Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 23:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej derude.

Jeg har en lille drøm om at prøve et svampetrip af i Tivoli.
Jeg tør sgu bare ikke rigtig realisere den drøm.

Så jeg ville høre om der er nogen der har prøvet det af? Og om det overhovedet kan anbefales eller om det er alt for sygt :)

Det går selvfølgelig også an på hvor stærk man er til karuseller og den slags, men jeg elsker G-kraft !

Ellers må jeg holde mig til rutsjebanerne i sandkasserne på diverse legepladser :sucks:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Vil råde dig til at lade være, det er let at se på pupillerne om man er på noget. Plus at man tit laver nogle overdrevne ansigtsudtryk på svampe. Der går politi rundt i de fleste forlystelses parker og hvis du pludselig ender i deres varetægt blir det ikke et fedt trip...

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det er da ikke ulovligt at lave overdrevne ansigtsudtryk, eller at have store pupiller

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Prøv at tjekke http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=18&t=24158
Lyder ikk som en fed tur, men ok.

Medlem
Brugeravatar

På en fornuftig dose Cubes og med god selskab kan det nok næppe gå helt galt hvis humøret er i orden...

Medlem
Brugeravatar

Uha! Jimmy tak for tippet :D

Efter den historie, tror jeg blot at jeg holder mig til en tur i tivoli, med lidt tjald i lommen. :joint:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Svampe offentligt er ikke noget jeg gør, de er mystiske.

Når jeg skal på eventyr ude i virkeligheden på psykedelikas, vælger jeg altid LSD som min følgesvend, i små doser er LSD fantastisk at opleve ting på. 70-100ug og det kører.

Men vil heller ikke råde nogle til at tage LSD i sådan en setting, medmindre man er en flok der er istand til at skabe god setting uanset hvor fanden man når frem til, bringer den gode karma med sig, men ved ikke om dig og din flok er sådan.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Hvor erfaren er du, og hvordan er din adfærd typisk på svampe?

Jeg ville ikke vælge Tivoli, mest af alt fordi der er mange mennesker derinde, og nogle, til tider, ubehagelige typer. Så hellere Bonbon-land, da jeg deres temaer tit omhandler barnligheder som tis, prut og lort. Det er jo en katalysator til en død af grin! :)

Nå alt dette er sagt, så vil jeg ikke anbefale dig at tage svampe de steder, som Child også kommer ind på, så er svampe, især for mit vedkommende, meget styrende, og har en kraftigere virkning på mit sind.

LSD derimod er langt mere potent, men i de rette doser vil du være langt mindre forvirret og i dine settings vold, end med svampe.

Men tag en tænker over det, og meld venligst tilbage på, hvor erfaren du er med de to nævnte stoffer;)

Medlem
Brugeravatar

Med svampe er jeg meget uerfaren. Jeg har prøvet det 4 gange.

Men jeg kan godt allerede nu se, at jeg sagtens kan droppe det! Idéen lød skæg, men det bliver sgu nok for langt ude :)

En klump tjald er fint'

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
For ikke så længe siden var jeg i Tivoli (med tur-pas yeeepeee) nogen dage før havde jeg taget en ordenlig dråbe syre, og i mit tilfælde blir syren mere eller mindre hængende i mit system i op til en uge efter. Eller sagt med andre ord, jeg får konstant milde syre flashbacks, hvilket gjorde at alle forlystelserne føltes fuldstændig ekstreme i forhold til hvad de plejer ( især det flyvende tæpper, den gamle rutsjebane og selvfølgelig dæmonen) Jeg tænkte hele tiden på hvordan det mon må være, når man virkelig er tripperen på svampe eller syre, og jeg må komme til den erkendelse at jeg tror det er et meget lille fåtal, der ville bryde sig om det.

Jeg har efterfølgenede snakket med min mor (hun er gammel syre flipper) Og hun fortalte at hun engang på Bakken havde taget en tur i rutsjebanen på et ordentligt syre trip, og hun har aldrig sinden sat sig i en rutsjebanen, og det er trodsalt 40 år siden nu. Jeg tror måske det kan ha noget at gøre med at man er spændtfast og ikke bare kan stige af. Altså du er i bund og grund låst fast til maskiene, du er frihedsberøvet i den tid det tager for turen. Det tror jeg mange vil føle en hvis ubehage og noia ved.

Men personeligt tror jeg sagtens det kunne være morsomt med en tur i tivoli på psykedelia, især hvis der ikke var så mange menesker og man kun prøvede nogen af der mindre mere "lame" forlystelse som bådene, tekopperne, hurlumhej- spørgelses huset. Det er hvertfald et sort mega grineren potentiale, hvis man vel og mærke er sammen med de rigtige og har ens mentalt situation iorden og bestemt IKKE på høje doser

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]