Hejsa folkens

##Off-topic##
Først og fremmest er jeg ret ny på forumet, og dette er min først tråd herinde. Vil bare lige sige at det er et super nice sted i har her
Information kan man ikke få nok af, og man må sige at der er masser af erfaring at blive klogere på herinde
##Topic##
Nu skal i hører, jeg går med tanken om at lave et lille grow-box på ca. 1x1m og så 1½m høj. Som kan stå i et hjørne i min lejlighed.
Selve boxen er ingen problem at lave, da jeg har fingrende skruet rigtig på, og materialle til det.
Det er selve belysningen, og antallet af planter jeg kan gro på den lille mængde plads 1m2 nu er.
Mine egne vurderinger:Lys: 400watt HPS med en god reflektor
Antal: 5-7 planter
Frø:
Her har jeg valgt "Joint Doctor's - Auto AK47 x Lowryder #2 (Feminized Seeds)", pga. de ikke bliver så høje, og buskede, men giver et udemærket udbyttet ved høst. Er også næsten sikker på de bliver hun-planter, ved køb af Femi-frø, så jeg ikke spilder tid på hanner.
Hvad synes i om setup'et?1. Er 400watt godt nok til 1m2? eller skal jeg finde mig en 600watt i stedetfor? eller evt. installere nogle 100watt's CFL rør på siderne af boxen.
2. Antallet af planter, har jeg ramt rigtigt?

3. Valget af frø. Er det et godt valg af frø til mit setup, der lider af plads mangel.
Har været rundt på forumet og lede på andres setup, men sys jeg er blevet lidt forviret

Kan jo lave udemærket ryger, i en vindueskarm osv.
Så min endelige spørgsmål er vel nok, om mit setup ser fornuftig ud ?
På forhånd takker for tiden, håber ikke mine spørgsmål er helt hen i vejret