Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 18:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: ja
Hallo narkodelia.dk

Jeg har købt narko som hedder valium. Hvor mange skal jeg æde for at trippe max?
Og seriøst IKKE løft pegefingre, for er altså moden og går ikk i skole! Ps. har trippet mange gange på mephedron og alt det shit.

Så hvor meget skal jeg æde? Ps. det er 10 milligram.

K H THA FUNKEY FUNKUUUS

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Funky fungus skrev:
Hfor er altså moden og går ikk i skole! Ps. har trippet mange gange på mephedron og alt det shit.

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Man tripper ikke på valium/diazepam, de bliver derimod ofte brugt som tripkillers.

Læg ud med en 10 - 20mg, men i dit tilfælde ville jeg holde mig langt væk fra alt det skidt.

Og husk nu du ikke skal blande det med alkohol.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Funky fungus skrev:
Hallo narkodelia.dk

Jeg har købt narko som hedder valium. Hvor mange skal jeg æde for at trippe max?
Og seriøst IKKE løft pegefingre, for er altså moden og går ikk i skole! Ps. har trippet mange gange på mephedron og alt det shit.

Så hvor meget skal jeg æde? Ps. det er 10 milligram.

K H THA FUNKEY FUNKUUUS

For det første: Du får ikke noget trip ud af valium. Det er sløvende/beroligende nervemedicin. Hvis du tager meget, bliver du dum som en dør, og falder sikkert i søvn. Det er et meget langvarigt stof - planlæg ikke noget som kræver tankeaktivitet de næste 24 timer. Desuden er det vanedannende som ind i Helvede.
Jeg ser det ikke just som en god ting at du har trippet mange gange på noget farligt lort som mephedron / pMMC - det lyder mere som om du bare stopper hvad som helst i hovedet som du kan få en effekt af. Og det er et stof i en HELT anden klasse end Valium, så at du har erfaringer der hjælper ikke meget.
Jeg vil ikke give råd om hvor meget du skal tage, men lad i hvert fald være med at blande med hverken alkohol eller andre sløvende stoffer - det kan være ret så farligt.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Funky fungus skrev:
er altså moden og går ikk i skole!

Ud fra min erfaring ville jeg også snarere skyde dig til at være i børnehave-alderen.

Tag 10 mg (en relativt høj dosis) og vent 2 timer før du beslutter dig til om du vil tage mere. Effekten når først peak-niveau (det højeste niveau) efter 2 timer.

Og... LAD VÆRE MED AT BLANDE MED ALKOHOL, GHB ELLER SOVE/NERVE-MEDICIN! (det kan ikke skrives nok)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
mon ikke indlægget er 'tongue in cheek' ironisk drenge.

ellers står verden sgu ikke mere.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Halugenlampe skrev:
mon ikke indlægget er 'tongue in cheek' ironisk drenge.

ellers står verden sgu ikke mere.

Har du nogensinde været til twance-fest på Amager?

Virkeligheden overgår fantasien...

Medlem

90 procent af indlægget er skrevet for sjov, da det i forvejen er pinligt at stille dumme doseringsspørgsmål.

Og ville bare se om i var jer selv, og det var i. :lol:

Men tak for svarene. 10 mg lyder som første gangs dosis.

Hav en rigtig god weekend, med masser af H R.

Men hallo, hvorn r tripped? O pliz svar serjøs.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Funky fungus skrev:
Men hallo, hvorn r tripped? O pliz svar serjøs.

PLEASE læs hvad folk skriver, så behøver du ikke spørge flere gange ;)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Funky fungus skrev:
90 procent af indlægget er skrevet for sjov, da det i forvejen er pinligt at stille dumme doseringsspørgsmål.

Arj, gængse doseringsspørgsmål bliver da som regel modtaget meget pænt?
Og beklager min mangel på humor - der er set endnu dummere indlæg i tidens løb, og festivalinduceret søvnmangel gør mig ikke just til den skarpeste ske i skuffen.

Medlem

Har taget 20mg valium nu... det er ca. en time siden, og føler mig en lille smule beruset, men kun en lille smule.
Jeg kunne ligeså godt være træt/forkølet. Er dette normalt?

Hvis effecten ikke bliver for overvældende i løbet af den næste time/udebliver, ville det så være sikkert at indtage kratom??

(ps. tror mit valium er et fake batch...)

Nå men er kratom en åndedræts depressant? Det er vel egentligt det vigtigste at vide, da det potentielt farlige ville være forstærket åndedrætsdeprission.

Med SUPER venlige/kærlige/ærbødige hilsner fra Fånkey Fånkuuus.

Medlem

Geografisk sted: ..
Jeg får heller ikke det store ud af 20mg valium, bliver også kun lidt sløv og dum, så ja jeg tror det er meget normalt.
Om du kan blande med kratom ved jeg ikke.

Medlem

Tak for svaret. Troede jeg var blevet røvrendt. Har før læst artikler i aviserne om online pharmacies som sælger piller af kalk osv. inkl. mine valium smagte en anelse sødt, med et snært af neglelakssmag (hvis i ved hvad jeg mener.).

Men er der nogle som ved om kratom er en depressant?? Det har sløvende virkning, men undertrykker det åndedrættet?

mvh.

Medlem

Geografisk sted: ..
Tja, jeg tror du kan mærke på din søvn inat om du er blevet snydt eller ej.

Medlem

12-15 gram super green malaysian kratom pulver + 20mg valium= dejlig fornemmelse...

Ifølge mine beregninger burde jeg være død nu... men gud har skænket mig evnen til at dominere alle de dejlige stener stoffer,,, :evil:

Det sjove er at jeg føler mig sløv, men super energisk. Er i dejligt snakke humør, og fiser rundt i hytten. Denne kombo har gjort mig super social og hyggelig, uden at jeg er blæst. Bare afslappet og rar, uden bekymringer.

Vil lige forsøge igen imorgen, med mindre mad i maven. Men det kan helt klart anbefales. :)
Elsker mit liv<3

Nå, det bliver lidt for offtopic, i en tråd som er lam fra starten af. Undskyld alle sammen. Og hav det rigtig godt-

Ps. skylder en super tråd, og eller prof. råd for at rette op på denne skamfulde tråd. :oops:

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
JA det er ikke smart at blande kratom med DZP!

Medlem

Tak for svaret. Er ikke voldsomt påvirket. Så føler mig nogenlunde tryk. Kan stå på et ben med lukkede øjne osv. :)

Hav en god nat.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Hvad så med idag?

EDIT: Damn min hjerne troede at jeg lige var vågnet og det var morgen :?:

Medlem

Hva med idag?

Jeg var lidt ør i hovedet da jeg vågnede, og min søvn var den tungeste i lang tid (lider af urolig søvn- thus I bought valium and kratom).

Ved ikke om jeg har lyst til at tage denne kombo, eller nogle af delene for den sags skyld, idag. Jeg har lidt kvalme, og føler mig generelt lidt smadret. Men en af dagene vil jeg forsøge igen.

Faktisk kom der en ekstremt spændende, nærmest psykedelisk fase.
Da det hele peakede, og jeg fik en anelse kratom kvalme, besluttede jeg mig for at lægg mig til at sove.
Fjernsynet kørte i baggrunden, og lyde, lys og tanker smeltede sammen i et underligt psykedelisk univers, hvor mine tanker var brudstykker, som ukontrolabelt skiftede. Hver gang jeg blev bevidst om disse ekstremt underlige, visuelle tankemønstre, ændredes de, og flød derefter langsomt ud i nye abstrakte baner. Lidt ala kratom visions, uden en egentlig handling. Det var intet logisk/fysisk jeg tænkte på. Nærmere som at falde ned i en lang tunnel, med massere af detaljer, lyde og ideer. Helt vildt mærkeligt, men ganske behageligt.
Dette var fasen inden jeg faldt i søvn. Jeg ved ikke hvor længe det stod på, for pludselig var det morgen, og jeg havde sovet som en sten.

mvh.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Ved ikke om jeg har lyst til at tage denne kombo, eller nogle af delene for den sags skyld, idag.

Vil da godt nok også råde dig til at vente lidt. Benzo'er og kratom skal man ikke tage for tit.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Funky Fungus skrev:
Fjernsynet kørte i baggrunden, og lyde, lys og tanker smeltede sammen i et underligt psykedelisk univers, hvor mine tanker var brudstykker, som ukontrolabelt skiftede. Hver gang jeg blev bevidst om disse ekstremt underlige, visuelle tankemønstre, ændredes de, og flød derefter langsomt ud i nye abstrakte baner. Lidt ala kratom visions, uden en egentlig handling. Det var intet logisk/fysisk jeg tænkte på. Nærmere som at falde ned i en lang tunnel, med massere af detaljer, lyde og ideer. Helt vildt mærkeligt, men ganske behageligt.
Dette var fasen inden jeg faldt i søvn.

Jeg tror godt jeg kender det du beskriver.
Jeg oplever næsten altid med kratom, den halvt-sovende følelse. For mig har det stor lighed med følelsen af at være lige ved at falde i søvn, bare i en udstrakt, og mere lucid udgave vil jeg nærmest sige (muligivs er det en forkert sammenhæng at bruge "lucid" i). Der er også en udpræget grad af at "falde ind og ud af drømmeland", ind og ud af søvnen.
Det har stor lighed med (for ikke at sige det er det samme som) det jeg oplever med de få andre opioider jeg har prøvet.

Det er lidt offtopic... Men er det ikke dét, der menes med "the nod"?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]