Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 aug 2025 18:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey

Jeg har fået tørret min Diesel Ryder (LR#2 x New York Diesel) og udbyttet er self mindre i denne lille plante..

Da jeg ikke rigtigt har store topskud og sån, har jeg overvejet at lave hele planten til ryst.. primært fordi jeg ikke rigtigt fatter at trimme planten ordentligt, så jeg sys der sidder en del blade endnu, og dels fordi jeg får super dårligt selvværd når jeg tjekker andres store fede slamberter af nogle buds.....

Så hvad forslår i ? Ryste hele planten og nyde den sån, eller lave et stykke arbejde med at trimme til, og have nogle enkelte mini-buds ? : )

- Att

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Enten trimme dem lidt mere, eller ryge dem som de er, det fylder det hele, hvis mængden af skud er lille, blot der ikke er for mange blade, hvilket kan give en dårlig smag.

MoS :mrgreen:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Lyder som et meget intresant kryds, fik du taget nogle billeder og hvor mange low ryder kryds er de i grunden oppe på efterhånden. Lidt offtopic, men håber det går.

Mvh Mikkel

Junior medlem

hehe, tak mos..

Nu fik jeg trimmet dem yderligere, og nu ligner de efterhånden noget jeg har set før 8-)
- Bare mig der stressede ud over blade >_<

Men jeg har besluttet at jeg vil trimme dem totalt til, og de små blade helt inde ved skudet, vil jeg lave en ryst på :) 2 fluer med 1 smæk, aight ? :b

Jeg har ikke helt styr på det, men Dr. Joint har jo nærmst lavet et helt nyt markede af lowryders krydset med kendte planter som haze og gum mv.
Og ja jeg har taget billeder, med mit 2MP kamera >_<

Billede

Billede
Her står det vidst tydeligt frem at mit digital kamera, var en af de første af slagsen :b

Billede
Tørring

De er nu på glas i køleskabet, og så venter jeg i spænding :)

- Att

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]