Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 10:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Far Away
Hej I vise mænd på psy.dk..

Jeg står overfor et 2c-b trip i weekenden, har prøvet det 2 gange før begge gange indtaget nasalt.. Ville høre hvad folk foretrækker herinde og hvad den store forskel er bortset fra dosen er en smule højere oralt..

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg synes personligt, at trippet er mere overfladisk nasalt, samt at der oralt er noget mere bodyload imo.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg synes, at den orale indtagelse af alle 2C-x'er giver et mere blødt og behageligt come-up. Nasal indtagelse er både ubebagelig, temmelig smertefuld og gør mig en smule utilpas i noget tid. Til gengæld skal dosen meget højere op ved en oral dosering for at sparke røv. 15-20 mg 2C-B i næsen er meget sjovt (peaker dog ikke længe), mens 25 mg oralt giver mig næsten intet. Jeg havde til sammenligning et par gode trips på hhv. 35 og 42 mg 2C-I oralt. Det lader dog til, at mange tager mindre doser, så lad det ikke være inspiration til nogens doseringer. Jeg synes bare, at det er voldsomt, så meget forskel der er.

Det korte af det lange er, at jeg foretrækker oral indtagelse, medmindre jeg ikke har nok 2C-x til rådighed til at benytte den rute. Nasal indtagelse har dog også sin charme, fordi det virkelig rykker hårdt og hurtigt. Hvis man skal på et længere trip kun på 2C-x, så er oral klart det bedste i mine øjne, men måske vil det være bedre til omstændighederne nasalt, hvis man bare skal have et hurtigt og voldsomt skud ind i en anden verden.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Hvertfald 2c-b oralt, fordi FÅRK hvor gør det ondt nasalt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja, første gang vil jeg også anbefale oralt, senere kan du altid lege med det nasalt da det kan gøre naller. Ellers god tur :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

2c-x gør for manges vedkommende ualmindeligt ondt at indtage nasalt. Det svier ikke, det gør bare ondt. Som hvis din næse blev brændt. Udover det kan det også føre til kvalme og direkte gå ind og ødelægge trippet.

For mit vedkommende begynder alting at bølge kort tid efter at smerten i næsen aftager, og smerten er dernæst hurtigt glemt alt om. :wink:

Hvis du har nok 2c-b til rådighed vil jeg bestemt anbefale dig at indtage det oralt, og blot skrue dosen en smule op.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Portuz skrev:
Ja, første gang vil jeg også anbefale oralt, senere kan du altid lege med det nasalt da det kan gøre naller. Ellers god tur :)

Han har jo allerede prøvet det to gange, hvor det har været nasalt. :)

Medlem

kemal skrev:
Portuz skrev:

Han har jo allerede prøvet det to gange, hvor det har været nasalt. :)

Lige præcis, det var mere om jeg skulle prøve den orale vej. Første gang jeg tog det nasalt vel og mærke blev jeg noget forskrækket over hvilken måde man blev skudt ind i farvelade-land. Men kan høre på folk at den orale måde skulle være at foretrække. Hvilken dose vil i anbefale, har ingen tolerence overhovedet.
Hvor lang tid skal jeg regne med fra indtagelse til der begynder at ske noget :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
http://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb_dose.shtml

Hvertfald hvad Erowid anbefaler =)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Resist skrev:
2c-x gør for manges vedkommende ualmindeligt ondt at indtage nasalt. Det svier ikke, det gør bare ondt. Som hvis din næse blev brændt. Udover det kan det også føre til kvalme og direkte gå ind og ødelægge trippet.

Præcis, det er ikke sjovt når man brænder og banker i næsen, og farverne flyver rundt i synsfeltet man har kvalme og skal knække sig.

Det føles hvertfald ikke som HR når man indtager 2c-b nasalt

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Jeg foretrækker klart den nasale indtagelse, for de gange jeg har taget det oralt når jeg altid og brække det op inden for 20-30 min ca. og har ikk' fået nogen effekt nogen af gangene, var så heller ikk så store doser, kun 20 mg. Og når jeg tager det nasalt skal jeg op på +40 mg. for overhoved og kunne få effekt. Og ja det svier da lidt i næsen, men så slemt er det nu heller ikk sys jeg. jeg brækker mig dog som regel også inden for 5 min ca. og for det meste er det lige når jeg brækker mig det kicker ind, og så er det bare lige og få brækket sig færdig og så nyde det 8)
Dette er ikk en opfordring til og tage de doser jeg skriver.

Men kunne da godt være jeg skulle se og prøve en støre dose oralt og prøve og kæmpe med kvalmen :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

My bad.

15-25mg oralt er de doser jeg plejer at bruge og kende til og alt afhængig af hvor meget du har i maven kan det tage fra 30-xxx minutter.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Oralt.

Medlem

extanor skrev:
Oralt.

Dit indlæg var hvad der skulle til for at træffe en beslutning :|

On Topic, jeg tror jeg vil prøve en 20mg oral dosis, håber på godt vejr lørdag middag så jeg kan komme ud i naturen og hygge mig en smule :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Oral dose til at starte med, og så små doser nasalt indtil man ikke kan se hvad der er streger og farver på spejlet.

Medlem
Brugeravatar

Nu har jeg ingen erfaring med 2c-b men, kan man ikke bare holde det i munden med spyt så længe man nu gider for derefter at sluge resten? jeg ville da tro at man måske ville få mindre kvalme på den måde, med mindre det simpelthen bare er en af (bi)virkningerne ved stoffet. hvis man kunne optage det meste gennem munden, burde man vel også kunne holde sig på en nasal dose ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Psilonautimus skrev:
Nu har jeg ingen erfaring med 2c-b men, kan man ikke bare holde det i munden med spyt så længe man nu gider for derefter at sluge resten? jeg ville da tro at man måske ville få mindre kvalme på den måde, med mindre det simpelthen bare er en af (bi)virkningerne ved stoffet. hvis man kunne optage det meste gennem munden, burde man vel også kunne holde sig på en nasal dose ?

Rart du udtaler dig uden erfaring eller viden :shock: :roll:

Prøv at smage på 2c-b, så vil du måske finde ud af hvorfor man ikke gør det. Desuden er det ret svært at putte noget i munden og vente på det forsvinder.

Medlem

Psilonautimus skrev:

Du har evigt så evigt ret... Men hvad siger folk til at jeg starter med 20mg oralt og redoserer derefter med 5 mg efter behov`?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Canax skrev:
Psilonautimus skrev:

Du har evigt så evigt ret... Men hvad siger folk til at jeg starter med 20mg oralt og redoserer derefter med 5 mg efter behov`?

Du redoserer vel nasalt?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg har kun prøvet 2CB/I oralt, men de gange jeg har indtaget andre psykedeliske stoffer nasalt (sniffet) eller røget, har com-up'et været for kort og abrupt og trippet for kort.
Det er sikkert fint hvis du "bare vil se sjove farver", men hvis du gerne vil have lidt tanker, filosofi, spiritualitet osv. med i trippet, så tag det oralt.

Jeg plejer at tage 25 mg 2CB oralt - du kan evt starte med 20 så du kan mærke den anderledes virkning klarere første gang.

... og jeg synes tit det er noget rod at redosere på psykedeliske stoffer.
Hold dig hellere til en fornuftig dosis, og så tag mere næste gang, hvis det ikke helt var nok.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]