Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 19:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Christianshavn
Paul Muad Dib: Jeg kræver billeder og stenfaste beviser for uhyrlige påstande :)

Jeg udfordrer dig til en duel på Fredens Plads på Christiania til at afgøre vort mellemværende for fuld røg

Du vælger dato og tid ;)

Mvh.
Erik Spandmand

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Jeg formoder at du er en troll, men HVIS du er THE spandmand, så møder jeg glædeligt op med en prototype!!

Men altså, jeg har intet for, så du nævner bare dato og tid, så kommer jeg.
Vi kan evt. video dokumentere duellen, så der er håndfaste beviser for hvilken anordning som er mest praktisk og god.

Ps. jeg mener det.

NB. Du har været inspirationen til min opfindelse, så jeg tilegner den til dig. Den er hermed omdøbt: "Spandmaster 2000"!

(Jeg er seriøs. Hvis alt går efter planen kommer den i produktion.)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Erik Spandmand skrev:
Paul Muad Dib: Jeg kræver billeder og stenfaste beviser for uhyrlige påstande :)

Jeg udfordrer dig til en duel på Fredens Plads på Christiania til at afgøre vort mellemværende for fuld røg

Du vælger dato og tid ;)

Mvh.
Erik Spandmand

Over-bong-nissen Erik spand mand ???

Vi bukker os i sovsen af din pibe.......(og griner lidt)

Junior medlem
Brugeravatar

bonghansen skrev:
jamen velikommen da
Du er en spand i en mand eller hva?

Tak for det, jeg er ihvertfald en mand der ryger af en spand :)

Paul Muad Dib skrev:
Jeg formoder at du er en troll, men HVIS du er THE spandmand, så møder jeg glædeligt op med en prototype!!

Men altså, jeg har intet for, så du nævner bare dato og tid, så kommer jeg.
Vi kan evt. video dokumentere duellen, så der er håndfaste beviser for hvilken anordning som er mest praktisk og god.

Ps. jeg mener det.

NB. Du har været inspirationen til min opfindelse, så jeg tilegner den til dig. Den er hermed omdøbt: "Spandmaster 2000"!

(Jeg er seriøs. Hvis alt går efter planen kommer den i produktion.)

Jeg er mig for det meste af tiden og du skal være velkommen til at møde op i mit ydmyge hjem på Christianshavn og afgøre mellemværendet. Vi har kamera og kager

Du kan finde mit nummer på http://www.spandmand.dk - ring glad!

Mvh.
Erik Spandmand

Medlem
Brugeravatar

Er dette den ægte Erik Spandmand, the legend of the Spand, eller er jeg blot voldsomt omtåget? :lol:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Jeg kan bekræfte at det er the real deal og ikke en troll/copycat.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Paul Muad Dib skrev:
Den spand som Erik har opfundet er, i forhold til MIN opfindelse, et stenalderredskab!!!

Nu er det også min kreation i en tidlig plastikslange-form ;)

Velkommen til Erik Bötteman, godt du endelig fik en profil :)

Medlem

Geografisk sted: ja
Men Erik, når min kreation er færdig, vil jeg aflægge dig et visit. Så kan vi jo se hvem der har den bedste :lol:

Ps. hvis min ikke allerede er opfundet, så kommer du til at slå dig selv i mavsen over at du ikke fik ideen først, for den er geni fucking al.

Kys

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Var der ikke Mr. PAUL Muad Dib der var den kreative? Eller har du to profiler? :P

/edit: paulerier

Senest rettet af Xpert 20 jul 2008 03:56, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg indrømmer det. Jeg har to profiler.
Jeg bruger funky fungus når jeg er dum... eller har dumme spørgsmål. Men min bror bruger den også, så den er lidt en bastardprofil. Jeg forsøger at holde Paul Muad Dibs sti ren, hvad angår dumhed, selvom det smutter en gang imellem (internet+anonymitet+kedsomhed=dumme/latterlige indlæg).

Men jo, det er mig med opfindelsen. Og når den er konstrueret, vil det glæde mig at dele den med jer.
Ærligt talt, så er jeg ret stolt over den. Jeg er ked af at hemmeligholde den så længe, men jeg VIL simpelthen bare have æren for den :lol:
Kan afsløre at det vil gøre det at ryge spand MEGET lettere. Man kan praktisk taget ryge spand over alt, med min anordning. Og så er den idiotsikret, så mixet ikke kan ryge ud, hvis man snubler/ryster.
Derudover kræver den ingen teknik.

Glæd jer.

NB. hvis du har gættet den, så plz, hold det hemmeligt! :oops:

Edit: Brugte samme tillægsord to gange i træk, og det så dumt ud...

Medlem
Brugeravatar

hvornår for vi den af se:D, glæder mig som en sindsyg :mrgreen:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Paul Muad Dib skrev:
Jeg indrømmer det. Jeg har to profiler.
Jeg bruger funky fungus når jeg er dum... eller har dumme spørgsmål. Men min bror bruger den også, så den er lidt en bastardprofil. Jeg forsøger at holde Paul Muad Dibs sti ren, hvad angår dumhed, selvom det smutter en gang imellem (internet+anonymitet+kedsomhed=dumme/latterlige indlæg).

Men jo, det er mig med opfindelsen. Og når den er konstrueret, vil det glæde mig at dele den med jer.
Ærligt talt, så er jeg ret stolt over den. Jeg er ked af at hemmeligholde den så længe, men jeg VIL simpelthen bare have æren for den :lol:
Kan afsløre at det vil gøre det at ryge spand MEGET lettere. Man kan praktisk taget ryge spand over alt, med min anordning. Og så er den idiotsikret, så mixet ikke kan ryge ud, hvis man snubler/ryster.
Derudover kræver den ingen teknik.

Glæd jer.

NB. hvis du har gættet den, så plz, hold det hemmeligt! :oops:

Edit: Brugte samme tillægsord to gange i træk, og det så dumt ud...

At man kan ryge spand overalt får mig lidt til at tro at det er lidt ligesom en der har været oppe her inde før, Men alligevel at mixet ikke kan ryge ud, kan det vel altid ? :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kan du linke til den omtalte spand??

Nej, med min Spandmaster 2000, så KAN mixet ikke ryge ud, medmindre man åbner for idiotskikringen.

Jeg har tegningerne klar. Mangler bare at lave den. Den første vil være en lavkvalitets prototype, bare for at have håndfaste beviser- dernæst vil den rigtige, titaniumlegerede, djævel blive skabt.

Men Erik, mente du virkelig at du ville dyste? For i så fald må jeg gøre mig umage med at skabe udyret. For man kan jo ikke byde dig en omgang skrammel, når man har lovet guld og grønne skove.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Paul Muad Dib skrev:
Nej, med min Spandmaster 2000, så KAN mixet ikke ryge ud, medmindre man åbner for idiotskikringen.

Har du monteret en trælåge på sølvpapirshovedet? :P

Citat:
Jeg har tegningerne klar. Mangler bare at lave den. Den første vil være en lavkvalitets prototype, bare for at have håndfaste beviser- dernæst vil den rigtige, titaniumlegerede, djævel blive skabt.

What? Er den ingengang afprøvet endnu???!11? Hvordan ved du så at den er god? Uha det tegner ikke godt for Mr. Muad ;)
Rygeinstrumentbygning er en ældgammel videnskab der ikke kan fuckes med!

Jeg er også ved at være lettere nysgerrig, så se at blive færdig med den ;)

Junior medlem
Brugeravatar

Citat:
Men Erik, mente du virkelig at du ville dyste? For i så fald må jeg gøre mig umage med at skabe udyret. For man kan jo ikke byde dig en omgang skrammel, når man har lovet guld og grønne skove.

Huh? Man kan da ikke kaste om sig med så uhyrlige påstande uden opfølgning og beviser for exeptionel performance i udviklingen af store mængder blød spanderøg ;)

Skal vi sige næste weekend? Hvor i landet er du fra?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Edit: Jeg vil gerne lige gøre folk opmærksomme på, at jeg, Muad Dib, IKKE er Paul Muad Dib. Jeg vil helst ikke forveksles med denne..... undskyld, lad os holde os sobre.

Senest rettet af the-red-pill 19 jul 2008 22:29, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Den er som sagt ikke konstrueret, så det ville være et mirakel at nå det til den tid. Jeg bor i sverige, men kommer gerne til Chrisser for din skyld. Og når den er skabt, vil du blive underettet, og tid/dato kan fastsættes.

Det er IKKE uhyrligheder, men et såresimpelt instrument, som er så latterligt enkelt, praktisk og smuk at det er en hån mod rygningen, hvis ikke den er opfundet i forvejen.
Hvis den er, så har alt dette hemmelighedskræmmeri blot bragt mit ego til skamme. Det vil tiden vise. Uanset hvad, så forvent en LÆKKER, tyk røg, som med 100 sikkerhed IKKE går til spilde (ala hvis man lige presser flasken ned i vandet).

Ikke spørg mere! Dette instrument VIL blive offentliggjort, og VIL leve op til forventningerne. Dette er det sidste jeg kan sige.

Hvis i har andre spørgsmål, så er det op til gud (Nej, ikke dig Erik) at svare.

Edit: Muad D. og jeg er ikke samme person, nærmere ying og yang. Moderator, slet endelig diverse bitcherier, men lad det være klart at MUAD DIB startede. TT

Medlem

jeg vil gerne møde op og afgøre jeres mellemværende hvis det er :P Jeg har en meget skarp sans for at gøre det rigtige.. eller :P

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Vi vil have en daglig raport om hvordan dit projekt har udviklet sig, indtil du den sidste dag på Staden løfter sløret for vidunder værktøjet! Selvfølgelig vil hele Psychedelia være der til at hylde den. Vi burde måske endda bærer navne skilte så vi kunne kende hinanden og mødes i real life. Eller måske taler THC´en bar lige nu :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kan afsløre at de geometriske komplikationer løsnede sig, og jeg nu bare mangler lidt råmaterialer,samt at låne naboens værkstøj.
Tegningen er udbygget, og proportionerne skal trimmes, så projektet ikke forsinkes/materialer spildes.

Altså, selve offentliggøreslen af dette instrument, vil være offentliggørelsen af essensen af kristendomen- blød, tyk stempelrøg, som uden anstrengelse kan nydes af den dovneste hund (den almene hashryger).

Hvis i er parate til et intrument som kommer til at lægge sig op ad bongen/piben/jointen i "godness", SÅ er i parate til SM 2000. Hvis ikke i vil have et nyt instrument på hylden, samt et billede af den frie verdens befrier/forbedrer, så sig at projektet skal stoppes. Ellers må i affinde jer med at få jeres livsstil omrokeret.

Mest af alt, så underdriver jeg nok. Det eneste ord som kan beskrive SM 2000, er et ord som, HVIS i forstod betydelsen, ville få jeres hoveder til at implodere til sorte huller (pga. tyngdekraften fra den samlede masse af viden, som bekendt er en uhåndgribelig masse): Nirvana!

Edit: Man kan også bare kalde det en praktisk spand.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]