DXA skrev:
Opdatering:
Nu er vi kommet hjem fra Roskilde! Det har været en oplevelse på mange måder. Min ven var med selvom vi anbefalede at han blev hjemme.
1 dag mister han sin billet i køen og jeg kan ikke hjælpe da køen er spækket med mennesker og jeg selv står der 6 timer. To dage efter tager vi på Roskilde politistation for at spørge efter ham. Det viser sig så at de har haft ham i detentionen fordi han prøvede at begå selvmord ude på vejen ved festivalen. De havde så besluttet at lukke ham ud igen næste dag!
Vi tager hen og får noget at spise inde i byen og pudsigt nok så møder vi ham. Det første han gør da vi ser ham er at gå hen og sparke en bule i bilen! Vi prøver at få ham overtalt til at tage hjem, vi har flere venner der godt vil kører fra Sønderjylland for at hente ham, men det gider han ikke. I stedet køber han en ny billet! Vi tager ham med hen i vores Byggemand Bob lejr hvor vi selvfølgelig fester ret voldsomt! Han beslutter så at flytte over i vest pga. vi åbenbart er for tossede. Så går der to-3 dage før jeg hører noget til ham igen. Der hører jeg så at han er blevet hentet af sine forældre, hvor han så bor nu. Vi tager hans bil søndag nat og for den afleveret ved hans forældre.
Jeg har snakket med ham i dag og fået ham overtalt til at ringe til psykiatrifonden! Ellers så bor han et roligt og isoleret sted lige nu hvor jeg håber han kan falde til ro. Han er stadig overbevist om at han skal giftes med en pige på 14, selvom han selv er 24. Pigen kender jeg, og jeg ved at hun ikke er forelsket i ham!
Hvem fanden er det, du har hevet med over i vores lejr, som jeg er gået glip af?