Jaja, grin bare af overskriften. Det er måske heller ikke helt så slemt, til at det skal være i Medaljens Bagside, men jeg vil lige beskrive min tilstand nu.
Idag har jeg spist to plader 70% chokolade. Det skete grundet stress, og jeg tænkte ikke videre over det, og pludselig var de væk, oveni det har jeg drukket en del the. Jeg sidder og arbejder på en større opgave, så fik bare lige lyst til noget at snacke på. Hehe.
Men en times tid efter det var forsvundet begyndte min bevidsthed at blive mere og mere fragmenteret. Jeg følte mig overgearet, og jeg kunne slet ikke fokusere på det jeg havde gang i. Alt virkede forkert. Jeg gik igang med at ordne nogle mere praktiske ting på mit værelse. Men alt skete i en form for irritabel, manisk tilstand. Jeg fik dog ordnet det jeg skulle, men havde altid fornemmelsen af, at der manglede at gøres noget. Det gør der tilsyneladende ikke. Men min energi er til, at der skal laves noget mere. Jeg kan bare ikke samle mit hovede til det.
For en times tid siden forsøgte jeg så at gå i seng, efter at have været rundt på nettet lidt, uden at egentlig være særlig opmærksom på hvad der foregik på de sider jeg var inde på. En underlig verdensfjern tilstand.
Men i sengen føltes mit hjerte som om det bankede forkert, så efter noget tid hvor jeg forsøgte at rationalisere mig ud af det, blev det for mærkeligt, og jeg måtte stå op igen.
Noget af tiden i sengen gik med, at min bevidsthed forsvandt ud i kropsfjerne afdelinger. Det føltes slet ikke som om det var mig der var i min egen bevidsthed. Den forsvandt ligesom væk fra mig, selvom jeg kunne "se" hvad der foregik.
Det hele svimlede lidt mens jeg lå ned, som om det hele kørte rundt og rundt. Lidt irriterende og angstfremkaldende, men ikke værre end at det lige gik uden, at jeg blev alt for freaked.
Jeg lå på et tidspunkt med min albue over min arm, og pludselig føltes det som om min albue var en del af mit hovede, og min krop var en blob, med en form som en tekops håndtag, der hvor min albue buede op til hovedet. Dette fik mig til at skvætte op. Jeg tænkte, at jeg nok hellere måtte stå op.
Jeg har prøvet noget nærmende sig denne oplevelse før, da jeg havde spist en halv plade 99% ren chokolade. Det var ikke så kraftig dengang som det er nu. Men jeg husker tydeligt fra dengang, den her diffuse energi som gør det hele meget fjernt og vanskeligt at forholde sig til. Heldigvis hjælper den oplevelse mig en del til at forholde mig fornuftigt til denne oplevelse her.
Jeg troede jeg var ved at være gal, men læste på erowid, om en anden som var nødt til at tage valium efter for meget chokolade. Hans ene linie der beskriver hans bevidsthedstilstand:
Citat:
I do have this strange feeling at the bridge of my nose that I get whenever I roll. It's like my consciousness or my soul has shifted closer to the front of my face..Like I'm thinking out of that part of my brain. Really strange sensation.
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=2519Denne sætning beskriver godt en svag fornemmelse af hvad jeg føler min bevidsthed gør ved mig. Og ja, det er en ret underlig fornemmelse.
Det er en 4-5 timer siden jeg tog sidste bid, så håber på at kunne falde til ro snart. Jeg skal op tidligt og på arbejde i morgen. Heldigvis er det nemt job, så det går mig ikke så meget på. Men jeg skal dælme ikke have mere chokolade i lang tid!
Pas på når i får fråderen på, stærk chokolade kan sagtens gøre det hele ret underligt!