Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 22:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Ja, jeg er sku ikke helt med på den, med de der visionære planter.
Har prøvet at kigge lidt omkring efter forskellige planter der har psykedelisk virkning, men det er simplethen ikke børnevenligt nok ;D

Det er ikke fordi jeg vil have jer til at remse en helt masse op, men jeg kunne bare godt tænke mig at høre om der er nogle visionære planter, der er ligeså milde som feks cannabis? For jeg kunne egentlig godt tænke mig at prøve noget anderledes. Jeg er meget interesseret, men jeg har bare ingen venner eller noget der ved noget om det, så jeg er lidt på bar bund.

På forhånd tak

Tidligere holdmedlem

hvis du ikke har intelligensen til at forstå de yderst nybegyndervenlige råd der er på denne side er psykoaktive stoffer næppe noget for dig

Medlem
Brugeravatar

Hårdt sagt, men vel egentlig også sandt. Du finder ikke noget i stil med cannabis, færdig slut.

Medlem
Brugeravatar

Paul Orestes skrev:
hvis du ikke har intelligensen til at forstå de yderst nybegyndervenlige råd der er på denne side er psykoaktive stoffer næppe noget for dig

Hvis du ikke er i stand til at henvise en nybegynder til disse råd (som jeg ikke har set endnu), er denne side nok ikke noget for dig ;)

Medlem
Brugeravatar

GangsterMark skrev:
Hårdt sagt, men vel egentlig også sandt. Du finder ikke noget i stil med cannabis, færdig slut.

Nå okay. Heller ikke noget der minder om nikotin?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Du laver sjov nu, ikke?

Hvorfor ville man dog ønske noget der minder om nikotin?

Medlem

Geografisk sted: På flugt
Ville da mene at kratom minder om cannabis med hensyn til intensitet. Virkningen er ikke den
samme imo.

Medlem
Brugeravatar

Katten skrev:
Paul Orestes skrev:

Hvis du ikke er i stand til at henvise en nybegynder til disse råd (som jeg ikke har set endnu), er denne side nok ikke noget for dig ;)

Jeg fandt det MEGET nemt i starten ved at bruge wiki'en samt at kigge lidt rundt i visionære. Så svært er det altså ikke. Men ja, god kratom vel. Men det smager elendigt og er temmeligt vanedannende. Jeg kan bedre lide cannabis.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Skeletor skrev:
Ville da mene at kratom minder om cannabis med hensyn til intensitet. Virkningen er ikke den
samme imo.

Det er da en dårlig sammenligning, intensiteten afhænger af dosen, ikke af stoffet. Hvis du mener hvor intens en rus man kan få uden at få det dårligt, så er cannabis helt klart kraftigere.

Katten > Hvor gammel er du?

Medlem
Brugeravatar

Jeg bliver 17 om en måned.

Det er ikke fordi jeg ikke kan se at der er information om visionære planter på denne side og wikien, men det er mere fordi jeg ikke synes der er information nok om konsikvenserne ved brugen. Undskyld hvis jeg formulerede mig forkert :?

Medlem
Brugeravatar

Katten skrev:
Jeg bliver 17 om en måned.

Det er ikke fordi jeg ikke kan se at der er information om visionære planter på denne side og wikien, men det er mere fordi jeg ikke synes der er information nok om konsikvenserne ved brugen. Undskyld hvis jeg formulerede mig forkert :?

Tag og vent et par år med psykedelika. Selvom jeg kun er et par år ældre end dig kan jeg godt huske hvor meget der sker i den alder, uanset hvor komplet man føler sig.. Du finder ikke et fornuftigt alternativ til cannabis blandt diverse entheogene planter. Kratom er fx for vanedannende IMO..

Der sker selvfølgelig intet ved at læse op på emnet. Jeg ved da også en del om stoffer jeg aldrig har prøvet(eller set for den sags skyld). Prøv http://www.erowid.org

Medlem
Brugeravatar

Det er ikke fordi jeg har tænkt mig at prøve det nu, så meget ved jeg dog.

Men mange tak, det var det svar jeg lede efter :)

Medlem
Brugeravatar

Halugenlampe skrev:
Du laver sjov nu, ikke?

Hvorfor ville man dog ønske noget der minder om nikotin?

Fordi nikotion har en meget sjov rus.
Det har selvfølgelig en vild LD og er meget afhængighedsskabende.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for København
Tjaeh lad dog alder være alder, medmindre personen er 15 år eller yngre. Der er jo ingen af os der ved hvor moden Katten er af sin alder, og det med først og fremmest at spørge andre fra Psy er da et bevis på noget possitivt. Men ja gør det for guds skyld mildt når du skal indtage psykedelika for første gang.

At sige at alle er ustabile når de er 17 er da lidt forsnævret hehe, du kan da være ustabil ligemeget hvor gammel du så end er. Det vigtigste er bare at læse på stoffet og have set og setting iorden og at være stabil naturligvis.

Medlem
Brugeravatar

Hypnotized skrev:
Tjaeh lad dog alder være alder, medmindre personen er 15 år eller yngre. Der er jo ingen af os der ved hvor moden Katten er af sin alder, og det med først og fremmest at spørge andre fra Psy er da et bevis på noget possitivt. Men ja gør det for guds skyld mildt når du skal indtage psykedelika for første gang.

At sige at alle er ustabile når de er 17 er da lidt forsnævret hehe, du kan da være ustabil ligemeget hvor gammel du så end er. Det vigtigste er bare at læse på stoffet og have set og setting iorden og at være stabil naturligvis.

Selvf. men man er jo ikke mentalt færdigudviklet som 17-årig. Har jeg sgu aldrig mødt en 17-årig der var.. Men what, det er jo bare min mening. Jeg bestemmer sgu ikke over nogen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]