig kilde.
Her har du din amf syntese

http://www.totse.com/en/drugs/speedy_dr ... eddrg.html

Har selv overvejet at prøve den først, men ingredienser som ephedrin piller og noget såkaldt "Muriatic acid" synes det uoverskueligt. men der er fremført i linket hvor du anskaffer dig de pågældene ingredienser.
God arbejdslyst :D

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Havenissen skrev:

Hvor har du dog hørt det?

De 3 kemikalier du har fat i der bliver primært benyttet som indikatorer.

Og lad nu være med at begynde at rode med den slags vedmindre i har tilstrækkelig viden om kemi.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Google, find syntesen og spring din bolig i luften... eller betal 100 kr. for et gram søvnmangel og deprission. Dit valg.

Off-topic: Dr-D, du hedder det samme som min lillebror, og laver de præcis samme sprogfejl. Du er en del klogere (han er vel under halvt så gammel som dig), men stadig meget sjovt. Det her skulle nok stå i "Xfuck hvor er jeg blæst"

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under byen
Du bør ikke søge videre herinde, du bør sørge herinde. Græde ud. Og derefter vil du nu have indset:

1. At dit spørgsmål er spurgt og besvaret knap en gang om ugen, hver gang i en ny tråd, af nogenlunde samme type håbefulde person som dig (hvilket ikke er en personlig kritik, blot en konstatering).
2. At bruge google også kan læres på den smertefulde måde (selvom gode naive spørgsmål tilgives).
3. At opskrifter hedder synteser (eller SOP'er) når der koges i kemikøkkenet.
4. At sandsynligvis ingen af dem der har besvaret dig selv har evnerne, tiden, udstyret, kemikalierne eller lysten til at brygge amf.
5. At dit spørgsmål slet ikke var blevet stillet, hvis du vidste hvor svært det er. På en skala fra 1->10, er du måske på 2-3 styks. Amf-fremstilling ligger nok på 7-8 stykker, selvom det ikke drejer sig om kontrolleret udfældning af uranhexafluorid. Du ved trodsalt lidt om kemi :).
6. At du lover at relatere til ovenstående, og derved undgår at gasse og sprænge dig selv i luften i forsøget.
7. At du er tilgivet, hvis du lover at læse lidt op og søge inden næste gang. Kvalificerede spørgsmål FTW!, ikke WTF?'s, tak!

:) gnat. PS; koster det kun 100kr/g? tjae hvad ved jeg..

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
ok emne låst der kommer alligevel ikke mere ud af det her.....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]